Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Oscileaza relantiul la fiecare pornire.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oscileaza relantiul la fiecare pornire.

    Buna seara! Sper sa nu fie o problema ca am deschis un nou thread,dar am si eu o anomalie cu relantiul masini mele,un MB W124,230E,1989.Deci,de fiecare data cand pornesc masina relantiul urca pana la 1800 de ture,sta la acolo aproximativ 2 secunde si pe urma cade direct pe la 900 de ture.Dupa ce sa stabilit relantiul nu mai oscileaza de loc.Relantiul oscileaza doar cand pornesc masina indiferent daca motorul ii cald sau rece.Problema ii cam de un an, dar parca acuma mi s-a pus pata pe ea.Va multumesc.
    CJ-20-AMN.

  • #2
    Salut!. Cand este rece socul cum se comporta?. Presupun ca ai soc automat, este posibil sa fi de acolo problema.

    Comment


    • #3
      Incearca sa cureti debitmetrul ala de aer de la soc. Da-i cu wd40 poate se rezolva

      Comment


      • #4
        Salut! Cand motorul este rece,tot asa se comporta,adica porneste la prima cheie urca relantiul pana la 1500 de ture si sta acolo aproximativ 2 secunde dupa care cade direct la vreo 600 de ture , dar pe masura ce se incalzeste motorul creste relantiul pana la 900 de ture.
        CJ-20-AMN.

        Comment


        • #5
          Eu spun sa incerci sa cureti ala ca are functii si la relanti si la soc. Vezi ca e o chestie rotunda prinsa in doua suruburi in care in care intra 2 furtune de aer si are o mufa, vezi ca e sub filtrul de aer in fata injectiei. In interior are un cantar care inchide si deschide aerul, acolo da-i cu wd40. Cu motorul pornit cand scoti mufa de la el trebuie sa se tureze motorul, apoi cand o bagi trebuie sa se stabilizeze la loc. Incearca e cea mai simpla problema daca e de la ala

          Comment


          • #6
            Te referi la regulatorul de relanti? L-am banuit eu.O sa-mi cumpar un spray din acela si o sa vad care este treaba
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Da ala ,dar am aflat ca mai are si alte functii in afara de relanti. Cica are si functia de soc.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Victor@Daniel View Post
                Incearca sa cureti debitmetrul ala de aer de la soc. Da-i cu wd40 poate se rezolva
                Am incercat cu wd40 ,dar nici o imbunatatire.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  Sorry, alte idei nu mai am poate te ajuta un baiat mai priceput.

                  Comment


                  • #10
                    O sa incerc sa-l schimb cu altul din dezmembrari, bineinteles luat pe imprumut.
                    CJ-20-AMN.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare! Am reusit sa-mi fac rost de un alt" regulator de relanti,dar nici o schimbare,tot asa se comporta masina.Ceva sfaturi,daca se poate!
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pintea paul View Post
                        Buna seara! Sper sa nu fie o problema ca am deschis un nou thread,dar am si eu o anomalie cu relantiul masini mele,un MB W124,230E,1989.Deci,de fiecare data cand pornesc masina relantiul urca pana la 1800 de ture,sta la acolo aproximativ 2 secunde si pe urma cade direct pe la 900 de ture.Dupa ce sa stabilit relantiul nu mai oscileaza de loc.Relantiul oscileaza doar cand pornesc masina indiferent daca motorul ii cald sau rece.Problema ii cam de un an, dar parca acuma mi s-a pus pata pe ea.Va multumesc.
                        Salut Paul Masina cind se porneste , intra automat si socul care ii da un surplus de benzina.In momentul cind senzorul de temperatura a jetronicului transmite datele la calculatorul masinii, acesta la rindul lui regleaza si turatia motorului la relantiu. Asa ca ,daca nu apar oscilatii de turatie permanente ,cind motorul merge la relantiu,nu exista nici o problema tehnica cu motorul tau . Si eu am un w124, 230E . din 86 si are aceleasi simtome la pornire , identice cu simtomele de la masina ta.O seara buna in continuare.

                        Comment


                        • #13
                          Salut am si eu problema la un 200E,din 91,cea cu turatia care creste la pornire si apoi scade brusc,uneori se intampla chiar sa moara motorul,mai ales cand este foarte frig afara.As dori daca se poate sa puna cineva mai patit ca mine niste poze cu ce s-a umblat si unde..

                          Comment


                          • #14
                            Salut! Intai de toate trebuie sa iti masori senzorul de la socul automat,el trebuie sa aiba o valoare intre 2,2 si 2,7 kiloohmi cand motorul este rece,iar cand motorul este cald (85grade)trebuie sa aiba aproximativ 600 de ohmi.Unul nou ii in jur de 250lei,sau ai putea sa incerci la dezmembrari.Eu de acolo l-am luat cu 15 lei,dar l-am masurat intai.Senzorul se afla langa senzorul vacumatic si cel de la vascocupla pe chiuloasa.
                            CJ-20-AMN.

                            Comment


                            • #15
                              Salut,senzorul la mine are patru pini pe el,si nu merg masurati decat in diagonala...o diagonala are 2,4Kohm si cealalta 2,47Kohm....acum urmeaza sa masor si la cald,problema a fost cand am pus mufa inapoi...am vazut ca nu are nici o catare;;;am bagat-o acolo si am vazut ca porneste masina e in regula...
                              Astept alte indicatii,multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF