Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motor galagios si nu sta la relanti nici pe benzina nici pe GPL la 124 200E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor galagios si nu sta la relanti nici pe benzina nici pe GPL la 124 200E

    Salut pe toata lumea!
    Sunt un incepator( un junior) pe acest forum si cu toate ca am cautat mai multe despre problema mea nu am gasit ceva concret.Daca exista deja un topic imi cer mii de scuze.
    Asa cum spuneam,am instalat de curind GPL pe masina si pe linga faptul ca relanti-ul sta undeva pe la 600 de turatii , acum nu mai sta deloc .Pare sa nu mai aibe nici aceiasi putere de inainte si este si mai zgomotos.Am plecat dimineata cu masina, m-am invirtit prin oras cu treaba, am alimentat cu gas de la o pompa si la aprox 1 ora pe cind asteptam cu motorul pornit, am sesizat o diferenta in mersul motorului.Am oprit motorul,l-am pornit dupa citeva minute iar in intersectie s-a oprit, si de sub capota a iesit ca un nor de fum.
    Am eliberat intersectia,adica am impins-o in lateral, am pornit-o dar nu mai merge motorul rotund.
    Ce ar putea sa aibe?
    1. Gazul prost?dar nici pe benzina nu merge bine!
    2. Un vacum sarit?
    3. Probleme la aprindere?dar de pornit porneste( am schimbat de curind si bujii si fise)
    4.Ceva infundat in carburator? am vazut ca pe capacul metalic de la filtru, pe interior este un fel de burete insonorizant cam mincat, Particule mice de burete sunt si pe filtru dar si pe mixer.
    Am fost la cineva sa se uite ,dar nu i-a dat de cap.
    Daca aveti ceva sugestii sau sfaturi va sunt recunoscator.
    Sorin Priboi, aproape pieton ....
    Tel 0766/24 83 24
    __________________________________________________ __________________________________________________ __
    Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

  • #2
    Ce am invatat pe nervii mei(cu surubelnitza in mana ) , citind forumul gpl-istilor si a ceea ce s-a scris aici pe forum pentru o buna functionare a masinii pe gaz :

    Filtru de aer curat
    Fise + bujii bune
    Aprindere buna (delco )
    Priza de aer rece de la filtru (furtunul ) intors catre bord
    Gazul se regleaza in functie de anotimp (si de furnizor )
    Singurul furnizor national de Gpl in care ma incred e Rompetrol chiar daca e mai scump si in inca 3-4 locali(Bucuresti ) pe care i-am testat personal

    Acum pe vremea asta ( 3-4 grade ) masina porneste la prima cheie dimineatza pe gaz

    Si la mine relanti-ul sta cam la fel 7-800 ture maxim si merge rotund, concluzia daca o gatui ( dorintza de a consuma putin ) nu rezolvi nimic decit sa ai un consum mai mare ,daca o reglezi sa mearga bine (rotund) ai un consum acceptabil 16-18L /100 oras ceea ce inseamna cam 8-9 benzina (cazul meu )

    Ca sa reglezi gazul prima data trebuie sa MEARGA bine pe benzina

    Incearca asa cum am facut si eu : desfa-i priza de aer de pe carburator ,porneste-o pe benzina accelereaz-o cam pe la 3000 ture si astupa cu palma gura carburatorului pana simti ca moare motorul ,repeta operatia de citeva ori ,excesul de benzina poate ca il va curata ( asta daca e infundat )

    Verifica etansarea mixerului pe carburator (sa nu traga aer fals ) .Mie mi l-au montat cu silicon si nu era etans ,l-am dat jos si i-am facut o garnitura din carton mai groasa

    In privintza acelui ,,nor de fum"era bine daca reuseai sa il identifici de unde a iesit ...


    cam atit

    Comment


    • #3
      Toata acestea le-am verificat inca o data,am dus-o si la un mecanic care s-a declarat depasit.Astazi cu multa rabdare,cu o cirpa , cabluri de transfer curent si inca o masina donatoare de curent si "suport" am reusit sa o pornesc, dupa ce am dat la automat de mai mult de 30 de ori.Tindea sa porneasca dar imediat se oprea.Cind in sfirsit am reusit sa o pornim, am tinut-o turata din acceleratie timp de citeva minute ca sa se incalzeasca motorul si am plecat cu ea la un service autorizat GPL .
      Surprizaroblema a fost de la un furtun de gaze situat undeva sub filtrul de aer.Motorul cred ca a dat rateu si a sarit respectivul furtun,in diametru cam cit degetul mare de la mina.Dupa ce a fost pus la loc ,s-a schimbat in bine mersul motorului si isi pastreaza din nou si relanti-ul.
      Multumesc pt sfaturi si cuurmatoara ocazie voi pune si o poza cu locatia furtunului respectiv.
      Sorin Priboi, aproape pieton ....
      Tel 0766/24 83 24
      __________________________________________________ __________________________________________________ __
      Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

      Comment


      • #4
        Revin cu poze.

        Sub carburator este un "recipient" cu un furtun de vacum(sau gaze banuiesc) care intra undeva sub carburator.Apropo ce poate fi acel recipient?Am remarcat ca are si un fel de robinet pt reglaj.
        Ce rol ar putea sa aibe mai exact si ce as putea face sa nu mai trebuiasca sa mai umblu pe acolo?
        Attached Files
        Sorin Priboi, aproape pieton ....
        Tel 0766/24 83 24
        __________________________________________________ __________________________________________________ __
        Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

        Comment


        • #5
          Salut! Sigur masina iti este pe carburator? Ca, ce ti tu in mana ,aia ii injectia mecanica asistata de calculator.K E-Jetronic.(ultima poza)
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            Cred ca "recipientul" de care zici matale, ii regulatorul de relantii.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Nu ma pricep ce este pt ca nu am mai avut pina acum benzina.Am avut un 190 motor 250 diesel si de acelea mai aveam cit de cit idee.Pina invat si motoarele aste va mai dura...
              Apropo, acel recipeint asa numitul regulator de relanti poate fi schimbat cu unul mai capabil ,care sa mearga in parametrii lui? Ce are in componenta si cam la cit ar ajunge unul?
              Sorin Priboi, aproape pieton ....
              Tel 0766/24 83 24
              __________________________________________________ __________________________________________________ __
              Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

              Comment


              • #8
                Regulatorul de relantii ai putea sa-l cureti un pic ,toarna niste benzina in el ,il scuturi bine,de preferinta ar fi bine sa-l sufli cu aer,pe urma.Leagal direct la baterie si vezi daca functioneaza,el trebuie sa faca o miscare de 180 de grade. Se poate masura consumul lui de curent,daca a depasit o anumita valoare de nu stiu cati mA ii varza si trebuie schimbat.Pune al regulator de pe alta masina si vezi ce rezultate obtii.Succes.Apropo:verifica daca vine si tensiune la mufa(12V)
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  Multumesc pt idee,cred ca poate" va iesi si pe strada noastra soarele".Duminica imi voi face timp sa desfac din nou regulatorul si am sa il verific la partea electrica si apoi operatiunea de curatare.
                  Sper sa am ceva rezultate mai bune.
                  Sorin Priboi, aproape pieton ....
                  Tel 0766/24 83 24
                  __________________________________________________ __________________________________________________ __
                  Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF