Din pacate am fost nevoit sa inlocuiesc simeringurile la supape din cauza consumului ingrijorator de ulei.Am ajuns la concluzia ca sunt simeringurile defecte deoarece toate conditiile au fost indeplinite si anume:
-consum de ulei
-galeria de admisie murdara cu ulei
-cutia de la filtru de aer murdara cu ulei
-supapele de admisie murdare cu ulei
Pentru aceasta operatiune a trebuit sa confectionez o presa "home made" pentru a putea comprima arcurile de la supape si un dispozitiv special facut la strung pentru a introduce simeringurile la loc pe ghidajul supapei.Din fericire am indeplinit aceasta operatiune fara a demonta chiuluasa si distributia.Pentru inceput am pus motorul la semn adica fulia de la vibrochen la OT(Obere Totpunkt) si pinionul de la axul cu came la semn cu lagarul 1.Pe urma am invartit motorul pentru a face semn la fiecare piston cand este in punctul mort superior(acest lucru este necesar deoarece exista riscul sa cada supapa in camera de ardere atunci cand lucrezi la ele).Simeringurile au fost inlocuite in functie de ordinea de aprindere adica 1-2-4-5-3.De asemenea am demontat si galeria de admisie pentru a o curata de mizerie.Simeringurile si garniturile cumparate sunt originale caci e pacat sa lucrezi cu piese ieftine cand vine vorba de motor.Acum las pozele sa vorbeasca de la sine.
-consum de ulei
-galeria de admisie murdara cu ulei
-cutia de la filtru de aer murdara cu ulei
-supapele de admisie murdare cu ulei
Pentru aceasta operatiune a trebuit sa confectionez o presa "home made" pentru a putea comprima arcurile de la supape si un dispozitiv special facut la strung pentru a introduce simeringurile la loc pe ghidajul supapei.Din fericire am indeplinit aceasta operatiune fara a demonta chiuluasa si distributia.Pentru inceput am pus motorul la semn adica fulia de la vibrochen la OT(Obere Totpunkt) si pinionul de la axul cu came la semn cu lagarul 1.Pe urma am invartit motorul pentru a face semn la fiecare piston cand este in punctul mort superior(acest lucru este necesar deoarece exista riscul sa cada supapa in camera de ardere atunci cand lucrezi la ele).Simeringurile au fost inlocuite in functie de ordinea de aprindere adica 1-2-4-5-3.De asemenea am demontat si galeria de admisie pentru a o curata de mizerie.Simeringurile si garniturile cumparate sunt originale caci e pacat sa lucrezi cu piese ieftine cand vine vorba de motor.Acum las pozele sa vorbeasca de la sine.
Comment