Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme directie si lipsa caldura in habitaclu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme directie si lipsa caldura in habitaclu

    Salutare tuturor,
    Acum 2 ani am devenit fericitul posesor al unui 200E, w124 din 1992,
    1996cm3, benzinar, injectie mecanica (KE-jetronic) si clima automata...totul functional. Toate bune si frumoase pana cand au inceput sa apara inevitabil si problemele .
    1.Acum 3 saptamani am realizat ce ventilatorul de aer(cel de sub stergatorul de parbriz) nu functioneaza...mai bine spus regulatorul de curent de sub el nu functioneaza. Nou obiectul muncii e cam 1800 ron in magazine gen Eurocar sau Autoplus, second am gasit cu 250 euro. Sincer nu ma incanta nici una din cele 2 variante (cu toate ca cea second e mai avantajoasa). Stiti cumva un importator unde as putea lua pisea la un pret acceptabil?
    2. In urma cu 1 saptamana am observat ca la drum intins la rafale puternice de vint aproape ca te arunca de pe drum altfel trage putin dreapta. Am observat ca in mers se aude pe drum prost si o bataie pe fata (troncanit de metal pe metal) dar si pe loc cu motorul pornit sau oprit DAR numai cand virez dreapta. Doi mecanici mi-au spus ca ar fi caseta de directie, la care m-am gandit si eu dar ma intriga faptul ca nu face la fel si cand virez stanga.
    Imi cer scuze daca nu am prezentat cele 2 probleme "ca la carte". As aprecia sfaturile vostre pentru cele prezentate mai sus.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    La prima problema as spune sa mai cauti la SH-sunt chiar aici pe forum multe w124 la dezmembrat.Piesele noi ce tin de partea electrica la w124 sunt de obicei de la foarte scumpe in sus.
    A doua problema din curiozitate - te-ai uitat la bieleta daca nu e rupta?(aceleasi simptome erau si la mine);m-a costat 75 lei noua.Ma indoiesc ca e caseta de directie dar nu ar fi exclus.
    Stefan

    Comment


    • #3
      In primul rand multumesc pentru sfat; ma voi uita mai atent la bieleta.
      In mare parte m-am uitat peste tot. Am fost cu masina pe un canal si am cam verificat tot ce se putea si nu mi s-a parut nimic suspect; ma gandesc sa o urc pe un elevator sa mai arunc o privire mai amanuntita si sa reglez din nou unghiul de fuga...parca roata din dreapta sta putin in exterior sau e doar o iluzie de-a mea; cum ai spus si tu ma cam indoiesc sa fie caseta avand in vedere ca zgomotul nu se aude cand virezi in ambele parti (nu sunt mecanic dar incer sa gandesc cat de cat logic-la opelul pe care il am din 94 am "strans" eu caseta de directie si am schimbat "ochelarul" in care intra capetele de bara, zgomotul era asemanator dar il facea indiferent de partea in care virai)- doar cand virez dreapta. De "mecanici" m-am cam saturat nu pot sa argumenteze un diagnostic, macar in limita bunului simt - nu sunt nici eu absurd dar argumentele aduse nu au nici o baza.
      Sper sa depistez cat mai curand buba si voi reveni cu verdictul clar.
      Multumesc inca o data.

      Comment


      • #4
        Verifica suportii de bara stabilizatoare fata, au prostul obicei sa sa plezneasca in partea de sus-unde sunt indoiti la 90 de grade; sunt din tabla de otel calit de 2,5 mm si nu are rost sa incerci sa le sudezi, se vor rupe f. repede.

        Comment


        • #5
          Din ce scrii tu pot face o analogie vis a vis de un renault kangoo cu probleme la caseta ,pe drum dinspre urziceni spre buc la trecerea unui tir pe langa mine curentul de aer m-a impins afara de pe sosea si era cit pe ce sa agat un cap de pod ,trebuia sa misc destul de mult de volan pt ca masina sa raspunda la comenzi ...,jocurile din bielete nu mi-au dat astfel de simptome ,eu personal prefer ca elementele de directie /franare sa le cumpar noi si nu 1/2 hand

          totodata o geometrie necorespunzatoare ( patit la a mea doamna ,reglata in bucuresti pe colentina la un ,,service cu geometrie computerizata" ) i-ti da iarasi o senzatie ciudata pe sosea ,(masina de nestapanit )

          Comment


          • #6
            La problema numarul 1 , cea legata de regulatorul de curent,cred ca te-as putea ajuta
            rabdare si tutun

            Comment


            • #7
              Multumesc tuturor pentru pareri.
              In legatura cu caldura pot spune ca am cam rezolvat-o temporar. Am montat un releu cu buton si imi merge numai la treapta maxima...stiu ca suna cam aiurea sa faci treaba asta la un mercedes, dar sper sa ma intelegeti: pe "praful" asta mai apelezi si la solutii pentru dacii :d. Am cautat pe la dezmembrari si am gasit o masina care ar cam corespunde din discutia telefonica; urmeaza sa merg saptaman asta sa o vad si sa verific daca ii merge regulatorul (100 euro).
              Din pacate in legatura cu caseta de directie nu imi ramane decat varianta sa o strang - zgomotul se aude 100% din casta. Am identificat surubul de reglaj despre care am citit pe forum...parte aproasta e ca se ajunge cam greu la el. Imi fac curaj si sambata ma apuc de treaba.

              Comment


              • #8
                Originally posted by w124_4life View Post
                Multumesc tuturor pentru pareri.
                In legatura cu caldura pot spune ca am cam rezolvat-o temporar. Am montat un releu cu buton si imi merge numai la treapta maxima...stiu ca suna cam aiurea sa faci treaba asta la un mercedes, dar sper sa ma intelegeti: pe "praful" asta mai apelezi si la solutii pentru dacii :d. Am cautat pe la dezmembrari si am gasit o masina care ar cam corespunde din discutia telefonica; urmeaza sa merg saptaman asta sa o vad si sa verific daca ii merge regulatorul (100 euro).
                Problema similara cu a ta la clima automata am avut si eu la W126 500SE. Ai verificat siguranta principala aferenta ventilatorului? Se afla sub capota langa cutia de sigurante.Arata cam ca si o cutie de chibrite , e neagra cu capac!

                Eu am mers juma` de an cu ventilatorul alimentat pe direct din cauza ca din lipsa de documentatie electricianul nu a putut localiza sursa problemei ci doar remedia astfel situatia.

                Numai bine!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF