Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire

    Salut
    Mi-a expirat asigurarea si cum cealalta masina nu mai umblu cu mercedesul mai ales ca am mai mult drumuri de oras. Acum cand a dat frigul am incercat sa il pornesc si nu am reusit decat foarte greu. pe baterie intradevar dar si dupa 10 sau 20 de incercari prelungite. Am luat un spray de pornire la rece si cu el porneste din prima chiar daca dau in afara filtrului de aer. Dupa ce porneste o data pentru cateva ore bune nu mai am probleme. de fapt pentru cam 10 ore. Apoi daca in intervalul acesta las masina nepornita iar face aceleasi figuri. As vrea sa o duc la un meserias dar pe de o parte nu mai am asigurare si sincer nu m-as risca sa circul fara si pe de alta parte as vinde masina si nu as baga prea multi bani in ea. Intreb inainte sa o duc la un mester sa nu ma puna sa schimb aiurea tot felul de chestii ca mecanicul meu s-a mutat la un service si nu mai lucreaza acasa si aia au tarife mari de tot. Intai am zis ca or fi bujiile dar atunci am inteles ca nu mai trebuie sa se aprinda becul de la ele cand pun contactul. Ceva sugestii de ce ar putea fi? Motorul merge rotund imediat ce porneste nu da rateuri sau trepidatii.
    Merci mult.

  • #2
    E un classic,pot fi diverse -compresie,injectoare,bujii,electromoteur....cind vor fi minus 15-20 ce spray ii mai dai?vinde-o sau repar-o,alegerea e a ta,bafta...

    Comment


    • #3
      Dupa parerea mea, de vina sunt bujiile, inlocuiestele si cu siguranta nu vei mai avea probleme de pornire.Bafta.
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        Merci de sugestii. O sa incep cu bujiile. Sunt greu de schimbat? La masinile pe benzina care le-am avut le schimbam singur. Aici nu stiu. Injectoarele nu le schimb ca sunt prea scumpe. Poate sa iau ceva aditiv de curatat injectoare? Compresia o sa o masor cand ajung la mecanic cu ea.

        Comment


        • #5
          salut

          Banii de aditiv da-i pe timpul unui pompagiu sau unu ce iti masoara compresia...

          Comment


          • #6
            Originally posted by mitre View Post
            Merci de sugestii. O sa incep cu bujiile. Sunt greu de schimbat? La masinile pe benzina care le-am avut le schimbam singur. Aici nu stiu. Injectoarele nu le schimb ca sunt prea scumpe. Poate sa iau ceva aditiv de curatat injectoare? Compresia o sa o masor cand ajung la mecanic cu ea.
            Schimba doar bujiile, si vei avea o surpriza placuta.Nu sunt greu de schimbat.
            Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

            Comment


            • #7
              Pana acum nu am dat niciodata mai mult de 3 secunde la cheie si cred ca sunt bujiile mai ales ca le am pe masina de cand am masina de vreo 4 ani si inainte au fost pe masina vreo 2 ani.

              Comment


              • #8
                Ca sa nu dai banii degeaba poti sa verifici bujiile. E foarte simplu:demontezi toate cablurile care alimenteaza bujiile, apoi iei un cablu suficient de lung cat sa-ti de la baterie la bujii, legi un capat al cablului la borna + al bateriei si verifici pe rand bujiile atingand scurt celalalt capat al cabluluide partea de sus a bujiei(de unde ai demontat cablurile de alimentare).Bujiile la care vezi ca face scanteie sunt bune cele la care nu se vede nimic sunt arse.Cand te apuci de verificarea asta ai grija sa nu fie contactul pus eventual scoate cheia din contact ca sa fii sigur.
                CL 99 BAN W211 E270cdi

                Comment


                • #9
                  Am vrut sa verific bujiile dar nu prea imi dau seama pe unde sunt ..... Oricun o sa merg la un service. Ceva recomandari la bujii si preturi daca sunteti la curent sa nu iau plasa.

                  Comment


                  • #10
                    Salut, suna-ma la 0744830843 si iti spun cum sa iti verifici bujiile si ce fel sa iti cumperi daca iti sunt defecte.

                    Comment


                    • #11
                      Salut fratele meu , dar spune la toti ce model e mercedesul ala macar motorizarea daca e diesel sau benzina .
                      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by king kong View Post
                        Salut fratele meu , dar spune la toti ce model e mercedesul ala macar motorizarea daca e diesel sau benzina .
                        w124 300 " dizel "
                        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                        Comment


                        • #13
                          Am gasit ceva bujii bosch la 40 ron. Este ok pretul cred eu. Acuma ca s-a oprit si ploaia poate imi fac timp si verific daca bujiile sunt problema.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by DMIHNEA View Post
                            vinde-o sau repar-o,alegerea e a ta,bafta...

                            Masina e pe topicul de vanzari. Problema e ca acum n-o cumpara nici dracu' daca nu porneste asa ca singura solutie e sa o repare. Sau sa o remat-izeze.
                            Uite-asa incep sa moara si W124-urile...

                            @Vergilcl

                            Ma indoiesc ca bujiile incandescente la un diesel se verifica in modul propus de tine.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Diesel View Post
                              Masina e pe topicul de vanzari. Problema e ca acum n-o cumpara nici dracu' daca nu porneste asa ca singura solutie e sa o repare. Sau sa o remat-izeze.
                              Uite-asa incep sa moara si W124-urile...

                              @Vergilcl

                              Ma indoiesc ca bujiile incandescente la un diesel se verifica in modul propus de tine.
                              Poti sa incerci.Daca te gandesti ca nu poti vedea scanteile care le face o bujie buna poti lega firul de masa unui bec (para sau cireasa) si atingi cu plusul becului capatul de sus al bujiei.La care nu se aprinde becul este arsa.
                              CL 99 BAN W211 E270cdi

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF