Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

oscilatii relanti 124 2000 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oscilatii relanti 124 2000 benzina

    Salutari. Sunt relativ proaspatul posesor al unui CE200 care inca de la achizitionare avea scos vacumul de la placa aceea neagra din dreapta, cum deschizi capota, care am inteles ca este responsabila cu aprinderea. Am incercat sa bag acel vacum la locul lui pe placa, insa masina tot are oscilatii la relanti iar cateodata cand nu oscileaza (mai ales cand se incalzeste) sta turometrul la 1700... Partea mai deranjanta nu sunt turele, ci faptul ca sunt zile la care masina nu sta la relanti, moare pur si simplu motorul daca nu-l tin in ture din pedala. Am aruncat o privire la bujii, par in regula toate, filtrul de aer & combustibil schimbate.
    A mai avut cineva problema asta?

  • #2
    Originally posted by Confortabil View Post
    Salutari. Sunt relativ proaspatul posesor al unui CE200 care inca de la achizitionare avea scos vacumul de la placa aceea neagra din dreapta, cum deschizi capota, care am inteles ca este responsabila cu aprinderea. Am incercat sa bag acel vacum la locul lui pe placa, insa masina tot are oscilatii la relanti iar cateodata cand nu oscileaza (mai ales cand se incalzeste) sta turometrul la 1700... Partea mai deranjanta nu sunt turele, ci faptul ca sunt zile la care masina nu sta la relanti, moare pur si simplu motorul daca nu-l tin in ture din pedala. Am aruncat o privire la bujii, par in regula toate, filtrul de aer & combustibil schimbate.
    A mai avut cineva problema asta?
    Salut Confortabil ,Poate ne poti da , date mai concrete a masinii tale, si incercam sa rezolvam problema.Ar fi bine sa pui si niste poze cu motorul tau ca sa ne putem da seama daca este motorul original sau este vreun transplant facut pe parcursul vietii, masinii tale.Oscilatii asemanatoare cu descrierea ta pot apårea daca sistemul de vacum trage aer fals, sau daca furtunul de la regulatorul de presiune a benzinei este sarit din racordul de cauciuc,se afla linga pompa de injectie.Poate sa fie si asa zisul releu de inalte -----este de culoare argintie si are 1sau doua sigurante in cap
    Pårerea mea este så incerci sa contactezi un service auto care au habar de aceste motoare, Daca nu gasesti la RÅSITA atunci poti incerca la CARANSEBES. spor la treaba si bafta cu remediere problemei cu cheltuieli cit ma mici, Oseara buna in continuare

    Comment


    • #3
      AMG, am sa incerc sa fac poze la motor, oricum ca indiciu, am avut ocazia sa ma uit la motorul unui 190 cu aceeasi cilidree, motoarele sunt identice. Fac precizarea ca masina e din 90. Partea relativ buna e ca ma aflu in zilele in care nu mi-a mai murit niciodata la relanti, nu are oscilatii de turatie, pur si simplu motorul sta in jurul valorii de 1700 rpm, fie la cald, sau rece. Daca incerc sa ii bag vacumul de la montajul ala care -din spusele fostului proprietar- se presupune a fi defect, turatia credte in jur de 2000 rpm.
      In alta ordine de idei, am dat jos carcasa filtrului de aer sa ma pot uita sa nu fie vreun furtun sau mufa scoase; totul pare in regula cu exceptia unor mici crapaturi pe lateralul suportului din cauciuc al corpului clapeta, crapaturi pe care le-am astupat cu Moment, insa fara efect la ture. Si inca ceva, in spatele corpului clapeta mai are un orificiu de vacum pe galeria de admisie in care este introdus un furtunel de cativa cm care nu duce niciunde. Ala trebuie sa fie obturat sau sa ia aer liber?

      Comment


      • #4
        Montajul cu pricina

        Cand bag vacumul in orificiul 1 (asta in zilele "bune" cand masina sta turata si nu da sa moara la relanti) turatia credte de la 1700 la 2000
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Originally posted by Confortabil View Post
          AMG, am sa incerc sa fac poze la motor, oricum ca indiciu, am avut ocazia sa ma uit la motorul unui 190 cu aceeasi cilidree, motoarele sunt identice. Fac precizarea ca masina e din 90. Partea relativ buna e ca ma aflu in zilele in care nu mi-a mai murit niciodata la relanti, nu are oscilatii de turatie, pur si simplu motorul sta in jurul valorii de 1700 rpm, fie la cald, sau rece. Daca incerc sa ii bag vacumul de la montajul ala care -din spusele fostului proprietar- se presupune a fi defect, turatia credte in jur de 2000 rpm.
          In alta ordine de idei, am dat jos carcasa filtrului de aer sa ma pot uita sa nu fie vreun furtun sau mufa scoase; totul pare in regula cu exceptia unor mici crapaturi pe lateralul suportului din cauciuc al corpului clapeta, crapaturi pe care le-am astupat cu Moment, insa fara efect la ture. Si inca ceva, in spatele corpului clapeta mai are un orificiu de vacum pe galeria de admisie in care este introdus un furtunel de cativa cm care nu duce niciunde. Ala trebuie sa fie obturat sau sa ia aer liber?
          Salut Confortabil Acel furtunel trebuie sa fie conectat la regulatorul de presiune a injectiei . nu are voie sa fie liber , deoarece trage aer fals sistemul de vacum al motorului. O zi buna in continuare.

          Comment


          • #6
            Daca nu e nebunie de complicatura, imi poti spune unde sa caut regulatorul de presiune a injectiei ca sa-mi dau seama unde duce vacumul ala din spatele corpului-clapeta? Vreun link explicativ, eventual?

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF