Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum se schimba rola intinzatoare?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se schimba rola intinzatoare?

    Salut,baieti!Va rog sa-mi spuneti si mie cum se schimba rola intinzatoare de la alternator la motoarele M111!Am vazut ca are un surub torx de 8 in centrul ei si am incercat sa-l desfac,dar nu se misca decat cativa milimetri stanga-dreapta.Ca sa scot rola,trebuie sa-l desfac pe ala sau e vreo chestie de care nu-mi dau seama?Oare surubul ala e surub normal sau are filet invers?Va multumesc!
    W124 E220 din 95

  • #2
    E surub normal, desfiletare inversa la sensul acelor de ceasornic, spre stanga. Filetul nu prea are cum sa fie stricat. Forteaza putin. Numai sa ai un hexagon bun, ca de obicei chestiile alea sunt cam stranse si mare lucru ca jocul ce il ai tu sa fie din hexagon. Tin minte ca de 6 mm e hexagonul.

    Comment


    • #3
      Dj Sky,capul surubului e torx,dar intra inelara de 8 perfect pe el.Surubul se invarte cativa milimetrii cu cheia pe el,dar degeaba ca nu se desface.Am tras cu o alta cheie inelara pusa pe cheia de 8 si am tras de el pina s-a indoit cheia care o foloseam pe post de parghie..I-am dat si cu WD-40 si tot degeaba.Pot misca surubul ala cu cheia de 8 doar putin in ambele sensuri.Treaba nasoala e ca inainte sa fortez in el,a trebuit tensionat bratul rolei pana la maxim si de-abia dupa aia am fortat in el,dar degeaba..Merci mult pentru raspuns!
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Ma gandesc ca daca schimb rola sa schimb si amortizorul de vibratii,dar nu stiu cum sa-l desfac-am vazut ca in partea de sus e prins de carcasa termostatului cu un surub ce se scoate foarte usor iar in partea de jos e prins cu alt surub.Daca nu reusesc sa desfac rola,oare pot schimba doar amortizorul,sau trebuie neaparat desfacuta?Ideea e ca nu stiu daca pot desface surubul in care e prins amortizorul in partea de jos fara sa mai scot rola..Amortizorul face zgomot rau,rola nu prea ...
        W124 E220 din 95

        Comment


        • #5
          La mine e cu hexagon de 6 motorul e de 2000 din 1988 cu 75 cp. Sus e surubul care il desfaci cu cheia de 13, rola cu hexagon de 6 mm iar mai jos, bratul sau ce e care tine rola si telescopul e prins cu un surub ce se desface cu un hexagon de 12 mm parca nici nu mai tin minte dar era cel mai mare din trusa. Iar telescopul e prins in 2 suruburi de 13. asta e tot la mine, pot reveni cu poze sa ne convingem . Dar ce se intampla, zurgale telescopul sau fluiera cureaua? sau rulmentul la rola suna? Fluierat poate veni de la curea, rola sau rulment alternator, alte sunete nu prea ar trebui sa fie, mai ales de la telescop, pentru ca cureaua nu trepideaza/flambeaza. La care le fluiera cureaua, provizoriu un silicon de bord lichid, nu spray si puneti cateva picaturi pe curea intre pompa servo si fulia de jos, pe interior, rezolva problema pentru 500-1000 de km

          Comment


          • #6
            Nu fluiera nimic pe acolo,dar in relanti,si mai ales cand e motorul mai rece(si ,implicit,vibreaza mai mult) am o trpidatie destul de nasoala care se simte foarte bine cand pun mana pe carcasa termostatului(exact unde e prins amortzorul in partea superioara).Astazi am desfacut rola cu tot cu brat,arc si cu amortizor.Am dat jos amortizorul de pe rola si maine vreau sa montez rola fara amortizor,ca momentan e cam scump(170 ron).Banuiesc ca nu se intampla nimic daca o sa merg fara respectivul amortizor(probabil uzarea prematura a rolei).Treaba e ca amortizorul are tarie in el,bucsele lui arata foarte bine,dar,totusi troncane...Nu prea am o explicatie de unde anume provine trepidatia(un fel de croncanit,asemanator cu zgomotul de tacheti).Multumesc pentru interes!O seara buna!
            W124 E220 din 95

            Comment


            • #7
              Originally posted by dan12101983 View Post
              Nu fluiera nimic pe acolo,dar in relanti,si mai ales cand e motorul mai rece(si ,implicit,vibreaza mai mult) am o trpidatie destul de nasoala care se simte foarte bine cand pun mana pe carcasa termostatului(exact unde e prins amortzorul in partea superioara).Astazi am desfacut rola cu tot cu brat,arc si cu amortizor.Am dat jos amortizorul de pe rola si maine vreau sa montez rola fara amortizor,ca momentan e cam scump(170 ron).Banuiesc ca nu se intampla nimic daca o sa merg fara respectivul amortizor(probabil uzarea prematura a rolei).Treaba e ca amortizorul are tarie in el,bucsele lui arata foarte bine,dar,totusi troncane...Nu prea am o explicatie de unde anume provine trepidatia(un fel de croncanit,asemanator cu zgomotul de tacheti).Multumesc pentru interes!O seara buna!
              Din ceea ce ai descris parerea mea e ca trebuie sa schimbi intinzatorul de la lantul de distributie.Ala e responsabil de zgomotul pe care-l descrii.
              Doua masini:
              W 124 230E 1986 full
              W 124 250D 1987
              Si o:
              Alfa Romeo 155 TS 1998

              Comment


              • #8
                Salut.
                Bucsile de la amortizor sunt sigur bune?
                In special cea din stanga, eu am gasit-o pe a mea roasa de tot, e de aluminiu si tot asa troncanea in special la rece parca era un tractoras.Am dat cu banda de teflon pe ea si acum nu mai face.
                Asta e o reparatie de cateva saptamani, sunt sigur ca o sa inceapa sa faca iar si o sa trebuiasca sa o schimb.
                Sau cum spune colegul intinzatorul de la lant. Poti sa desfaci si sa verifici nu e nimic complicat.
                Numai bine tuturor.

                Comment


                • #9
                  Am rezolvat problema!Astazi am montat rola fara amortizor,dar facea ca naiba,in sensul ca oscila foarte tare,mai ales in relanti,si mai scotea si un zgomot ciudat,de zdranganit.Problema era de la bucsa inferioara a amortizorului care oscila pe surubul cu care se prinde de rola,atingea carcasa rolei si scotea zgomotul ala(oscilatia era in plan axial,bucsa se misca stanga dreapta pe surubul ei).Am rezolvat-o cu o saiba,pe post de distantier si inca o saiba de cauciuc puse pe surub si le-am strans cu tot cu amortizor.Acum merge perfect,a disparut total zgomutul ala nasol si motorul merge super!Va multumesc pentru raspunsuri!O seara buna!
                  W124 E220 din 95

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF