Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W124 200d Porneste doar cand vrea! Nemaintalnit simptom!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124 200d Porneste doar cand vrea! Nemaintalnit simptom!

    Salut! Am un W124 200d din 91' si am o mareeee problema cu el! Porneste la sfert, totul e ok, si subit, cnad sa il pornesc cu urmatoarea ocazie, NIMIC! Nu se intampla nimic , nu se aude nimic! Care sa fie problema? Am curatat bornele, am curatat contactele de la cablu de la cutie si sasiu, si nimic...Mentionez ca electromotorul e nou, adus din Germania acum 2 ani. Multa lume s-a uitat si n-a stiut sa zica ce are . Se intampla sa pun contactul de 3 ori si sa porneasca a4a oara NORMAL ca si cum n-ar avea nimic, dar se intampla sa ma chinui si 2 ore si intr-un final sa ma dau batut . Va rog dati-va cu parerea ca nu mai stiu ce sa fac.

  • #2
    Vreau sa-ti spun ce am patit eu cu toate ca nu cred ca te va ajuta pe tine cu nimic daca zici ca e din '91.La w124 din 1995 facut pentru taxi, aveam cheia briceag si inchiderea centralizata pe ea,avea o siguranta care se misca si nu mai facea contact bine si exact cum zici tu nu dadea nici un semn cand vroiam sa o pornesc.Avea o alarma pe ea actionata de sub volan din fabrica conceputa,dar nu am vazut decat pe cele taxi(pornea si claxonu si farurile si avariile simultan),acea siguranta imi tot facea figuri si am schimbat-o intr-un final si nu am mai avut probleme.Sper sa-ti fie de folos,la cele '94,'95 sigur le va fi care au cheie briceag.

    Comment


    • #3
      Originally posted by paul1983 View Post
      Vreau sa-ti spun ce am patit eu cu toate ca nu cred ca te va ajuta pe tine cu nimic daca zici ca e din '91.La w124 din 1995 facut pentru taxi, aveam cheia briceag si inchiderea centralizata pe ea,avea o siguranta care se misca si nu mai facea contact bine si exact cum zici tu nu dadea nici un semn cand vroiam sa o pornesc.Avea o alarma pe ea actionata de sub volan din fabrica conceputa,dar nu am vazut decat pe cele taxi(pornea si claxonu si farurile si avariile simultan),acea siguranta imi tot facea figuri si am schimbat-o intr-un final si nu am mai avut probleme.Sper sa-ti fie de folos,la cele '94,'95 sigur le va fi care au cheie briceag.
      Vad ca esti din sibiu, si eu sunt aici la facultate...inafara de sigurantele de sub capota, mai am ceva sigurante sub bord? nu m-am uitat inca....

      Comment


      • #4
        Sunt 99% sigur ca e contactul... Incearca o data sa dai la automat pe direct... scoti la liber, tragi frana de mana si faci contact intre surubul de sus si mufa/surubul de la electromotor unde e legat firul ala subtire. daca da sa invarta problema ti-e de la contact/mufe, cablaj, daca nu nu stiu, poate sa mai fie si de la electromotor.. dar sa incepem cu treburile simple... incearca asta.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dj Sky View Post
          Sunt 99% sigur ca e contactul... Incearca o data sa dai la automat pe direct... scoti la liber, tragi frana de mana si faci contact intre surubul de sus si mufa/surubul de la electromotor unde e legat firul ala subtire. daca da sa invarta problema ti-e de la contact/mufe, cablaj, daca nu nu stiu, poate sa mai fie si de la electromotor.. dar sa incepem cu treburile simple... incearca asta.
          alte pareri....va rog!

          Comment


          • #6
            Originally posted by tertan View Post
            Vad ca esti din sibiu, si eu sunt aici la facultate...inafara de sigurantele de sub capota, mai am ceva sigurante sub bord? nu m-am uitat inca....
            W210-ul are si sub bord,mai exact in laterarul bordului(stanga),din cate mi-aduc eu aminte nu m-am combatut numai cu cele de sub capota la w124,dar poti sa verifici si contactul,e o posibila cauza si aia.

            Comment


            • #7
              Fa ce a zis colegul dj sky si vezi daca se ivarte electromotorul,daca se invarte e clar contactul sau releul de la electromotor,daca nu se invarte e electromotorul(carbuni sau bobina).

              Comment


              • #8
                Originally posted by nel View Post
                Fa ce a zis colegul dj sky si vezi daca se ivarte electromotorul,daca se invarte e clar contactul sau releul de la electromotor,daca nu se invarte e electromotorul(carbuni sau bobina).
                Are cum sa pice electromotorul in doar 2 ani?? a fost luat de nou ...original Mercedes! Acuma de exemplu porneste, am cum sa imi dau seama ce e stricat pana la urmatoarele toane de a nu porni??

                Comment


                • #9
                  Poate fi pierdere de vacuum,sub capota exista o clapeta pe care scrie STOP(e rosie) si aia se ridica si se lasa jos pe baza de vacuum(cand se ridica masina porneste,cand se lasa jos masina se opreste).Cand pui contactul clapeta se ridica,daca nu se ridica masina nu mai porneste,asa am patzit eu.Nimeni nu m-a putut ajuta,acuma umblu asa cu ea.Eu cred ca e pierdere de vacuum,pe la contact pe undeva.La mine toate acestea au aparut de cand am schimbat contactu,am laut contact fara vacuum si l-am improvizat eu cumva,si cred ca pe acolo scapa vacuum.Am w124 din 94 200 dizel.Verifica acea clapeta.
                  God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sebastian04 View Post
                    Poate fi pierdere de vacuum,sub capota exista o clapeta pe care scrie STOP(e rosie) si aia se ridica si se lasa jos pe baza de vacuum(cand se ridica masina porneste,cand se lasa jos masina se opreste).Cand pui contactul clapeta se ridica,daca nu se ridica masina nu mai porneste,asa am patzit eu.Nimeni nu m-a putut ajuta,acuma umblu asa cu ea.Eu cred ca e pierdere de vacuum,pe la contact pe undeva.La mine toate acestea au aparut de cand am schimbat contactu,am laut contact fara vacuum si l-am improvizat eu cumva,si cred ca pe acolo scapa vacuum.Am w124 din 94 200 dizel.Verifica acea clapeta.
                    Si daca e clapeta, dupa cum spui tu, se poate repara cumva?

                    Comment


                    • #11
                      Pai verifici pe unde se pierde vacuum,si daca e vorba de ceva piesa o schimbi,la mine stiu ca se pierde pe la vacuumu' improvizat la contact,deci eu ar trebui sa pun contact nou, cu vacuum dar acuma nu pot si umblu asa.La mine cand face figuri ii scot un vacuum de sub capota.O sa pun o poza si o sa incercuiesc sa vezi ce vacuum scot.Cand scot vacuuma incercuit clapeta sta tot timpul ridicata deci porneste oricand,dar nu o mai pot opri din cheie.Cand opresc motorul il "omor".Salveaza poza in calculatorul tau si fa zoom pe zona pe care am incercuit-o.Sper sa te ajute.
                      Attached Files
                      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sebastian04 View Post
                        Pai verifici pe unde se pierde vacuum,si daca e vorba de ceva piesa o schimbi,la mine stiu ca se pierde pe la vacuumu' improvizat la contact,deci eu ar trebui sa pun contact nou, cu vacuum dar acuma nu pot si umblu asa.La mine cand face figuri ii scot un vacuum de sub capota.O sa pun o poza si o sa incercuiesc sa vezi ce vacuum scot.Cand scot vacuuma incercuit clapeta sta tot timpul ridicata deci porneste oricand,dar nu o mai pot opri din cheie.Cand opresc motorul il "omor".Salveaza poza in calculatorul tau si fa zoom pe zona pe care am incercuit-o.Sper sa te ajute.
                        Deci sa inteleg ca scoti furtunul si il lasi scos cand umblii cu ea? Sau il scoti, pornesti masina , si apoi il pui la loc imediat? Mersi de informatii anticipat, astept un raspuns!

                        Comment


                        • #13
                          Cand am de umblat prin oras,scot furtunu si il las asa,"omor" motorul cand vreau sa opresc,iti dai seama ca e jenant sa tot deschid capota prin oras.Acuma de exemplu n-am probleme,o apuca din senin.Ma trezesc ca nu mai porneste si stiu ca de acolo ii baiu' ma duc direct la furtunel.
                          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                          Comment


                          • #14
                            Sebastian04 pune un buton sa comande electrovalva unde intra furtunasul si ai rezolvat treaba. Tertan -- acelasi sfat il dau ca DJ SKY
                            Last edited by sovieticool; 11-15-2009, 18:16 PM.
                            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                            now - bicicleta !

                            0744 239 949

                            WEB
                            http://garajautodiag.blogspot.com

                            Comment


                            • #15
                              Pana la urma dai la cheie motorul se invarte si nu porneste sau dai la cheie si nu se intampla nimic ? Daca dai la cheie si motorul se invarte dar nu porneste atunci poate fi vacumul(opritorul).

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF