Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intinzator curea multicanelara

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intinzator curea multicanelara

    As avea o intrebare. Cum pot intinde cureaua multicanelara la un motor 2000 benzina? Am gasit eu ceva la care m-am gandit ca ar putea fii, dar cred ca am reusit sa rup un surub(sau a iesit de la loc).

  • #2
    cred ca te referi la cureaua de antrenare...cea care invarte fulia alternatorului ,a pompei de servodirectie, ventilatorul, eventual alte dispozitive ...
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

    Comment


    • #3
      "2000 benzina" este cam general. Fii mai explicit. Ce model de motor
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        tip motor 102.922

        Comment


        • #5
          Originally posted by mircea_cst View Post
          cred ca te referi la cureaua de antrenare...cea care invarte fulia alternatorului ,a pompei de servodirectie, ventilatorul, eventual alte dispozitive ...
          da cureaua de antrenare.
          mi-am rupt bratul de intindere , dar nu stiu exact cum se schimba , daca aveti o schema despre role , postatile va rog.

          Comment


          • #6
            am un haynes ,dar nu am gasit tipul tau de motor...trebuie sa vorbesti cu adic95(ii dai un pm )sa-ti dea password la FTP ...cred ca poti gasi acolo ceva...
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #7
              Te ajuta cu ceva asta sau vrei ceva mai complex ?
              L.e. mi-am dat seama ca e o gainarie ce-am postat mai devreme. Asa ca revin cu ceva mai detaliat. Daca vrei sa postez toata procedura.. sa-mi zici
              Attached Files
              Last edited by Danny_bb; 11-23-2007, 21:47 PM.

              Comment


              • #8
                ma ajuta si asta. multumesc

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  In mijlocul rolei intinzatorului ai un surub cu cap de 17 sau 19. Foloseste o cheie inelara cotita sau o tubulara, oricum nu una fixa ptr ca daca e strans prea tare sa nu-i strici hexagonul.
                  Il slabesti 1 tura, sau 2 ture.
                  Apoi o tubulara de 13 cu prelungitor lung si desfaci (desurubezi) intinzatorul ala care este intre motor si vasul de ulei la la servo. Este o piesa (piulita ca un tub) inalta, cu cap de 13. Asta o slabesti cat de mult e nevoie ca sa scoti cureaua.
                  La montaj e invers, pui cureaua, strangi cu 13 si pe urma cand e gata strangi la loc surubul de blocare de la rola. Cam atat.
                  Cureaua o desfaci incepand de la pompa de apa, si termini de montat cu pompa de apa.
                  UIte ce am patit eu: Am schimbat cureaua si cand am strans am rupt o piesa din angrenajul de intindere. Am luat altul, am strans si iar s-a rupt. Ai grija cat strangi, e o piesa din antimoniu care e cam firava! Se stricase sistemul de intindere, butucul ala care are rola pe el. Deci, ai grija cat strangi sa nu patesti la fel.
                  Daca zici ca s-a rupt ceva si surubul ala cu cap de 13 e 'liber'..... ai ceva sanse sa se fi rupt piesa aia din antimoniu, sau cel mai bine ar fi sa fi sarit de la locul ei tija de intindere. Oricum va trebui sa desfaci tot sistemul de intindere ca sa poti pune la loc.
                  Desfaci pana scoti afara surubul ala foarte lung din mijlocul rolei de intindere.
                  Desfaci si amortizorul ala mic, daca ai, am impresia ca doar cele cu A/C au.
                  Si scoti tot sistemul de intindere afara. Atunci vezi daca e ceva rupt, daca nu, tija aia lunga intra in piesa de antimoniu si montezi la loc. O sa fie un pic dificil ca la montaj bagi tija lunga in piesa de antimoniu si pe urma cand bagi 'butucul' ala cu rola trebuie sa nimeresti piesa de antimoniu in butuc. Dar se poate! Eu am reusit
                  Spor la treaba! Daca ai nevoie de ajutor striga!
                  P.S. Intinzatorul (tija + piesa din antimoniu) = cca 30-40 Ron.

                  Comment


                  • #10
                    salut.spuneti-mi va rog,la w202 se mai poate intinde cureaua de la intinzator,cat vreau de mult?

                    Comment


                    • #11
                      Regleaza intinderea curelei din teava cu cap de 13 a intinzatorului,iar mai apoi strange surubul de la rola intinzatorului cu cap de 19,altfel risti sa rupi tija intinzatorului.Razvan stie ce spune.......Bafta!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF