Aseara am schimbat uleiul la cutia de viteze si la diferential si profitand de ocazie, am zis sa investighez pe unde a inceput sa piarda antigel, aproximativ 0.5l la 500-600km.
Vasul de expansiune este curat, furtunele la radiator curate..insa am gasit o sonda pe partea dreapta a blocului motor, in spatele alternatorului care plange ulei sau antigel..
Este cumva sonda de temperatura lichid de racire sau sonda presiune ulei?
Pare ca e o mazga uleioasa..nu sunt foarte sigur daca e ulei sau antigel.
Ulei nu pierde, intre schimburi (9000km) nu este nevoie sa completez.
In bord, temperatura apei si presiunea uleiului par a fi indicate corect..
Incerc sa ma dumiresc ce sonda e sa stiu ce garnitura sa caut, in ideea in care nu as schimba sonda pentru o garnitura obosita/intarita.
Multumesc frumos
Vasul de expansiune este curat, furtunele la radiator curate..insa am gasit o sonda pe partea dreapta a blocului motor, in spatele alternatorului care plange ulei sau antigel..
Este cumva sonda de temperatura lichid de racire sau sonda presiune ulei?
Pare ca e o mazga uleioasa..nu sunt foarte sigur daca e ulei sau antigel.
Ulei nu pierde, intre schimburi (9000km) nu este nevoie sa completez.
In bord, temperatura apei si presiunea uleiului par a fi indicate corect..
Incerc sa ma dumiresc ce sonda e sa stiu ce garnitura sa caut, in ideea in care nu as schimba sonda pentru o garnitura obosita/intarita.
Multumesc frumos
Comment