Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme furtunas retur...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme furtunas retur...

    Masina: w124 1994,200D 75 de cai.
    La retur masina are un furtunas care are in varf un surub, ca sa nu lase motorina sa tasneasca afara.Mi-e mi-a sarit de cateva ori in urma cu doi ani cand am mers in Grecia,la drum lung motor fierbinte,solicitat etc...Am inteles,dar acum a sarit din senin in trafic am pierdut toata motorina nesimtind nici un miros si m-a lasat in trafic.Jenanta situatia.As vrea sa stiu,daca se poate,voi ce puneti la retur ca sa nu aveti probleme,tot furtun(daca da,cum il legati acolo,eu am incercat cu colier mic dar nu se poate ca nu are loc acolo),sau exista ceva piesa cu care vine masina din fabrica,are rost sa caut la magazinele de piese auto ??? Sper ca ati inteles problema mea si sper ca poate ma ajutati.


    Multumesc.
    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

  • #2
    Din cite stiu furtunele de retur nu se prind cu nici un fel de coliere, si dupa un anumit nr de km se schimba.
    Din cauza caldurii si combustibilului care trece prin ele se crapa sau se rup.Scoate o bucata de furtunel dintre doua injectoare si mergi cu ea la un magazin de piese auto mai marisor si au de vinzare la metru.Sunt panzate pe exterior.Fiecare iesire de retur din injectoare are un fel de guler si furtunasele intra putin fortat si stau fixe fara a avea nevoie de coliere.
    Succes.
    Sorin Priboi, aproape pieton ....
    Tel 0766/24 83 24
    __________________________________________________ __________________________________________________ __
    Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

    Comment


    • #3
      Salut.Problema se pune in doua moduri.Daca furtunasul de care spui este moale si nu mai sta infipt in capul injectorului,trebuie schimbat cu altul nou.Dar daca acesta e teapan si mai apare si fenomenul de zemuire a motorinei pe langa el sau alte injectoare,circuitul de retur este infundat undeva intre injectoare si rezervor.Adica pe la filtrul de motorina.Pe circuitul de retur nu este presiune,asa ca nu sare furtunasul ala degeaba.Asa s-a intamplat la dieselul meu.Rezolvare?Am schimbat filtrul de motorina.Bafta.

      Comment


      • #4
        @Sorin Priboi - exact de furtunasele alea vorbeam.Nu stiu la ce numar de km ar trebui schimbate furtunasele,cert este ca mie mi se intampla foarte des,furtunele se incalzesc se slabesc la capete si transpira motorina p'acolo,sau curge.Chiar acuma am schimbat un furtun ce face legatura intre injectoare ca era slabit,am apasat pe capatu' lui si era foarte moale,plus ca a iesit usor de pe "guler",iar pe cel nou nu l-am putut apasa.Ma enerveaza ca se intampla des si in momente neasteptate.Culmea ca sunt doua furtune care fac legatura intre injectoare si unul trebuie schimbat periodic ca se slabeste si unul este permanent uscat.La verificarea tehnica a turat masina la vreo 5000 si ceva de ture si un furtun de la injectoare a sari(cel pe care l-am schimbat acuma).

        @papamosu - Furtunul se incalzeste si se slabeste la capat,nu sare din locas dar motorina tasneste pe langa el, s-au chiar prin varf daca sare surubul.Motorina nu tasneste ca si gheizerul,poate 2 cm nici atat.
        God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

        Comment


        • #5
          Du-te la magazin de Dacie si ia furtun de retur de Papuc diesel. E la fel. Gasesti la metru. Cu putin noroc, gasesti si dop pt. ultimul injector, ca sa nu mai pui surub. Bafta!
          1988 300TD

          Comment


          • #6
            Scoate furtunasele de retur si compara presiunea de iesire a surplusului de motorina intre un injector cu care nu ai probleme si cel de la care sare tot timpul furtunasul.Daca vei constata o diferenta apreciabila atunci exista posibilitatea ca acel injector sa aiba o defectiune.Solutie:schimbat duza injector.Asta in primul rand.In al doilea rand ai mare grija la calitatea furtunelor pe care le schimbi.Multi comercianti din dorinta de a fi competitivi ca preturi renunta la calitate,oferind spre vanzare furtune de o calitate indoielnica daca nu chiar slaba.Nu este ceva normal ca acele furtunase sa sara de la locul lor atat timp cat au o anumita calitate a materialului din care sunt fabricate.
            Doua masini:
            W 124 230E 1986 full
            W 124 250D 1987
            Si o:
            Alfa Romeo 155 TS 1998

            Comment


            • #7
              Furtunasele nu sar,slabesc si curge motorina pe langa ele si ma dispera.Duza la injector se schimba greu? O poate schimba oricine sau numai la mecanic ?? Furtunasul costa in jur de 8 lei metrul de unde lam luat eu.Calitare sa vedem,cat tine.
              God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

              Comment


              • #8
                Am inteles,dar acum a sarit din senin in trafic am pierdut toata motorina


                Fii un pic mai precis.Sar sau nu sar?Duzele trebuiesc schimbate de un mecanic deoarece trebuiesc calibrate pe presiunea pompei in momentul nontarii.
                Doua masini:
                W 124 230E 1986 full
                W 124 250D 1987
                Si o:
                Alfa Romeo 155 TS 1998

                Comment


                • #9
                  Furtunele nu sar !
                  God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                  Comment


                  • #10
                    Tie cred ca iti face undeva pe retur presiune. sufla putin in Conducta de retur vezi merge usor? Cu busonul scos ar trebui dupa eliminarea motorinei de pe conducta sa poti sufla ca intr-un furtun gol. Apropo ai pompa de recirculare a motorinei de retur? ceva conducte pe langa conducta de la incalzire a apei si o pompa de alientare dichisita cu n-spe furtune pe ea?

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu cum arata pompa de recirculare a motorinei.Atasez o poza,si te rog sa imi indici locul in care sa ma uit(salvezi poza, is in paint fa un semn pe ea).Daca scot furtunasul ala cu surub in varf de la retur nu-i nu stiu ce presiune,problema e cu furtunasul care de la caldura nu mai sta acolo pe "gulerul" ala,ma gandeam ca cineva are sau a avut aceeasi problema si imi poate spune cum a rezolvat-o,pentru ca furtunul cu surub in varf nu e o solutie,ma gandeam la ceva capac,sau cu ce a venit din fabrica.O sa suflu si pe retur cumva,sa vad daca pot sufla.



                      Multumesc !
                      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                      Comment


                      • #12
                        Dupa cum am mai zis, se gaseste dop pt. ultimul injector care inlocuieste surubul. Banuiesc,ca surubul e la acel injector si tine si asa daca nu gasesti dop, dar arata urat. Iar cu picuratul vezi sa nu fie furtunele prea groase. Ti-am zis, eu merg cu furtune de papuc de doi ani jumate fara probleme. Retur infundat sau duza varza nu cred pt ca ori scotea fum ca dracu, ori batea vreun injector de sarea prin capota.
                        1988 300TD

                        Comment


                        • #13
                          Scuzati pentru inactivitate,am fost plecat.

                          La subiect

                          Nu am mai avut probleme de cand am deschis topicul.Furtunele nu au cum sa fie prea groase pentru ca de alea erau puse de o viata eu doar leam inlocuit.Dop unde gasesc??Nu ma deranjeaza ca arata urat ca nu se uita nimeni la mine sub capota,dar ii tiganie(la cate tiganii is pe masina mea aia ii chiar minora),si te lasa cand nu te astepti.
                          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF