Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu-mi intinde cureaua

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu-mi intinde cureaua

    Salut,

    se intampla ca imi fluiera cureaua dar nu tot timpul sau chiar dupa ce se incalzeste motorul, cum functioneaza intinzatorul acela?

    Tata s-a bagat sa faca treaba de Dacist si a pus o improvizatie sub brat sa tina bratul fortat...

    Multumesc.

  • #2
    Originally posted by Kiusro View Post
    Salut,

    se intampla ca imi fluiera cureaua dar nu tot timpul sau chiar dupa ce se incalzeste motorul, cum functioneaza intinzatorul acela?

    Tata s-a bagat sa faca treaba de Dacist si a pus o improvizatie sub brat sa tina bratul fortat...

    Multumesc.
    Si eu pateam la fel pana am schimbat ,,amortizorul” care tine cureaua intinsa,(120 ron),cel vechi era slabit rau.
    W124.E200D
    Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

    Comment


    • #3
      Originally posted by mirel View Post
      Si eu pateam la fel pana am schimbat ,,amortizorul” care tine cureaua intinsa,(120 ron),cel vechi era slabit rau.
      Nu amortizorul tine intinsa cureaua, ci acel arc elicoidal imbracat cu o protectie de cauciuc. Vezi, ca nu cumva rulmentul rolei intinzatoare sa fie dus, si de aici sa provina si fluieratul.

      Comment


      • #4
        De obicei rola provoaca fluieratul, se uzeaza neuniform si tine cureaua stramba si fluiera sau rulmentul de la piesa aia ce tine rola si telescopul se mai duce si de acolo poate sta stramba rola, asta incazul in care rola nu are joc si ala da, incearca sa pui silicon lichid intre pompa de servo si fulia de jos, pe interior unde are cureaua canelurile si daca nu mai suna problema e de la rola/curea, daca tot suna atunci pot fi rulmentii de la rola intinzatoare sau de la alternator. Daca tot suna dupa ce pui silicon, trebuie sa desfaci sa vezi ce rulment are joc.

        Comment


        • #5
          Kiusro, este rupta bucsa de cauciuc care e vulcanizata in corpul intinzatorului ( si care are rol de amortizare a vibratiilor ), de aceea nu mai sta intinsa cureaua..deci trebuie sa schimbi intinzatorul ( e piesa aceea masiva de dural, cu o rola pe ea ).
          Colegii mirel si Greceanu-Eduard se refera la intinzatorul pt. Diesel, tu ai motorizare pe benzina.
          Daca nu stii cum se schimba si cum se regleaza corect acest tip de intinzator, da-mi un semn si-ti descriu procedura, pas cu pas.

          Comment


          • #6
            Si eu sunt interesat de modul in care se regleaza intinzatorul la benzinar - 230, motor 102.982. Merci!
            1988 300TD

            Comment


            • #7
              Cureaua de ventilator nu se regleaza din intinzator, ci de intinzator este agatata o parghie al carei capat iese prin suportul de la pompa de servo. Aceasta parghie este este ca o sarma groasa de 6 mm filetata cu piulita in capat. Pentru a strange cureaua se slabeste intai surubul cu cap de 17 de pe suportul rolei intinzatoare , apoi se strange piulita de la parghia ce iese prin corpul suportului de pompa servo . Dupa ce considerati ca, cureaua este indeajuns de intinsa (dar nu foarte intinsa sa afecteze rulmentii de la pompa si alternator) se strange surubul cu cap de 17 de pe suportul rolei intinzatoare.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF