Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Surpriza la montare arcuri spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Surpriza la montare arcuri spate

    Azi am schimbat arcurile de pe spate pt ca aveam impresia ca i-mi luam zborul de pe sosea .Am gasit o pereche sh la 100 ron ,le-am demontat pe ale mele care erau mai mici in diametru decit cele cumparate si mai mici in lungime cam cu o spira ,La montarea arcurilor noi am avut surpriza ca pe partea stanga arcul sa nu intre in oala superioara .Intrebarea mea este urmatoarea : pot fi oalele de arcuri diferite ca diametru ? Mentionez ca nu am pus varnish pe spire ,arcurile par in regula (cele de pe masina erau de culoare albastra ,cele cumparate sint negre ),masina sta la orizontala acum si se comporta bine pe sosea .Mi se pare ciudat lucrul asta la o masina nemteasca ...:| Este adevarat ca se folosesc arcuri diferite pt autostrada (mai scurte )? asa am auzit ...
    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 12-02-2009, 20:15 PM.

  • #2
    Ciudata chestia, nu cumva nu ti s-a asezat bine arcul din cauza tamponului? sau l-ai pus invers, cu susul in jos ? Nu stiu exact la w 124 cum e dar nu ar trebui sa fie asa si cred ca e periculos daca nu e la loc.

    Comment


    • #3
      Le am montat asa cum le am demontat pe cele vechi cu partea ,,tesita " a spirei sus in oala de pe caroserie iar cu partea rotunda jos pe bascula ,problema e ca nu a vrut sa intre in oala total (unul dintre ele ) ,e ca si cum ar fi oala cu 10 mm mai mica in diametru...

      Comment


      • #4
        Sincer ori esti in eroare,ori pui alte ciudatenii de arcuri in loc de ce trebuie...daca fixai spira de jos in caushul pentru ea si puneai arcuri OEM,macar nu munceai de 2 ori....

        Comment


        • #5
          Repet arcurile erau identice intre ele ca forma ,marime ,diametru de unde logic este ca daca a intrat pe dreapta in oala trebuia sa intre si in stanga ( vorbim de masina germanasi nu de dacie )

          Singura varianta ar fii ca vechiul proprietar sa fi schimbat bascula superioara si sa nu fi pus una identica cu cea de pe dreapta ... :|

          Comment


          • #6
            Morala,daca ai fi luat arcuri noi dupa coduri,ai fi muncit doar o data.....

            Comment


            • #7
              Nu intelegi mihnea ca arcurile sint egale in diametru oalele sint diferite ! si dupa cod daca le luam noi si puteam sa am aceeasi surpriza iar pe praful asta de afara sa ma ierti de la 100 ron la ... cit costa o pereche noua e o mica mare difrentza ,de restul banilor prefer sa ii mai schimb una alta ( ex. sonda de temperatura de la vasco cuplaj care e pusa acum pe direct ,tapiteriile de la usi care au inceput sa se scorojeasca etc) cit priveste problema o sa o rezolv pana la urma ,doar sa prind o zi mai libera la servici si rampa din garaj goala ...

              Comment


              • #8
                Mergi si cauta-ti arcuri identice ca marime cu cele pe care le-ai avut dar sa fie mai lungi dak vrei sa iti stea masina mai sus. dak nu mergi si modifica oala dar nu cred ca are rost suduri inutile pentru doua arcuri. probabil sunt arcuri de alt model da-ne si noua un diametru si te ajutam.

                Comment


                • #9





                  nu cred ca va fi nevoie de sudura ci doar de un cald pe oala si un pic ciocanita pt a se largii
                  Last edited by Eugen Gaftoneanu; 12-10-2009, 09:42 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Dace e vorba de 3-4 milimetri maxim, scapi usor asa cum ai spus tu Sper sa iti iasa, daca nu sincer cel mai bine, parerea mea sa iti faci rost de arcuri bune exact cum ai avut inainte si ti-au mers decat sa te apuci sa modifici iar. Acum depinde de tine cum vrei sa iti faci masina succes.

                    Comment


                    • #11
                      Ca fapt divers arcurile diferite, pe coduri de culori sunt date pentru diferite variante de echipare. Chiar era o discutie pentru W210 parca. Fiind tot E ma gandesc ca tot de aia aveai si tu albastre mai scurte (sport) inainte.
                      Desi am sapat ceva pe net la momentul discutiei amintite, nu am reusit sa gasim corespondenta intre culori si echipari.
                      De ce nu intra arcul in oala...nu e umblat la oala? Suduri sau alte smenuri?
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Daca oala aia este pe bascula si se poate schimba odata cu bascula, inseamna ca a fost schimbata cu una mai mica in diametru (sau cealalta cu una mai mare). Omul este destul de clar... spune ca difera in diametru.
                        Presupun ca si noi, pe mama codului masii de arc, i-ar veni arcuri egale in diametru, ce pusca mea.

                        Papini : Probabil ca nu s-a observat diferenta fiind vorba de arcuri mai mici. Acum poti pune arcuri mici, logic, fara sa mai umbli la oala, dar avandu-le cumparate, vezi cum potrivesti treaba. Interesant ar fi de aflat daca initial a avut oalele mari sau mici.
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #13
                          Vechiul ( si unicul dupa cum se vede pe cartea masinii) proprietar a avut ca mecanic al masinii un turc ,acum ce sa zic din ce stiu eu turcii cam viseaza mercedesul in materie de mecanica deci e posibil ca turcul sa fi umblat la masina ,nu e exclus ca masina sa fi fost lovita pe spate ( in germania sau aici in romania pt ca portbagajul dedesubt prin zona puntii spate a inceput sa prinda rugina) iar la reparatie sa se fi montat bascule sau chiar punte diferita ,oricum eu am tratat-o ca pe o curiozitate si nu ca pe un lucru care nu se poate remedia ,asa cum am spus suspensia spate lucreaza normal ,adica aud si simt acel ,,zbarnait " de arc incordat pe care l-am simtit la alte 2 surate de ale ei un sle380 si un se280 (amandoua masini de patroni italieni care erau intretinute in italia la reprezentanta ) la trecerea peste denivelaturi .

                          Va multumesc pt sfaturi

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF