Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Unde merge furtunashul de vacum de culoare neagra?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unde merge furtunashul de vacum de culoare neagra?

    Mai intai masina este un MB w124 250 td (break), fab. 1995. Am tot cautat dar nu am gasit nimic legat de furtunashul de vacum, culoare neagra pe care l-am gasit neconectat in spatele bordului si care merge la pompa de injectzie. Am incercat sa fac vid pe el cu gura (ca vagaboantele de pe centura), dar nu se videaza,( deshi celalalt capat este conectat la pompa de injectzie, iar pe traseu nu este intrerupt furtunashul shi nici scos din vreo conexiune), shi nici nu s-a schimbat mersul motorului cand am incercat sa fac vid pe acest furtunash de culoare neagra. Daca shtie vreun coleg unde ar putea fi conectat, shi care este rolul acestui furtunash, i-ash fi recunoscator pentu informatzie.

  • #2
    Am uitat sa specific: VIN 1241861F311507

    Imi plac lucrurile facute ca la mama lor, shi de aceea intreb de acest furtunash de vacum, fiindca ash vrea sa il pun la locul lui. Sper ca vreunul din colegii de forum ce detzine, sau a detzinut un w124 shi care a demontat bordul sa fi observat unde este locul acestuia.
    Last edited by Greceanu-Eduard; 09-21-2009, 22:04 PM.

    Comment


    • #3
      Sa nu aveti cumva contactul schimbat .. poate era de la contact. Sunt unele modele care in loc de electrovalva are un furtun de vaccum ce vine in contact si unul ce pleca sa deschida supapa la carburant. Eu asa cred ca e ..daca am aberat sa ma scuze cunoscatorii. O zi buna !
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Contactul este original, shi are acea mica *vana* pe vacum cu doua furtunashe unul maro celalalt maro cu dunga albastra ce sunt conectate. In pozitzia contact (atunci cand motorul functzioneaza), furtunashul ce vine de la pompa vacum este obturat de mica vana iar cel ce merge la pompa de injectzie (la capsula care prin vidare taie alimentarea cu motorina),este liber. In pozitzia motor oprit (contact la 0),cele doua furtunashe sunt conectate realizandu-se oprirea motorului. O posibilitate ar fi ca aceasta mica vana ce este atashata contactului sa fie cu trei conectari la sistemul vacumatic (deshi ma cam indoiesc deoarece furtunashul negru e cam scurt, iar pana acum eu am vazut doar contacte care au atashate vane cu doua conectari). Ashtept in continuare parerile voastre.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Greceanu-Eduard View Post
          Mai intai masina este un MB w124 250 td (break), fab. 1995. Am tot cautat dar nu am gasit nimic legat de furtunashul de vacum, culoare neagra pe care l-am gasit neconectat in spatele bordului si care merge la pompa de injectzie. Am incercat sa fac vid pe el cu gura (ca vagaboantele de pe centura), dar nu se videaza,( deshi celalalt capat este conectat la pompa de injectzie, iar pe traseu nu este intrerupt furtunashul shi nici scos din vreo conexiune), shi nici nu s-a schimbat mersul motorului cand am incercat sa fac vid pe acest furtunash de culoare neagra. Daca shtie vreun coleg unde ar putea fi conectat, shi care este rolul acestui furtunash, i-ash fi recunoscator pentu informatzie.
          Al meu e 300TD din 90 si are acelasi furtunas buclucas in spatele bordului si toate schemele de vacuum spun ca duce la "fresh air flow". M-am tot chiorit dupa " fresh air flow" si nu l-am gasit asa ca l-am scos de la locul lui de bastina shi i-am pus o ramificatie de tip T pe galeria de admisie. La celalalt capat (din bord) i-am pus un indicator de presiune "Turbo" . E foarte util la mersul prin oras. Pentru o conducere economica e deajuns sa nu sara de sfert ceasul de turbo si ai un consum de 10-11L/100km. garantat. Informatii si scheme de vacuum gasesti aici: http://www.ps2cho.net/downloads/MB%20CD/W124/Main.html

          Comment


          • #6
            In bord este un vacuum de la economizor si cred ca si reglajul farurilor se face tot vacuumatic! Asa ca, daca merge economizorul in bord, verifica si reglajul faruilor (nu mai sunt sigur, dar parca era vacuumatic)

            Comment


            • #7
              Pentru colegul *paratraznet* : fresh air flow= debit de aer proaspat. Posibil (ma gandesc eu), la consola centrala pe unde vine in permanentza aer rece (deshi aici reglajul inchis-deschis se face manual; eventual pentru functia: aer recirculat-aer de afara, dar in cazul acesta trebuia un comutator pentru cele doua pozitzii) . O sa ajung cu cautatul shi acolo, cand o sa demontez consola cu rozetele de reglaj al caldurii, fiindca trebuie sa inlocuiesc becurile ce lumineaza noaptea pe pozitzii (sunt arse vreo patru, asha ca o sa le inlocuiesc pe toate pentru a nu avea nuantze diferite a luminiilor, shtiut fiind faptul ca becurile vechi, cu timpul au lumina galbuie iar cele noi culoarea alba). Pentru colegul *panionutz* : reglajul farurilor este vacuumatic, acea rozeta de reglaj care se afla langa comutatorul lumini faruri, are trei furtunashe de vacum (unul ce vine de la pompa de vacum, iar celelalte doua merg fiecare la cate un far, pentru a face reglajul farurilor pe inaltzime, in functzie de incarcatura mashinii, pentru a nu deranja pe timp de noapte participantzii la trafic ce vin din sensul opus). Toate cele trei furtunashe de la reglaj faruri sunt conectate, cat despre economizor, este valabil doar la benzinare, nefiind cazul meu, mashina fiind din nashtere diesel. Ashtept in continuare parerile voastre. Toate cele bune, shi sa ne gasim cu bine.
              Last edited by Greceanu-Eduard; 09-27-2009, 20:20 PM.

              Comment


              • #8
                Inclin sa cred ca mashina a avut ASD (deshi in bord nu am bec martor pentru ASD), sau a avut tempomat, fiindca sunt prea multe furtunashe de vacum la pompa de injectzie, in plus am mai gasit un furtunash de vacum neconectat, ce pleaca de la tripla de la supapa EGR shi ajunge in apropierea acumulatorului unde se termina. Nu am gasit nimic in zona cu care s-ar putea conecta. Am cautat pe site-ul acela rusesc shi pe cel american dar nu am gasit o schema completa a instalatziei de vacum. Daca mai shtie vreun coleg unde ash putea gasi in alta parte o schema completa a instalatziei de vacum i-ash fi tare recunoscator.

                Comment


                • #9
                  Motorul care se afla pe mashina are seria 605911 10 028540. Am pus seria in ideea ca poate vreunul din colegi are pe w124 acest tip de motor shi ma poate lumina ce e cu atatea furtunashe de vacum la pompa de injectzie, shi eventual daca a demontat bordul daca a dat de furtunul minune de culoare neagra.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF