Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am nevoie de ajutor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am nevoie de ajutor

    Va rog sa ma ajutati cu o schema sau o descriere detaliata, pentru demontarea stergatorului pentru a ajunge la aeroterma. Am descarcat diverse manuale, dar nu am gasit nici unul potrivit. Detaliile masini ar fi : 124 din '87, limusine. M-am invartit din toate directiile, am studiat toate plasticele si nu pot intelege de unde se deface stergatorul. Probabil sunt ceva plastice care acopera sistemul de prindere...

  • #2
    Mai insista, e imposibil sa nu-ti dai seama. Si eu am desfacut toate grilele acelea de plastic de la baza parbrizului, apoi stergatoarele si am curatat tot in zona aia, pe unde trage aer aeroterma.
    In timp se umple de praf, mizerie, frunze si tot felul de zburatoare (fluturi, muste, albine etc ).
    Nici la mine n-a fost simple dar usor usor cu rabdare reusesti si fara schema.

    Comment


    • #3
      Arunca un ochi, poate te ajuta cu ceva! Bafta!




      1982 Mercedes w123 240D
      1992 Mercedes w124 200D

      Comment


      • #4
        Multumesc, am sa mai incerc luni. Azi am incercat, dar este totul incordat la stergator si nu pot intelege de ce trebuie sa trag sa desfac carcasa sa dau de suruburile de prindere...
        Pe forum am auzit discutii ca sa intepenit stergatorul undeva la mijloc si apoi la desfacut sa poata da de aeroterma, dar nu e nimic concret...

        Comment


        • #5
          Ca sa ajungi la motorasul de la aeroterma nu este nevoie sa demontezi stergatorul. In compartimentul motor la partea din spate sub cheder, vei gasi o aparatoare din tabla prinsa cu trei rozete din plastic. Dai chederul intr-o parte, desfaci rozetele, dupa care acea aparatoare o scoti si vei ajunge la motorul aerotermei. Cred ca stii deja, capota de la motor se poate ridica pe verticala pentru a putea lucra usor in compartimentul motor.

          Comment


          • #6
            Te referi la aparatoarea din tabla dintre compartimentul motor si spatiul inchis al motorasului de la stergator ?

            Comment


            • #7
              Da, despre acea aparatoare este vorba. Se desfac rozetele, se scoate aceasta aparatoare, si ai acces la motorasul aerotermei, la motorasul de la stergator, si implicit si la acele parghii la care facea referire un coleg ce spunea ca ii sta stergatorul in repaos pe partea dreapta.

              Comment


              • #8
                Originally posted by radu16b View Post
                Va rog sa ma ajutati cu o schema sau o descriere detaliata, pentru demontarea stergatorului pentru a ajunge la aeroterma. Am descarcat diverse manuale, dar nu am gasit nici unul potrivit. Detaliile masini ar fi : 124 din '87, limusine. M-am invartit din toate directiile, am studiat toate plasticele si nu pot intelege de unde se deface stergatorul. Probabil sunt ceva plastice care acopera sistemul de prindere...
                Salut RADULE Pårerea mea este , sa invatati sa salutati , cind intrati pe forum +++ Daca mai avem nevoie de ajutor ,trebuie sa invatam sa ne comportam civilizat ,in aceasta comunitate a pasionatilor pentru masinile cu steluta.In masura comportamentului , va fi si ajutorul acordat , prompt si la subiect. O zi buna in continuare.

                Comment


                • #9
                  SIncer nu imi dau seama de unde a plecat supararea ta si sunt in aceeasi masura deacord cu tine ca bunul simt trebuie sa-l avem toti. Te rog fi mai explicit !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by radu16b View Post
                    SIncer nu imi dau seama de unde a plecat supararea ta si sunt in aceeasi masura deacord cu tine ca bunul simt trebuie sa-l avem toti. Te rog fi mai explicit !
                    Salut Radule Eu nu sint supårat, dar inceputul frazei tale este. VA ROG SA MA AJUTATI . si restul poti sa deduci tu singur, daca este ok. Ozi buna in continuare.

                    Comment


                    • #11
                      Of Topic : Nu mi-au placut niciodata discutiile cu subanteles sau metafore, ca trebuie sa trag singur concluziile si nu sunt intotdeauna cele relevate! Te astept cu un mesaj privat sa ma lamuresti ca sunt mai greu de cap, dar nu nesimtit !

                      Ca sa revenim la Topic, vreau sa va spun ca nu am reusit sa desfac acele rozete din plastic deocamdata, fiind presat de timp. Dar am aici toate detaliile de care am nevoie si am sa va spun ce am reusit. O sa fac si poze pe care o sa le pun aici. Pot fi folositoare celor ca mine care au fost la nenumarate service-uri care au fugit de aceasta lucrare fiind prea migaloasa.

                      Comment


                      • #12
                        Colegul @amg_0001, se referea la faptul ca ai putea macar sa saluti inainte de a cere ajutorul. Ceva de genul "Salut, Buna ziua," si alte saluturi care se mai practica in ziua de azi! Simplu.

                        Comment


                        • #13
                          Ii multumesc colegului amg_0001 pentru bunul sfat pe care mi la da si profit de ocazie sa va salut pe toti acum si sa va multumesc pentru tot ajutorul dat! Toti mai avem cate ceva de invatat...

                          Comment


                          • #14
                            Stie cineva si poate sa ma ajute cu o schema sau o descriere detaliata, pentru montarea schimbatorului de viteze si pentru lungimea tijelor ce fac legatura schimbatorului cu cutia de viteze. Am descarcat diverse manuale, dar nu am gasit nici unul potrivit. Detaliile masini ar fi : w124 din '88, limusine, 1997 cm3, 53kw.Am demontata schimbatorul si din graba nu m-am uitat cum se monteaza saibele si cateva componente si mai am probleme cu tijele pentru ca una dintre ele a fost aruncata cand s-a rupt flansa cardanica iar una este stramba.

                            Comment


                            • #15
                              Va salut stimați colegi,
                              Postez un link către un tutorial de demontare ștergător în vederea înlocuirii motorului de la ventilator, găsit întâmplător pe un site american. Sper sa fie folositor.http://www.peachparts.com/Wikka/W124BlowerMotor

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF