Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

OM603 pompă injecție

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • OM603 pompă injecție

    Bună ziua, știe cineva cum pot controla manual solenoidul ERL de pe o pompă injecție. Mă interesează ce tensiune trebuie aplicată pentru a tine turația la aproximativ 800 rpm și dacă îl pot face să declanșeze la rece prin intermediul sondei de temperatura. Dacă a mai făcut cineva treabă asta m-ar ajuta să evit posibile daune asupra lui. Încerc să atașez și o poză cu el. Se află în partea din spate a pompei, este roșu și are două borne de alimentare.
    Attached Files

  • #2
    Buna ziua !



    Chestia rosie se ocupa de ELR, nu de ERL. Adica de socul automat. Am un 603 cu cutie automata in uz care functioneaza perfect si fara soc automat, avand suficienti cilindri ca sa se ajute unul pe celalalt. Cu exceptia situatiei in care vrei neaparat ca socul sa functioneze ca sa poti dormi linistit, nu merita efortul. Iar 800 rpm este cam mult, al meu 603 se descurca la relanti cam cu 650 - 675 rpm.


    In alta ordine de idei, chiar daca electromagnetul de la curu' pompei este bun, releul ala idiot de protectie la supratensiune (in spatele locasului bateriei) are si el un cuvanmt de spus in toata treaba. De exemplu, poate avea lipituri reci (fara contact electric) la pini. Da-l jos si pune un electronist sa-i refaca toate lipiturile pinilor, alternativ fa rost de altul (de imprumut, de exemplu) si incearca cu el.




    Dragos

    Comment


    • #3
      Mulțumesc pentru răspuns, dacă nu e mare sfârâială cu el funcțional va rămâne acolo de decor. Oricum trebuia să-i construiesc instalația G w460 nu are nimic pentru controlul acelui electromagnet. Actuala pompă are reglajul relantiului vacuumatic.

      Comment


      • #4
        După cum a spus Dragoș motorul a funcționat perfect fără șoc automat, dar cu venirea frigului scădea puțin turația la relanti in primele minute de funcționare. Am alimentat azi printr-un variator de tensiune electromagnetul din spatele pompei și acum pot menține turația de relanti când este frig. Urmează să adaug un termostat cu circuit normal închis la 40grade, pentru decuplare automata când motorul va ajunge la 40grade.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF