Poate e naiva intrebarea pentru proprietarii de automatice dar totusi ma risc: Ce faceti la semafor, lasati schimbatorul in D sau schimbati la N (neutral)?
Justific intrebarea prin faptul ca am masina de 4 ani (124.133 motor 603.960/ 300D turbo fabricatie 1990 / 250.000Km pe bord) si pana acum niciodata nu am scos din viteza masina la semafoare. Acum exact o luna i-am facut plinul si am facut acelasi lucru ca de obicei adica am folosit masina zilnic pentru a merge la servici si odata pe saptamana la un centru comercial aflat afara din oras dar de data asta toata luna am trecut pe neutral N la fiecare semafor rosu. Rezultatul: consum de 10 la suta condus doar prin oras fatza de 14 la suta cat imi lua inainte. E daunator pentru cutia de viteze (in timp, anii de zile) fredonatu asta de a o pune pe liber la fiecare semafor?
Justific intrebarea prin faptul ca am masina de 4 ani (124.133 motor 603.960/ 300D turbo fabricatie 1990 / 250.000Km pe bord) si pana acum niciodata nu am scos din viteza masina la semafoare. Acum exact o luna i-am facut plinul si am facut acelasi lucru ca de obicei adica am folosit masina zilnic pentru a merge la servici si odata pe saptamana la un centru comercial aflat afara din oras dar de data asta toata luna am trecut pe neutral N la fiecare semafor rosu. Rezultatul: consum de 10 la suta condus doar prin oras fatza de 14 la suta cat imi lua inainte. E daunator pentru cutia de viteze (in timp, anii de zile) fredonatu asta de a o pune pe liber la fiecare semafor?
Comment