Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cablu kilometraj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cablu kilometraj

    In primul rand vreau sa va doresc un An Nou Fericit la toti iubitorii de stelute !
    Mai departe as vrea sa va rog sa ma ajutati cu o prblema foarte delicata: Am un 124 care initial a avut motor 102 982 (2300 benzina) si a devenit mai tarziu 602.911 (2500 D) la care sa pastrat cutia automata. Toate bune si frumoase pana sa rupt cablul de kilometraj. Acum nu mai gasesc sa se potriveasca, am fost la un magazin de pise auto unde mi-a comandat doua feluri si nu s-au potrivit la ceasuri unde este o duda cam lunga, de nu ajuge sa se infileteze cablul. Va rog ajutatima sa identific cablul potrivit ca e rau sa mergi cu o masina automata prin oras fara sa mearga kilometraju...

  • #2
    adauga pe yahoo autoselectpn si te voi ajuta.

    Comment


    • #3
      Salut , parerea mea este ca ar fi trebuit sa comanzi cablul de kilometraj , aferent motorului si cutiei de viteze Originale masinii . La un magazin specializat iti va cere talonul si iti va baga datele (de pe talon) in calculator .
      Numai bine.
      Mercedes . (punct)
      Mercedes w 124 300 e (1989)
      Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
      Mercedes w 211 220 cdi (2004)
      Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
      Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
      Lexus IS 300 (1999)
      Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

      Comment


      • #4
        Au venit 3 modele si nici unul nu se potrivea. Oamnii bine intentionati, ca-i cunosc bine, dar nimic... Iar altele nu erau...
        Oare daca as vrea sa-mi cumpar alte "ciasuri" second-hand, la ce ar trebuii sa fiu atent ca sa indice corect pe masina mea ?

        Comment


        • #5
          Problema asta am avut-o si eu. Magazinul de unde imi iau piese nu a gasit cablu care sa semene macar cu cel original. Eu zic sa cauti mai bine un cablu original pe undeva si sigur se va potrivi. Nu tin minte sa fie diferente intre cabluri. Daca este, imi cer scuze. Eu asa am rezolvat problema la masina mea.
          Va salut!

          Comment


          • #6
            Cum e cablul? la ceas e cu filet si cablu patrat? iar la cutie tot patrat sau dreptunghiular? Eu am avut cutie automata si era acelasi model de cablu ca la manuala.

            Comment


            • #7
              Este patrat la ambele capete, iar in ceasuri se prinde cu filet. Problema este in felul urmator : nici un cablu din cele noi nu ajunge sa se infileteze pe ceasuri fiind acolo un tub prea lung de cupru, iar cablurile noi nu au suficient de lunga piulita incat sa ajunga sa se infileteze. Acolo e problema...

              Comment


              • #8
                Salutare

                Aceeasi problema am avut-o si eu si am rezolvat-o intr-un mod mai romanesc sa zic asa, am dat ceasurile jos am pus cablul cel nou am vazut care este distanta care ramane de nu pot sa infiletez cablul si apoi cu un flex am taiat din duda de la ceasuri atat cat este nevoie apoi am pilit frumos si problema rezolvata

                Comment


                • #9
                  Cred ca asta e viitorul si la mine, dar totsi e destul de groasa tiava aia de cupru. Am sa incerc asa, caci orcum aveam de gand sa le schimb, in caz ca nu reusesc...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by radu16b View Post
                    Cred ca asta e viitorul si la mine, dar totsi e destul de groasa tiava aia de cupru. Am sa incerc asa, caci orcum aveam de gand sa le schimb, in caz ca nu reusesc...
                    Am avut si eu ceasurile taiate cu flexu. Dar le-am schimbat.
                    Eu sunt tot de parere ca rezolvi mai usor cu cablu original, de la dezmembrari sau de undeva. Cablurile din comertz sunt mai scurte si atunci cand vrei sa schimbi un bec, daca tragi putin de ceasuri, iese camasa din mufa de la ceas.
                    Asa ti-ai taiat si ceasu cu flexu si tot nai rezolvat nimic.
                    Cu cablul care trebuie lucrezi o singura data. Cum rezolvi, ramane la latitudinea ta.
                    Bafta

                    Comment


                    • #11
                      Pentru a rezolva problema ai de facut urmatoarele :desfacut cablu de la cutie ,din brida de prindere de pe cutie.scoti burduful din caroserie ,dupa care desfaci din vitezometru . la montare procedezi in sens invers .Cind desfaci pe cablu are eticheta sau direct cod pe el

                      Comment


                      • #12
                        La Bardi auto mi-am luat eu exact modelul asta de cablu cu 60 ron. Inca nu am facut cu el, numai vreo 3000 de km... Sper sa tina. Ai putea sa cauti si tu. Mergi la un magazin unde vrea sa se uite asa la cablu, du-l al tau, asa rupt si ii zici sa fie patrat in ambele capete. Mie la bardi mi-a dat de pe stoc vreo 16 cabluri de diferite masini si am ales cel care am crezut ca e bun. Nici nu scria ca e ceva pentru mercedes. ci m-am uitat la prinderi si ala a fost

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF