Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w124 moare la semafor(3000 benzina , automatic,89)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w124 moare la semafor(3000 benzina , automatic,89)

    Va salut cu respect. De 2 zile masina la fiecare semafor moare. Am observat ca, in momentul in care opresc la semafor nu tremura, nu da nici un semn de intrerupere, dar cand accelerez sa plec de pe loc turatiile scad foarte mult si se opreste, deasemenea porneste foarte greu . Ceva idei?
    MULTUMESC ANTICIPAT

  • #2
    Vezi poate nu ii vine benzina calumea. Ai schimbat filtrul? Cum se comporta in rest .. are sprint.. se tureaza peste 4000 rpm ? De obicei la automata nu moare motorul nici sa o bati. La cat sta turometrul la relanti ?
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Pompa de benzina este verificata si este ok, filtru nu l-am schimbat, sprint are , se tureaza peste 4000 rpm iar la relanti in D sta in 600 rpm, in P sta la 800 rpm. In mers masina merge super bine, doar cand bag in D si plec, turatiile scad sub 500 si moare motorul. Daca incerc sa o aceleres , nu urca in turatii si da rateurii.

      Comment


      • #4
        Cablul ala care vine in cutie e in mintile lui ?
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Cablu este reglat de DOK, deci este ok.

          Comment


          • #6
            Am observat ca o mare parte din fise imi fura curent, daca le scot pe rand cu motorul pornit, le simte pe fiecare in parte.

            Comment


            • #7
              Am schimbat si fisele azi, am pus unele noi, la fel.

              Comment


              • #8
                Dupa 2 ore de privit si pipait motorul, am observat ca , membrana de sub broasca este sarita. Am pus-o la loc estansi si deja merge mai bine dar tot are momente cand moare. Culmea este ca , cu motoru rece nu se opreste dar cand motorul se incalzeste incepe si face figuri. Alte idei mai are careva?

                Comment


                • #9
                  Azi am schimbat bujiile si filtru de benzina. La fel nici-o schimbare.

                  Comment


                  • #10
                    crystyy 300e poate isi face timp Dok de tine ca tre sa fie niste chichite de maxim 1 ora dar in puncte esentiale
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF