Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Compresia

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresia

    Salut! Poate sa-mi spuna cineva daca pot merge cu masina (mbz 230, '86) in trei pistoane? Mentionez ca nu merge pistonul 1, are scanteie si am schimbat bujia, care de altfel nu e uda, iar un mecanic a zis ca nu are compresie (supapele). Acum nu am nici bani si imi trebuie masina, si nu o pot baga in service. Multumesc anticipat!

  • #2
    Te sfatuiesc sa nu mergi , pe langa ca o sa ai un consum mai mare o parte din benzina s-ar putea sa itzi intre in baia de ulei si nu ii bine.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Originally posted by mertzy View Post
      Salut! Poate sa-mi spuna cineva daca pot merge cu masina (mbz 230, '86) in trei pistoane? Mentionez ca nu merge pistonul 1, are scanteie si am schimbat bujia, care de altfel nu e uda, iar un mecanic a zis ca nu are compresie (supapele). Acum nu am nici bani si imi trebuie masina, si nu o pot baga in service. Multumesc anticipat!
      Cum ati dedus voi ca acel piston nu isi face treaba?
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Deci... cand motorul merge la ralanti, tremura rau de tot, asa ca am inceput sa scot fisele pe rand. La primul cilindru, daca scot fisa, nu se schimba nimic in mersul motorului. Compresia nu o pierde in baie, motor fiind segmentat in primavara. Oricum, prezeta un zgomot ciudat la xul cu came, ca o bataie, in dreptul pistonului nr 1 , asa ca ma gandesc ca este de la supape.

        Comment


        • #5
          Originally posted by mertzy View Post
          Deci... cand motorul merge la ralanti, tremura rau de tot, asa ca am inceput sa scot fisele pe rand. La primul cilindru, daca scot fisa, nu se schimba nimic in mersul motorului. Compresia nu o pierde in baie, motor fiind segmentat in primavara. Oricum, prezeta un zgomot ciudat la xul cu came, ca o bataie, in dreptul pistonului nr 1 , asa ca ma gandesc ca este de la supape.
          Salut Mertzy Parerea mea este ,sa faci un control la axul cu came,daca axul este ok, atunci poti sa te pregatesti sufleteste, sa dai chiuloasa motorului jos , si sa schimbi supapa puscata .Eu am avut poreblema asemanatoare, cu mercedesul meu , un mercedes 190e an fabricatie 1988.A fost puscata supapa de evacuare de pe cilindru 3.Supapele de evacuare sint aceleasi pe motoarele de 1,8 , 2,0 ,si 2,3. Bafta cu remedierea problemei , si costuri cit mai mici. O zi buna in continuare,

          Comment


          • #6
            Daca problema e de cand ai facut segmentarea e posibil ca reglajul culbutorilor la cilindrul nr 1 sa nu fie facut corespunzator. Daca problema a aparut dupa ce ai facut aceasta segmentare e posibil sa ai probleme cu vreuna din supape sau chiar axul cu came.

            Comment


            • #7
              Originally posted by florineasca View Post
              Daca problema e de cand ai facut segmentarea e posibil ca reglajul culbutorilor la cilindrul nr 1 sa nu fie facut corespunzator. Daca problema a aparut dupa ce ai facut aceasta segmentare e posibil sa ai probleme cu vreuna din supape sau chiar axul cu came.
              Salut Florineasca . Pe motoarele de 230 ,culbutorii ar trebui sa fie hidraulici , si se regleaza singuri. Dar poate fi si o alta problema , daca culbutorii sint montati gresit atunci se poate intimola sa piarda compresie ,pe cilindru care corespunde grupului de culbutori ,care sint montati gresit.Am avut si eu un asemenea caz , la masina unui prieten , care a schimbat axul cu came , si la montare a montat gresit un grup de culbutori. O zi buna in continuare.

              Comment


              • #8
                Merci pt sfaturi baieti! Problema cred ca este mai veche. De cand am luat masina (acum aproape 2 ani) avea un zgomot la axul cu came, iar motorul nu a mers niciodata rotund, nici dupa ce l-am segmentat. Avea o intrerupere. Cati mecanici am intrebat, atatea raspunsuri am gasit. Acum cred ca se leaga cap la cap si mersul motorului, si consumul mai mare si bataia. Partea proasta este ca s-a agravat (boala netratata la timp). De cand am constatat ca s-a nasolit treaba, am mai facut 600 km, ca am mare nevoie de masina. Consumul nu s-a modificat exagerat de mult, se lanseaza destul de bine la drum dar pana in 2000 rpm zici ca se rupe masina in 2. Axul cu came e ok, mai tre sa verific supapele si culbutorii, si sper sa-mi fac timp si bani pt masina sa o repar cat mai curand.
                Bafta!

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF