Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mic display in partea superioara a vitezometrului...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mic display in partea superioara a vitezometrului...

    Salut
    Am incercuit in imagine un display mic patrat,care nu stiu la ce e bun si care nu functioneaza(daca puteti sa imi spuneti si care sunt posibilele cauze pentru care nu merge) ,initial nu am crezut ca e ecran dar am vazut pe youtube la un w124 E500 ca se aprindea cand pornea de pe loc.Am sa pun si filmuletul in care am vazut.Care se pricepe sa imi spuna si mie...Multumesc.


    Asta este filmuletul http://www.youtube.com/watch?v=CBZLsEMth-Y
    Attached Files
    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

  • #2
    Dupa cum vezi masina are asd,ce sigur a intrat dat fiind ca afara sunt 7.5 grade si omul pleaca cam blana.....

    Comment


    • #3
      E un fel de bunic al ESP-ului.
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        Stit vreo posibila cauza pentru care nu functioneaza??
        God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

        Comment


        • #5
          Foarte probabil nu ai chinuit masina ca sa intre in functiune.Fa in asa fel incit sa intervina diferentialul autoblocant....

          Comment


          • #6
            Cind pui contactul, trebuie sa se aprinda si martorul ASD si triunghiul ratat. Dupa ce porneshti, daca se sting amindoua, e ok si asedeul trebuie sa mearga. Zic asta pentru ca am mai intilnit cazuri in care becul de la martorul ASD era scos afara...

            Comment


            • #7
              N-am vazut martorul de ASD aprins niciodata(sau credca atunci cand pui contactu cum zicea si doktoru dar triunghiul nu)...Nu stiu nu este exclus sa se fi umblat in ea pentru ca vad ca n-are nici martor de SRS.
              Displayu ala este cumva legat cu martorul ASD si de aia poate nu merge niciunul.

              DMihnea nu am chinuit masina,ca nu imi sta in fire,dar cum sa fac in asa fel incat sa intervina diferentialul autoblocant???? Pornirea mai brutala de pe loc?? Plus ca shimb vitezele la 3000 - 4000 de ture,deci nu e fortata.
              God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

              Comment


              • #8
                Cam trebuie sa mergi cu ea pe teren cu aderenta scazuta in asa fel incat sa iti patineze rotile eventual sa se intoarca masina de funduletz. Diferentialul autoblocant intervine cand o roata are aderenta mai scazut decat cealalta. La diferential normal, puterea se transfera la roata care intampina aderenta cea mai scazuta. La autoblocant fiecare roata trage egal, indiferent de rezistenta pe care o intampina deci ca sa "stresezi" putin diferentialul din dotare ar cam trebui sa-i dai putina bataie pe coclauri mai accidentate. Bafta!
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  S-ar putea sa fie stricat ceva si sa nu mearga ca azi iarna am observat ca o roata se invartea si cealalta se invartea mai putin deci patina era noroi, si ala nu se aprindea.Daca pornesti mai brusc de pe loic ar trebui sa se aprinda??
                  God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                  Comment


                  • #10
                    Ar trebui sa verifici becul din spatele LCD-ului, sa fie functional.
                    Banuiesc ca are bec in spatele lui precum cele de temp exterioara, kilometraj, ceas, etc.
                    La fel si cel din spatele martorului SRS
                    Cam asta ar fi primul pas
                    Daca ai schimbat leduri pe acolo, ti-e usor sa iei jos consola, acum ai experientza.

                    Toate cele bune.
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #11
                      Ce si cum ar trebui sa se aprinda nu stiu, pentru ca nu stiu cum e facut sistemul la W124. Un lucru-i clar, toti martorii de la sistemele care functioneaza, trebuie sa se aprinda atunci cand pui contactul, si sa se stinga dupa ce pornesti motorul. Din cate am vazut eu cel de la SRS ramane aprins putin mai mult fata de celelalte (2-3 secunde). Daca nu ai autoblocant roata care "patineaza" trebuie sa se invarta mai repede decat cealalta.
                      Last edited by adidc; 05-04-2009, 16:26 PM.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Asa se si intampla toate becurile se aprind cand pui contactu,dar triunghiul nu adica displayu ala de care vorbesc.Doktoru' zicea ca si ala trebuie sa se aprinda,nu se aprinde inseamna ca e defect.Referitor la diferentialul autoblocant,nu cred ca e autobloant pentru ca se intampla cum ai zis,si cum am zis si eu,adica roata care patineaza se invarte mai repede decat cealalta.M-am lamurit,multumesc celor care m-au ajutat,o sa merg cu el la reparat si vom vedea ce este cu el.Multumesc inca o data!!
                        God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                        Comment


                        • #13
                          Eram sigur... Se inchide, schimba releul de ASD, ala e mort. Ura si la gara...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF