Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai pot intra in masina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai pot intra in masina

    Am un W124 E200 cu inchidere centralizata prin infrarosu (senzori la portiera sofer si portbagaj) si posibilitate de deschis cu cheia usa pasagerului din fata si portbagajul.

    M-am trezit ca bateria e moarta (nu mai reactioneaza la telecomanda, chiar si daca asta are baterii noi, si am deschis portbagajul cu cheia si nu se aprinde lumina dinauntru), iar problema e ca nu pot intra in masina de niciun fel (sa deschid capota si reincarc bateria) pentru ca, cu mai multa vreme in urma, cheia de rezerva s-a rupt in interiorul incuietorii de la usa pasagerului, iar prin portbagaj nu pot sa intru din cauza rezervorului.

    Pot ajunge la mecanismul de deblocare a capotei pe sub masina? Vreo alta sugestie? Altfel trebuie sa chem un mecanic la mine sa rezolve cu cheia de la usa pasagerului (daca o sa poata sa o faca si pe asta).

    Cineva a rezolvat odata aceeasi problema, fortand putin usa de la sofer pana a obtinut o crapatura, prin care a bagat o sarma lunga, cu un ochi la capat, si a manevrat-o pana a prins manerul dinauntru de deschidere a usii. Problema este ca a durat o ora si e nevoie de doi oameni (unul sa tina crapatura deschisa cu o surubelnita).

  • #2
    Originally posted by mihai_sirbu View Post
    ... deschis portbagajul cu cheia...
    Daca ai deschis porbagajul inseamna ca ai acces la ansamblul acela de langa busonul de benzina. Teoretic acela ar trebui sa fie deschiderea de urgenta a usilor.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      In cazul in care nu reusesti cum ti-a explicat dan500se, mai poti incerca o varianta.
      La rubrica "metode rudimentare" iti mai dau o idee, nu stiu daca se poate aplica si la tine. Eu am reusit sa intru in w201 dupa ce am lasat putin geamul de pe spate. La mine sunt geamuri manuale si daca le fortez se lasa putin in jos, cam 5mm, cat sa poti introduce o sarma sa apuci manerul de deschidere a usii.

      Comment


      • #4
        Suna promitatoare chestia cu mecanismul de urgenta de deschidere a usilor din portbagaj - poti da niste detalii despre cum arata si cum se actioneaza?

        O sa incerc si chestia cu geamurile, care nu sunt electrice.

        Busonul de benzina nu poate fi deschis decat dupa actionarea telecomenzii. Problema e ca bateria nu mai are deloc putere sa citeasca semnalul de la telecomanda si sa actioneze inchiderea/deschiderea centralizata.

        Am dat la o parte carpeta si m-am uitat pe acolo, dar nu e vizibila decat teava de la buson la rezervor, cu nimic pe langa. Mai sunt niste chestii in partea de sub luneta care nu sunt nici conexiunile la boxe, nici mecanismul de coborare a teterielor.

        Comment


        • #5
          Vezi pe aripa din dr prin porbagaj daca intinzi mana ajungi la capacul de la rezervor, iar inaintea lui e o chestie rotunda de care tragi spre tine. Nu stiu daca aia deschide toata masina sau numai capacul. Succes

          Comment


          • #6
            Originally posted by Victor@Daniel View Post
            Vezi pe aripa din dr prin porbagaj daca intinzi mana ajungi la capacul de la rezervor, iar inaintea lui e o chestie rotunda de care tragi spre tine. Nu stiu daca aia deschide toata masina sau numai capacul. Succes
            Exact asa este! Sa speram ca functioneza "smecheria"... Stiu ce inseamna sa ramai incuiat pe afara..Am patit-o de 2 ori (si cu 500 si cu 280) dar nu am fost nevoit sa testez acel dispozitiv...Am apelat la cheia de rezerva (la 500 cu ajutor de la fostul proprietar)!

            Recomand fabricarea unei chei de rezerva (pt cine nu are inca)! Merita!

            P.S. Capacul de la buson poti sa-l deschizi tragand direct de tija care o incuie !

            BAFTA!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Buson deschis, masina nu

              Am facut chestia cu deschis manual busonul din interiorul portbagajului, dar nu s-a intamplat nimic cu usile (bateria nu mai are putere sa activeze vacuumul).

              Cat despre cheie, degeaba, ca incuietoarea de la usa pasagerului e blocata (s-a rupt in ea cheia de rezerva mai demult).

              O sa incerc sa vad cum pot baga ceva intre geam si marginea de sus a portierei, sa il imping putin in jos.

              Comment


              • #8
                Nu ai posibilitatea sa intri sub masina? , sa pui curent pe + la elecromotor, si - pe caroserie,
                + la electromotor vine direct de la borna + a baterie, iar - este caroseria
                Asa bagi ceva curent in baterie pana deschide usile..

                Bafta!
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Daca ai plamanii mari scoti furtunul de vacum de la capota din spate si sufli cu putere in el,o sa ti se ridice butonul de la usa spate dreapta primul.Daca nu ai plamani mari ia o pompa de roti si baga cu ea.Eu sint patit si raspatit.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mihai_sirbu View Post
                    ...Cat despre cheie, degeaba, ca incuietoarea de la usa pasagerului e blocata (s-a rupt in ea cheia de rezerva mai demult).
                    Ziceam de cheie pentru altcineva...preventiv! La tine acum pt invatare minte e sa-ti repari altadata incuietoarea!

                    Iti urez in continuare noroc si vezi cu faza cu bateria postat de marele alb sau faza cu plamanii!

                    Mult succes!

                    Pana nu uit...sa nu spargi TRIPLA (geamul ala mic) .Daca nu ai alta solutie sparge oricare alt geam.Celelalte sunt mult mai usor de schimbat!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Mersi de sfaturi. O sa incerc cu pompa pe sistemul de vacuum - o idee foarte misto! - si, daca nu, cu curentul.

                      As aprecia cateva detalii pe chestia asta din urma. Pot face rost de o chestie de incarcat bateria de la priza, dar mi-ar prinde bine niste clarificari. Pot sa ma bag sub masina si sa desfac scutul, dar imi poti da indicatii si pe unde exact e electromotorul si daca trebuie sa pun + undeva anume pe el?

                      Cat despre -, merge si pe sasiu (presupun ca, oricum, trebuie sa pun pe un loc nevopsit, pentru contact)?

                      Comment


                      • #12
                        La fel am patit si eu ,cheia rupta in usa , am disperat net-ul cautand solutii de desfacere.
                        Ba cu o minge sau o perna de aer care o bagi la portiera din fatza si o umfli pana se face putin loc pt o sarma, ba electrosoc mai multe chestii care nu au mers.Singura si cea mai comoda metoda, am luat o surubelnita si am bagat-o unde era cheie rupta si s-a desfacut imediat, e logic doar, cheia e rupta acolo.Sper sa te ajute.Numai bine tuturor.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mihai_sirbu View Post
                          ...unde exact e electromotorul ...
                          Electromotorul e in partea pasagerului...DA ,- poti sa pui si pe sasiu...zgarii un pic daca e oxidat sau murdar!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gogoloi View Post
                            Daca ai plamanii mari scoti furtunul de vacum de la capota din spate si sufli cu putere in el,o sa ti se ridice butonul de la usa spate dreapta primul.Daca nu ai plamani mari ia o pompa de roti si baga cu ea.Eu sint patit si raspatit.
                            Are dreptate colegul.
                            E cea mai buna si eficienta metoda aceasta si fara pagube.
                            De nenumarate ori am patiti si eu acelasi lucru la 190, inchiderea centralizata se inchidea automat dupa citeva secunde fie ca erai sau nu in masina si la fel patea si un prieten cu 124.
                            Cu o pompa de saltea sau chiar si cu gura se rezolva....
                            Succes si asteptam vesti bune!
                            Sorin Priboi, aproape pieton ....
                            Tel 0766/24 83 24
                            __________________________________________________ __________________________________________________ __
                            Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                            Comment


                            • #15
                              Am desprins furtunul de mecanismul de inchidere la buson, am suflat tare pe el si... nimic. Nu se simte presiune cand sufli. O sa incerc maine, pe lumina, faza cu conectat un redresor la electromotor si sasiu.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF