Buna,
Detin un W124 pe care l-am reconditionat pret de vreo 7-8 luni.
Am rezolvat multe probleme, mai putin una - ABS si becul aprins in bord.
Am oarece satisfactie sa o vad zi-de-zi, pana cand pornesc de pe loc si vad becul aprins ...
Stiu ca este un subiect bine dezbatut, dar chiar nu reusesc sa-i mai dau de capat.
Simptom: becul este stins la pornire, dar se aprinde in 50 metri aproximativ.
Ceea ce am facut ?
Le iau in ordinea efecturarii operatiunilor:
- am schimbat siguranta OVP-ului, desi arata ok.
- am schimbat toate sigurantele cilindrice (nu am ratat niciuna, toate sunt schimbate, asta pentru linistea mea)
- am schimbat OVP (over voltage protection relay), cu unul de pe alta masina donatoare. Intrucat credeam totusi ca e posibil sa fi nimerit un OVP defect, am apelat la un electronist.
Am verificat ambii OVP (cel al masinii si cel achizitionat); s-au desfacut, s-au refacut lipiturile interne si de la pini, verificate - ambii OVP functioneaza. Ambii OVP beneficiaza de sigurante noi, la capac.
- am curatat senzorii de abs fata, inclusiv roata dintata. A iesit multa murdarie, dar nimic ...
- am facut o proba cu un calculator ABS confirmat ok de pe alta masina;
- am schimbat senzorii fata. Am si verificat acesti senzori cu un multimetru; sunt ok, ca si cei originali ai masinii.
- am schimbat releul de incarcare de pe alternator. Carbunii erau ok, dar am zis totusi ....
- am dus deasemenea alternatorul la verificat. L-am verificat deasemenea cu toate accesoriile masinii. Totul ok si aici.
Nimic din cele de mai sus, nu au convins becul ABS sa stea stins.
Intrebari:
- am citit ca noua generatie de OVP, cu 2 sigurante in cap, nu cu una, ar remedia un mic defect de fabricatie al acestei piese ?
Ma pot increde in aceasta teorie ?
- senzorul spate din cardan ? are rost sa-l iau la intrebari ?
L-am desfacut, am vazut ca sta imbibat in ulei, ulei care arata ok.
Este altceva ce eu nu vad din tot puzzeul asta ?
Mai e ceva ce trebuie sa fac ?
Multumesc si astept pareri!
Detin un W124 pe care l-am reconditionat pret de vreo 7-8 luni.
Am rezolvat multe probleme, mai putin una - ABS si becul aprins in bord.
Am oarece satisfactie sa o vad zi-de-zi, pana cand pornesc de pe loc si vad becul aprins ...
Stiu ca este un subiect bine dezbatut, dar chiar nu reusesc sa-i mai dau de capat.
Simptom: becul este stins la pornire, dar se aprinde in 50 metri aproximativ.
Ceea ce am facut ?
Le iau in ordinea efecturarii operatiunilor:
- am schimbat siguranta OVP-ului, desi arata ok.
- am schimbat toate sigurantele cilindrice (nu am ratat niciuna, toate sunt schimbate, asta pentru linistea mea)
- am schimbat OVP (over voltage protection relay), cu unul de pe alta masina donatoare. Intrucat credeam totusi ca e posibil sa fi nimerit un OVP defect, am apelat la un electronist.
Am verificat ambii OVP (cel al masinii si cel achizitionat); s-au desfacut, s-au refacut lipiturile interne si de la pini, verificate - ambii OVP functioneaza. Ambii OVP beneficiaza de sigurante noi, la capac.
- am curatat senzorii de abs fata, inclusiv roata dintata. A iesit multa murdarie, dar nimic ...
- am facut o proba cu un calculator ABS confirmat ok de pe alta masina;
- am schimbat senzorii fata. Am si verificat acesti senzori cu un multimetru; sunt ok, ca si cei originali ai masinii.
- am schimbat releul de incarcare de pe alternator. Carbunii erau ok, dar am zis totusi ....
- am dus deasemenea alternatorul la verificat. L-am verificat deasemenea cu toate accesoriile masinii. Totul ok si aici.
Nimic din cele de mai sus, nu au convins becul ABS sa stea stins.
Intrebari:
- am citit ca noua generatie de OVP, cu 2 sigurante in cap, nu cu una, ar remedia un mic defect de fabricatie al acestei piese ?
Ma pot increde in aceasta teorie ?
- senzorul spate din cardan ? are rost sa-l iau la intrebari ?
L-am desfacut, am vazut ca sta imbibat in ulei, ulei care arata ok.
Este altceva ce eu nu vad din tot puzzeul asta ?
Mai e ceva ce trebuie sa fac ?
Multumesc si astept pareri!
Comment