Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ai idee si ce ar putea fi? Nu vreau sa te stresez, dar ma ingrijoreaza putin treaba asta!
    1988 300TD

    Comment


    • #17
      Cutiile astea mai au si nishte vacuumuri care daca nus la locul lor, se petrec tot felul de balarii. De crapat nu crapa, da e jenant ca nu schimba ca lumea. Atita tot. incearca sa mai lungeshti cursa la cablu. Vezi ce se petrece.

      Comment


      • #18
        Salut Dok. Azi am desurubat de tot camasa cablului si.....nimic. Tot asa face. Si a inceput iar sa tremure pe loc cu maneta in D. Ai putea intr-o zi sa te uiti un pic la ea? Cred ca suntem oarecum vecini de cartier. Nu-mi place deloc cum face.
        1988 300TD

        Comment


        • #19
          Am reglat la loc cablul de sincronizare ca degeaba l-am strans. Dar am mai descoperit ceva: pe pompa de injectie este o piesa care se regleaza si in ea intra doua furtune de vacuum si iese unul. Problema e ca cel care iese nu intra nicaieri, atarna pe acolo. M-a zis un prieten ca de acolo se regleaza avansul la cutie? Stie cineva unde trebuie sa intre furtunasul ala in cutie?
          1988 300TD

          Comment


          • #20
            http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1 intra si tu aici. Gasesti modelul tau de masina (vezi in talon tipul motorului), dai la cutii automate sau vacum sau cauti pe acolo ca iti dau f multe scheme si detalii. bafta

            Comment


            • #21
              Are o capsula vacuumatica pe partea dreapta a cutiei. Daca vacuumul ala nu e pus, cutia smuceshte la cuplare si la skimbare de trepte. Uitate mai bine, vezi despre ce e vorba. Si detaliaza.

              Comment


              • #22
                Pe pompa de injectie nu cred k ai decat orpitoru, care din cate stiu yo merge pe vacuum. :-? , asa e?? Oricum, am patiti si yo problema asta cu, cutia.Schimba treptele la 2000, si imediat ajungea in a 4-a.Si de fapt, era cablu rupt.Parerea mea e sa schimbi cablu, da intai, desfal de la un capat, si trage de el, sa vezi dak iese din camasa.Poate e rupt pe traseu.Si vibratia: eu am reusit sa o remediez schimband un suport motor.Sper sa te fi ajutat cat de cat ideiile mele.Succes!!!

                Comment


                • #23
                  Nu e cablul rupt ca am tras eu de el! Iar zmuciturile se simt in spate! sigur e de la furtunul ala de vacuum care nu e pus nicaieri! Dok cred ca are iar dreptate! Masina face asa de cand am luat-o si furtunul ala atarna acolo la pompa de injectie tot de atunci, dar n-am stiut unde sa-l pun. O sa caut la cutie sa vad unde intra! mai rau e ca pe vremea asta nu pot, n-am unde! Merci oricum de sfat!
                  1988 300TD

                  Comment


                  • #24
                    Mama, ce mishto e cind ai dreptate !!! Daca nu m-ar supara genunchii ashtia nenorocitzi, ash jubila printr-un dans tribal...
                    Vrei sa te uitzi pacolo sa vezi ce si cum ? Simplu... Real sau Auchan, la parcarea subterana. Schimbi si motorul la mashina acolo...

                    Comment


                    • #25
                      Merci mult Dok, esti tare! O sa incerc varianta asta!
                      1988 300TD

                      Comment


                      • #26
                        Am scos cablul de sincronizare de la tija de acceleratie, cum m-a sfatuit Dok la intalnire, si NU s-a intamplat nimic. Cutia merge la fel!
                        1988 300TD

                        Comment


                        • #27
                          Din ce am vazut si eu, cutia pare cam bolnava. Norocul e ca sint tzapene si nu crapa cu una cu doua. Doar ca nu schimba cum ar trebui. Meseriash de cutii automate este, dar pretzurile nu sint mici.

                          Comment


                          • #28
                            Am primit un sfat ieri de la un prieten care a avut un 300 ca al meu tot automat cu aceleasi probleme la cutie: sa-i pun o manuala in 5, cu alt cardan si cu alt pedalier ( cam 300 euro toate ). El asa a facut la aia si a scapat ieftin. Basca , ca fugea dupa aia masina ca dracu! Voi ce ziceti?
                            1988 300TD

                            Comment


                            • #29
                              Depinde care sunt preferinţele tale în privinţa cutiilor de viteze, mie nu numai că nu-mi plac cele automate, le urăsc de-a dreptul, de aceea consider că sfatul primit de tine este bun, corect şi de aceea l-am urmat atunci când l-am primit la rându-mi. La mine n-a fost cazul s-o înlocuiesc din motive tehnice. Am schimbat-o pur şi simplu şi merg fără probleme cu treapta a patra prin oraş. Nu ştiu ce sfaturi îţi vor da alţii, dar eu sunt extrem de mulţumit de transplant.

                              Comment


                              • #30
                                Si cat te-a costat afacerea? E greu de facut? E cazul s-o fac si eu.
                                1988 300TD

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF