Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Diferenta raport grup

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferenta raport grup

    Pe mercedes w124/2000 cmc/ benzina, cutie manuala, am un grup tip 3.46. Cam maraie la drum, asa ca am decis sa-l schimb.
    Intrebarea e daca pot pune unul de la un 2000 diesel, cod 3.91 ?
    Cum s-ar comporta la drum ? Banuiesc ca nu mai fuge ca si ala original, nu ca asta de acum ar fugi prea repede )

    Multumesc pentru raspunsuri.

  • #2
    Dupa logica mea, raportul 3.91 va merge mai incet decat 3.46 , dar ai mai mult cuplu.
    De la 3.91 la 3.46 e diferenta mare, nu stiu daca o sa fie rezultatul asteptat

    Comment


    • #3
      Da, 3.91 e mai mic decat 3.46
      Socoteste raportu ca 3.46/1 adica cardanul face 3.46 ture pana rotile fac 1
      Si vezi ca asta e raportu final, adica trebuie sa iei in considerare rapoartele din cutie. e cutie ai? poate gasesti rapoartele pe net
      Poti incerca 3.07 A1243503074 sau unul intre valoare 3.07-3.46 depinde de ce asteptari ai
      Ca performante..o sa pierzi din demaraj, dar castigi viteza/turatie mai scazuta la drum lung
      Gasesti aici un calculator online http://tremec.com/calculadora.php

      Comment


      • #4
        Multumesc ! am sa caut un grup asemanator, 3:46, sa evit durerea de cap.

        Comment


        • #5
          Buna seara !




          Presupunand ca nu gasesti 3.46 si trebuie sa revii la ideea cu 3.91, ca si performanta o sa castigi la demaraj si o sa pierzi din top speed sau la o viteza anume motorul va fi usor mai turat ca inainte. Si nu invers, cum eronat ai fost informat mai sus.


          Am pus odata pe forum rapoartele din cutii si cele din grupuri in functie de motorizare, dar nu mai stiu pe unde sunt, ca nu cred ca sunt pe topicul tehnic al masinii mele. Din amintiri, parca exista si 3.27, si 3.67, valori mai apropiate de cea de baza decat cele vehiculate in raspunsuri.


          Ce mai trebuie sa stii legat e conversii de-astea este ca, in functie de ce an de fabricatie are masina ta si cea donatoare, flansele de prindere ale planetarelor pot diferi ca si diametru, respectiv cerc de suruburi. Deasemenea, daca diferentialul vine cu ASD, e mai lat intre flansele planetarelor decat cel fara ASD, deci vor trebui planetare mai scurte. Si daca pui altceva decat 3.46, vitezometrul va indica incorect.


          Iar ca regula de baza cu mici abateri, in conditii identice de motorizare si cutie, break-urule au grup cu un nivel mai scurt decat berlinele. Ceva gen break 3.46, berilna 3.27...






          Ghici de unde stiu toate astea...





          Dragos

          Comment


          • #6
            Nu a fost informat eronat! Nu ai citit tu bine! Ce am afirmat eu ca o sa pierzi din demaraj, dar castigi viteza/turatie mai scazuta la drum lung este legat de raport 3.07 in comparatie cu 3.46
            Si da...e invers de ce ai spus tu ca o sa castigi la demaraj si o sa pierzi din top speed cu 3.91 in loc de 3.46
            Deci vorbim de 2 chestii diferite!

            Comment


            • #7
              Multumesc ptr raspunsuri. Am sa listez si am sa-i arat mecanicului sa vedem ce optiuni avem printre grupurile din garaj.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF