Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Care este rolul intrerupatorului din capatul timoneriei de acceleratie ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Care este rolul intrerupatorului din capatul timoneriei de acceleratie ?

    Daca poate cineva sa ma lamureasca ,daca are (si probabil are) si ce rol are micul intrerupator din capatul parghiilor de la acceleratie , de ce este legat ca si schema electrica ma refer, la relani, sau amestec? . Am un motor 230 E 1989 injectie k-jetronic , si am vazut ca acel intrerupator nu este actionat in momentul in care parghia de aceleratie revine la relani. Multumesc !

  • #2
    Daca e cutie automata... de la aia este butonul...dak nu...nu stiu ...

    Comment


    • #3
      Cand e la ralanti , microintrerupatorul trebuie sa fie actionat , cand apesi acceleratia se aude un clic si deschide circuitul,...intrerupatorul e conectat la ECU si indica faptul ca pedala de acceleratie nu e apasata...E foarte important ca intrerupatorul sa fie actionat liber de arcul parghiilor de acceleratie...
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • #4
        Originally posted by mircea_cst View Post
        Cand e la ralanti , microintrerupatorul trebuie sa fie actionat , cand apesi acceleratia se aude un clic si deschide circuitul,...intrerupatorul e conectat la ECU si indica faptul ca pedala de acceleratie nu e apasata...E foarte important ca intrerupatorul sa fie actionat liber de arcul parghiilor de acceleratie...
        tocmai asta e ideea ca la mine nu ajunge la relanti sa apese intrerupatorul ala mai trebuie vreo 2 mm sa apese pe el, si vroiam sa stiu ce repercursiuni are daca nu ajunge sa inchida circuitul. Ca am si problema cu relantiul , cand sta foarte jos la 500 dar dupa 2-3 sprituri revine la 1000 , si vroiam sa stiu daca are legatura cu el ? Am cutie manuala cu 5 trepte .

        Comment


        • #5
          @naghis - vezi la reglajul de la cablul de acceleratie ,e un surub de plastic trebuie sa il slabesti...si parghia va ajunge sa apese pe intrerupator...daca nu se stabilizeaza ralantiul...mai vb , eventual mai lasa-mi off-line pe mess.
          Ford Transit 2.5d ex
          Mercedes 230 E ex
          Mercedes 200 TE ex
          BMW 320d touring

          Comment


          • #6
            În mod normal acel microîntrerupător trebuie să fie acţionat de acea pârghie in poziţia "pedală de acceleraţie liberă". Rolul lui nu este prea important. Eu am tot K JETRONIC pe W 126 şi la mine activitatea lui se termină după prima pornire cu motorul rece. Fiind legat în serie cu releul termo-timp (care asigură comanda necesară pentru injectorul de pornire la rece), acesta inchide circuitul electric spre cele două terminale ale injectorului. Releul termo-timp menţine circuitul electric închis timp de 35 secunde (s-a constatat că acest interval de timp este suficient pentru stabilizarea presiunilor din capul de distribuţie) ulterior motorul putând funcţiona stabil fără aportul injectorului de pornire la rece. La prima apăsare pe pedala de acceleraţie (în acel intervalul de 35 secunde) microîntrerupătorul de care vorbim, deschide circuitul electric spre injectorul de pornire la rece "tăind" alimentarea cu benzină a acelui injector înainte de expirarea celor 35 secunde, la finalul acestei perioade oricum circuituitul s-ar deschide datorită releului termo-timp. În acest moment ar trebui să se simtă o scădere a turaţiei motorului.
            În privinţa turaţiei de mers în gol fluctuantă, este posibil să nu mai ai presiunea necesară pentru menţinerea injectoarelor deschise (injecţie mecanică continuă) şi ar cam trebui să înlocuieşti pompa de benzină

            Comment


            • #7
              @Nelu Patrascu - Si eu si Naghis avem ke-jetronic pe w124 , microintrerupatorul cu pricina are un fir pe ECU si unul pe masa; ,iar in manualul de service zice ca e musai ca microintrerupatorul sa fie actionat liber de mecanismul acceleratiei.Am vazut in unele scheme ca respectivul intrerupator se mai numeste "over run cut off switch " - inca incerc sa ma dumiresc cum araface treaba asta ...
              Comanda pe "cold start injector" e facuta direct din ECU prin releul pompei de benzina.Intervalul de timp in care ramane deschis injectorul de pornire la rece e dictat tot de ECU si tot prin releul (multifunctional) al pompei de benzina , ar putea fi chiar si cele 35 de sec. de care spui. De regula intervalul de timp vine tot prin senzorul de temperatura al lichidului de racire. Legat de presiune...e adevarat...poate fi sub valoarea necesara sistemului adica 5.3 -5.5 bari, pompa conteaza mai putin ea livreaza combustibilui la presiuni intre 2 si 4 bari si cu un debit mult peste capacitatea de consum a distribuitorului. Cele mai dese defecte ale pompei sunt fisurile pe racorduri si pierdere combustibil sau pur si simplu se opreste din functionare pe motive " prajire motor electric" Dupa pompa incep belelele: acumulatorul de presiune, care poate fi defect si nu tine presiunea in sistem apoi cel mai important in problema presiunii- regulatorul de presiune care livreaza combustibil la valoarea de 5.3 - 5.5 bari indiferent cat de cald sau rece e afara. Distribuitorul opereaza din start cu o presiune constanta pe toata durata functionarii...si ar mai fi de zis cateva chestii da iesim din tema deja...
              Ford Transit 2.5d ex
              Mercedes 230 E ex
              Mercedes 200 TE ex
              BMW 320d touring

              Comment


              • #8
                Din cate stiu eu, la ralanti, parghia trebuie sa actioneze intrerupatorul, si astfel ECU primeste informatia.

                Comment


                • #9
                  ok, multumesc mult ptr informatii, o sa incerc sa-i dau de cap, dar voi nu cunoaste-ti vre un meserias care ar putea sa i-mi faca un control si un reglaj ca lumea la partea asta de injectie ?, ca pe mine m-au disperat turcii si arabii astia de pe aici. of!!!

                  Comment


                  • #10
                    Ideal ar fi asa ...: Daca zici ca nu o dai la pace cu masina ,gaseste pe cineva cu un 230 E care merge bine si fa comparatie, cap la cap, pe fiecare dispozitiv chiar cu multimetru citesti valorile pe potentiometru de pe debitmetru, pe senzorul de temperatura, tensiuni la injectorul de pornire la rece ,etc (ca sunt multe de masurat), la pompa de benzina ...si foarte important, presiunile dupa regulatorul de presiune combustibil eventual si distribuitor , injectoarele pot fi si ele obosite si de multe ori cauza unui ralanti neregulat...si la service daca nu o pot rezolva , macar sa-ti zica ce valoare ai la presiunea sistemului in diverse puncte...ca de acolo se poate deduce mai usor unde e buba...Ca idee injectoarele noi Bosch le poti gasi si la 85 ron bucata..., pompa Bosch la 380 ron...
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #11
                      Ciao Mircea!
                      În primul său post de pe acest topic Naghis sustine că are pe motor K JETRONIC nu KE JETRONIC. Din acest motiv am postat. Eu nu am ECU pe maşină dar cred că "principial" acel întrerupător comandă la prima pornire injectorul de pornire la rece. La mine direct, la tine dă probabil această informaţie către ECU şi de acolo se comandă oprirea alimentării cu benzină a injectorului după ce a pornit motorul. De aceea susţin că atunci când pedala de acceleraţie nu este acţionată injectorul trebuie să poată primi comanda de deschidere (în condiţiile primei porniri la rece) pentru că altfel el n-ar avea nici un rol, din moment ce el nu este acţionat niciodată de acea pârghie. În interiorul celor 35 de secunde (poate la tine este un alt interval) când ai acţionat prima dată pedala de acceleraţie întrerupătorul opreste injectorul de pornire la rece, pentru că se consideră că prin acţionarea pedalei tu ca şofer modifici în sens crescător turaţia de ralanti şi motorul nu mai este în pericol de a se opri, primind benzină prin cele 6 (la mine) injectoare montate în porţile supapelor.
                      În privinţa presiunii cu care livrează pompa carburant, abaterea de la o valoare de min 5,5 bari duce la proasta funcţionare a motorului şi la turaţie de mers în gol instabilă. Debitul, chiar ai unei pompe ce nu mai fincţionează la parametrii nominali, este de sute de ori mai mare decât necesarul funcţionării motorului la turaţie maximă. O constatare personală: am umplut un bidon de 5 litri (cele de apă plată) cu benzină, în mai puţin de 1 minut, cu o pompă care nu mai era bună de nimic! Debitul este absolut acoperitor, presiunea este vitală pentru a nu "dezechilibra" funcţionarea capului distribuitor.
                      Last edited by Nelu Patrascu; 11-25-2007, 18:39 PM. Reason: corecţii

                      Comment


                      • #12
                        @ - Nelu Patrascu - Foarte de acord cu tine , scuze ...Eu stiam de mai de mult ca Nagis are KE jetronic...intradevar el a scris k-jetronic...La presiunea combustibilului...cam ce zici tu am zis si eu...dar am o mica obiectie, pompa livreaza combustibil cu presiune variabila intre 2 -4 bari ( lucru verificat la un service ) la masina mea a masurat intre o presiune intre 3,4 si 4,2 bari pe pompa veche ...acumulatorul de presiune este cel care o mentine la o valoare mare si regulatorul de presiune care o stabilizeaza la 5.3 - 5.5 bari... Microintrerupatorul trebuie sa stea actionat tot timpul cat motorul e la ralanti...asa zice in manualul Bosch..."at idle the microswitch must be operated by guide lever...." Oricum macar de-ar ajuta pe cineva discutiile astea...ca noi ne dam cu parerea, da saracu Nagis cred ca s-a saturat deja de reglaje...stiu cum e ca si eu am patimit cu a mea pana am pus-o la punct, mai nasol e ca nici macar la Bosch Service nu mi-a rezolvat nimic...nu stiau ce are...mai ales ca multe carti de service sunt in engleza sau germana...
                        Ford Transit 2.5d ex
                        Mercedes 230 E ex
                        Mercedes 200 TE ex
                        BMW 320d touring

                        Comment


                        • #13
                          Interesant ceea ce spui Mircea! Înseamnă că sunt diferenţe importante ca şi parametrii de funcţionare ai pompei între un motor fără ECU şi un motor cu ECU. La mine, dacă n-am minim 2 bari jumate la injectoare nu curge nici o picătură de benzină. Cu un manometru (montat pe conducta de tur) în apropierea capului distribuitor (printr-un teu), cu motorul pornit eu am presiune de 5,8 bari continuu, indiferent de turaţia motorului.

                          Comment


                          • #14
                            @ - nelu. Ma gandeam ca poate ai masurat presiunea pe instalatie...dupa regulator (daca ai si probabil ai )...pe masina mea s-a masurat la pompa direct...inainte de filtrul de benzina...sub masina langa puntea spate...In cele din urma este posibil sa difere tipurile de pompe. E un aspect pe care nu-l cunosc. Dar in principiu cele doua sisteme (K si KE jetronic) sunt bazate pe aceeasi schema functionala doar ca la KE exista elemente electronice de control in plus...
                            Ford Transit 2.5d ex
                            Mercedes 230 E ex
                            Mercedes 200 TE ex
                            BMW 320d touring

                            Comment


                            • #15
                              deci pana la urma ce face senzoru ala ca nu mai stiu de cap. la mine daca e bagat se tureaza singur pana in 3000, 4000, 5000 si tot acolo sta pana opresc motorul. mai rau e ca daca e ala bagat se porneste treaba asta doar cand apas pedala de frana in 100 de metri mers cu 80 la ora sau alta viteza dar frana sa fi apasat brusc la revenirea din turatii mari
                              Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF