Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cine ma ajuta cu un reglaj la carburator?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cine ma ajuta cu un reglaj la carburator?

    Salut!

    Am si eu o problema cu carburatorul la un w124 200 benzina cod motor 109.922 care din cate imi dau seama trebuie reglat.

    Am si instalatie de gaz care si aia trebuie reglata dar tre sa ajung cu ea la un service care face asa ceva, dar nu gazul ma deranjeaza ca oricum merg mai mult pe benzina pe vremea asta rece, ci benzina care da sa moara la relanti si mananca mult rau plus ca scoate si fum ca locomotiva.

    Dupa ce pornesc pe benzina si dau pe gaz cand se incalzeste apa merge perfect, dar daca opresc motorul un minut si pornesc iar pe gaz nu se mai accelereaza , si ma gandesc sa nu fie si ceva infundat pe undeva.

    Cine se pricepe poate sa ma ajute si pe mine?
    Last edited by w124researcher; 12-20-2009, 08:32 AM.
    VW Polo CL 1991 - 1043 sport
    w124 200 Benzina 1989 ALB
    B 66 GCL

  • #2
    Salut! Sigur ai carburator sau ai injectie mecanica?
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #3
      Originally posted by marianbossu View Post
      Salut!

      Am si eu o problema cu carburatorul la un w124 200 benzina cod motor 109.922 care din cate imi dau seama trebuie reglat.

      Am si instalatie de gaz care si aia trebuie reglata dar tre sa ajung cu ea la un service care face asa ceva, dar nu gazul ma deranjeaza ca oricum merg mai mult pe benzina pe vremea asta rece, ci benzina care da sa moara la relanti si mananca mult rau plus ca scoate si fum ca locomotiva.

      Dupa ce pornesc pe benzina si dau pe gaz cand se incalzeste apa merge perfect, dar daca opresc motorul un minut si pornesc iar pe gaz nu se mai accelereaza , si ma gandesc sa nu fie si ceva infundat pe undeva.

      Cine se pricepe poate sa ma ajute si pe mine?
      Singurul care o mangaia unde trebuie era dok,dar no,omul se mai si satura.Daca poti ia legatura cu el,sigur o rezolva mai ales ca e 124(delicatetea lui).

      Comment


      • #4
        Originally posted by pintea paul View Post
        Salut! Sigur ai carburator sau ai injectie mecanica?
        Salut! Eu cand am dat capacul de aer jos am vazut un carburator dublu-corp Pierburg. Nu cred ca poate sa fie injectie mecanica, dar nici expert nu sunt!


        Originally posted by paul1983 View Post
        Singurul care o mangaia unde trebuie era dok,dar no,omul se mai si satura.Daca poti ia legatura cu el,sigur o rezolva mai ales ca e 124(delicatetea lui).

        Mersi o sa incerc sa ii dau un PM sa vad daca are timp sau chef.
        Last edited by marianbossu; 12-20-2009, 15:10 PM.
        VW Polo CL 1991 - 1043 sport
        w124 200 Benzina 1989 ALB
        B 66 GCL

        Comment


        • #5
          De dok nu cred ca te vei lipi, dar poti incerca, nu se stie niciodata.
          Problemele pot fi mai multe:
          1. Socul, care este vacuumatic din cate imi aduc eu aminte. Nu mai stiu sigur, dar am impresia ca se regleaza
          2. Carburatorul Pierburg este asistat de calculator (deci este un fel de injectie monopunct). Verifica in spatele bateriei, dupa aparatoarea de plastic, ca trebuie sa gasesti calculatorul. Tot acolo este si un releu, care are o siguranta in cap (sau 2 daca masina are ABS). Verfica siguranta sa fie buna. Daca este arsa, calculatorul nu mai functioneaza cum trebuie si carburatorul functioneaza mecanic. Daca ai posibilitatea verifica si releul (nu stiu cum se face).
          3. Verifica toate vacuumurile si supapele (sunt de obicei pe la bifurcatiile vacuumurilor), sa fie etanse si sa nu traga aer fals.
          4. Sub filtrul de aer trebui sa fie 2 furtune. Unu este epuratorul (mai gros), care vine din motor si inca unul mai subtire, care duce la carburator parca. Verifica sa sie bagate.
          5. Carburatorul are 2 camere de ardere, daca una este blocata, masina nici nu mai trage si scoate si fum. De reparat, numai unul care se pricepe. Asa a fost la a mea si am ales sa schimb carburatorul cu tot cu galerie. Am pus Stromberg, care este simplu, neasistat.
          Instalatia de GPL:
          1. Cand motorul este cald, plamanul instalatiei, trebuie sa fie fierbinte. Daca nu este, desfa furtunele negre, prin care trece apa si vezi ce se intampla.
          2. Incearca sa acoperi partial, gura de aer de la filtru. Este recomandat la GPL, sau incearca sa o reglezi pe cea dinspre motor, sa traga aer cald dinspre motor.
          3. Sub furtunele de apa, gasesti un surub (la majoritatea instalatiilor hexagonal, dar nu este o regula). De la acel surub se regleaza relantiul masinii, pe GPL. Se regleaza separat relantiul, la benzina si la GPL
          4. Pe furtunul care duce la carburator, este un robinet. Dupa ce pornesti masina si nu se mai accelereaza, rotesti robinetul, strangi sau desfaci (tine minte pozitia initiala) si accelerezi masina, pana urca usor in ture. Apoi reglezi relantiul de la surubul hexagonal, daca acesta s-a dereglat
          5. Undeva in partea de sus, pe plaman, ar mai trebui sa fie un reglaj (un fel de surub ingropat), care merge numai cu surubelnita dreapta. Ala este reglaj aer si trebuie sa fie strans la maxim (inchis).
          6. Daca nu ii dai de cap, suna-l pe Mustafa (0727476811), este un turc care le mananca pe paine. el mi-a desfacut carburatorul meu, curatat, montat si reglat si functioneaza perfect si acum. Operatiunea m-a costat in jur de 200 de lei.
          Il gasesti undeva in spatele parcului Carol, intre Cutitul de Argint si Str. Viilor> Vezi in imaginea atasata.
          Bafta si spor la treaba
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Multumes frumos pentru explicatii , o sa incerc dar cred ca este infundat ceva ca si pe benzina mai face din cand in cand figuri sa nu se accelereze, dar ii dau o pedala mai tare si isi revine.O sa ma apuc dupa Craciun de ea ca acum chiar nu am timp si o sa incerc ce mi-ai scris si daca ii dau de cap o sa spun cum am facut , cine stie poate mai are nevoie cineva.
            Multumesc inca odata!
            VW Polo CL 1991 - 1043 sport
            w124 200 Benzina 1989 ALB
            B 66 GCL

            Comment


            • #7
              Du-te la nea Nelu il gasesti la Grant taxi in cringasi, e tare omul. Am si io un 300e tot 124 si am luat toti arabii si turcii la rand. Uite nr lui 0788337867. Daca vrei iti dau si nr lui Mustafa(cutitul de argint); Mohamed(giulesti); Fahed(mihailesti) , dar pierzi timpul si banii degeaba.
              Last edited by w124researcher; 12-27-2009, 17:51 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by marianbossu View Post
                Salut!

                Am si eu o problema cu carburatorul la un w124 200 benzina cod motor 109.922 care din cate imi dau seama trebuie reglat.

                Am si instalatie de gaz care si aia trebuie reglata dar tre sa ajung cu ea la un service care face asa ceva, dar nu gazul ma deranjeaza ca oricum merg mai mult pe benzina pe vremea asta rece, ci benzina care da sa moara la relanti si mananca mult rau plus ca scoate si fum ca locomotiva.

                Dupa ce pornesc pe benzina si dau pe gaz cand se incalzeste apa merge perfect, dar daca opresc motorul un minut si pornesc iar pe gaz nu se mai accelereaza , si ma gandesc sa nu fie si ceva infundat pe undeva.

                Cine se pricepe poate sa ma ajute si pe mine?
                1-Ce culoare are fumul ?.
                2-Daca banuiesti ceva la carburator, si vrei un reglaj profesionist, cauta un service care are in dotare un carbotester si inginerul care stie sa-l manevreze . Aceasta piesa este ceva mai delicata, si nici un fabricant nu recomanda interventii pe marginea drumului .

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF