Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bataie suspecta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bataie suspecta

    Salut! Am o bataie la roata stanga fata, atunci cand iau curba, merg pe drumuri denivelate sau in special cand e solicitata suspensia. Am ridicat masina pe cric si am miscat de roata si nu am sesizat nici-un joc suspect iar bani deocamdata nu am sa o duc la un service s-o ridice pe elevator. Daca ati patit asa ceva, rog un raspuns. Multumesc anticipat!

  • #2
    Salut! O fi bieleta de directie.

    Comment


    • #3
      Ma gandeam ca poate e pivotul, asta fiind cea mai mare teama a mea (sa pierd o roata din mers).

      Comment


      • #4
        Originally posted by mertzy View Post
        Ma gandeam ca poate e pivotul, asta fiind cea mai mare teama a mea (sa pierd o roata din mers).
        Tot la asta ma gandeam si eu.
        Doar ca nu's vreun priceput in tehnica.
        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • #5
          La w124 am avut bataia respectiva de care zici tu atunci cand mi s-a rupt suportul de la bara stabilizatoare si se auzea in curbe bataia exact asa cum spui tu.Uita-te sub masina ca se vad amandoi suportii si vezi care e rupt.
          Last edited by paul1983; 01-24-2010, 20:16 PM.

          Comment


          • #6
            Verifica si flansa de la amortizor de obicei asa faca cand se rupe sau imbatraneste

            Comment


            • #7
              salut

              incearca sa iei de volan stanga dreapta pe loc. daca troncane e foarte posdibil sa fie de la capul de bara(cel exterior in primul rand); daca se aude mai mult spre scartait atunci e pivotul. daca troncanitul se aude mai mult cand iei gropi e foarte posibil sa fie flansa de la amortizor. Parerea mea e sa ne specifici totusi modelul si anul de fabricatie ... .

              Comment


              • #8
                Daca ai canal tehnic , daca reusesti sa ajungi sub masina cel mai usor verifici capetele de bara punand ambele maini pe articulatie astfel incat sa cuprinzi ambele axe ale pivotului si cineva sa invarta putin de volan , stanga-dreapta.Daca simti un joc , capul de bara are uzura.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vulpea View Post
                  incearca sa iei de volan stanga dreapta pe loc. daca troncane e foarte posdibil sa fie de la capul de bara(cel exterior in primul rand); daca se aude mai mult spre scartait atunci e pivotul. daca troncanitul se aude mai mult cand iei gropi e foarte posibil sa fie flansa de la amortizor. Parerea mea e sa ne specifici totusi modelul si anul de fabricatie ... .
                  La sunet scartait e pivotul care poate ceda.Mi s-a intimplat si mie la un 190.Pe ambele parti.Noroc ca aveam viteza mica(5-10 km/h) si nu s-a intimplat nimic grav.Doamne fereste sa ti se intimple la o viteza mai mare.
                  Verifica de asemenea si urechile de la bara stabilizatoare de pe fata dar si capetele ei.E posibil fie o ureche sa fie rupta fie bucsele (protectiile de cauciuc) sa fie tocate.
                  Sorin Priboi, aproape pieton ....
                  Tel 0766/24 83 24
                  __________________________________________________ __________________________________________________ __
                  Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mertzy View Post
                    Salut! Am o bataie la roata stanga fata, atunci cand iau curba, merg pe drumuri denivelate sau in special cand e solicitata suspensia. Am ridicat masina pe cric si am miscat de roata si nu am sesizat nici-un joc suspect iar bani deocamdata nu am sa o duc la un service s-o ridice pe elevator. Daca ati patit asa ceva, rog un raspuns. Multumesc anticipat!
                    Asa cum au mentionat si ceilalti colegi de forum,se impune a se verifica:
                    -bridele de prindere de la bara stabilizatoare(sub lonjeroane,vei observa cate un suport de tabla groasa care sustin o bara transversala)
                    -flansa amortizorului(apasa cu toata greutatea ta pe botul masinii pe fiecare parte si asculta,daca se aude ceva,schimba amortizorul,ca e rupta flansa cu siguranta)
                    -cu pivotii e ceva mai greu,ai nevoie de un canal ca sa ii poti verifica
                    Oricum,succes in actiune si cheltuieli cat mai mici.

                    Comment


                    • #11
                      Astea da informatii... astept sa treaca frigul si o pun pe canal. Multumesc la toata lumea!

                      Comment


                      • #12
                        As dori si eu o parere...aud si eu un cloncanit atunci can este drumul denivelat si mereu am banuit ca e ceva de la amortizoare. Am fost in mai multe service-uri si te doare capu la cate pareri am primit. Unul mi-a spus sa schim toate bratele inferioare si superioare de pe fiecare parte din fata. La reprezentanta mi-au spus ca de fapt bratele sun foarte bune si ca problema vine din alta parte dar de unde exact nu stiu ca mi-a insirat o lista de piese ce ar trebui schimbate care dupa parerea mea nu au legatura una cu alta dupa cum ar fi (bieleta directie stanga, cap bara stanga (desi are un joc extrem de fin numai bieleta de directie care nu ar putea face niciodata cloncanitul auzit de mine) flanse amortizor stanga si dreapta, tendoane tirant stanga si dreapta fata, suruburi reglaj tirant, curea accesorii, role ghidare, intinzator cu rola, surub intinzator - acestea din urma banuiesc ca se schimba toate odata la un anumit nr. de km si nu au legatura cu zgomotul auzit de mine). Fac precizarea ca la un alt servicve nu mi-a spus nimic de tiranti un mic joc fiin depistat tot la bieleta de directie stanga...dar repet un joc foarte foarte mic. De curand am observat cand am ridicat capota de la motor ca exista un spatiu de aproximativ 0.5 cm - 1 cm intre piulita si saiba cu care este prins amortizorul deasupra si partea de cauciuc/plastic de dedesupt..denumita probabil flansa. Banuiesc ca acestea ar trebui sa fie fixate perfect si sa nu existe spatiu intre ecestea...pentru ca altfel nu mai vad rolul saibei acelea in forma de "U". Astept pareri de la voi...multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by jordansens View Post
                          As dori si eu o parere...aud si eu un cloncanit atunci can este drumul denivelat si mereu am banuit ca e ceva de la amortizoare. Am fost in mai multe service-uri si te doare capu la cate pareri am primit. Unul mi-a spus sa schim toate bratele inferioare si superioare de pe fiecare parte din fata. La reprezentanta mi-au spus ca de fapt bratele sun foarte bune si ca problema vine din alta parte dar de unde exact nu stiu ca mi-a insirat o lista de piese ce ar trebui schimbate care dupa parerea mea nu au legatura una cu alta dupa cum ar fi (bieleta directie stanga, cap bara stanga (desi are un joc extrem de fin numai bieleta de directie care nu ar putea face niciodata cloncanitul auzit de mine) flanse amortizor stanga si dreapta, tendoane tirant stanga si dreapta fata, suruburi reglaj tirant, curea accesorii, role ghidare, intinzator cu rola, surub intinzator - acestea din urma banuiesc ca se schimba toate odata la un anumit nr. de km si nu au legatura cu zgomotul auzit de mine). Fac precizarea ca la un alt servicve nu mi-a spus nimic de tiranti un mic joc fiin depistat tot la bieleta de directie stanga...dar repet un joc foarte foarte mic. De curand am observat cand am ridicat capota de la motor ca exista un spatiu de aproximativ 0.5 cm - 1 cm intre piulita si saiba cu care este prins amortizorul deasupra si partea de cauciuc/plastic de dedesupt..denumita probabil flansa. Banuiesc ca acestea ar trebui sa fie fixate perfect si sa nu existe spatiu intre ecestea...pentru ca altfel nu mai vad rolul saibei acelea in forma de "U". Astept pareri de la voi...multumesc.

                          Cu capota deschisa apasa pe botul masinii si priveste acel amortizor ,mai mult ca sigur ca o sa il vezi jucand in flanse ,stringe piulita respectiva bine tinand contra cu un imbus sau alta cheie ( depinde de capul tijei amortizorului) si dupa aia probeaza-o din nou si vezi daca mai acel zgomot

                          Comment


                          • #14
                            Tot asa cu volanul virat pe un drum cu denivelarii simt in volan o lovitura si dupa aia cum freaca ceva fier pe fier ... Daca a mai patit cineva asa ceva , este cam cum descriu si colegii.
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by kriket View Post
                              Tot asa cu volanul virat pe un drum cu denivelarii simt in volan o lovitura si dupa aia cum freaca ceva fier pe fier ... Daca a mai patit cineva asa ceva , este cam cum descriu si colegii.

                              Zgomotul de frecat fier pe fier provine clar de la roata care freaca in ceva ,trebuie sa descoperi in ce freaca ,daca intradevar freaca roata inseamna ca ,,se deplaseaza" din pozitia ei in care a proiectat-o neamtul ;verifica tot ce ar putea cauza asta

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF