Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Se infoaca al meu W124 E200D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se infoaca al meu W124 E200D

    Buna,

    Sper sa ma poata ajuta cineva in problema urmatoare:

    De ceva vreme, mai ales ca a venit acum caldura, am observat ca se cam infoaca, mia exact temperatura de la bord trece de 90 de grade, avand in vedere ca imi statea intre 80 si 90 in primavara iarna. acest lucru am observat in momentul cand merg la drum deschis si ajung pe la 90, 100, 110, sau in sarcina, mai exact in urcare de panta. am scos termostatul afara crezand ca e de bai el. acum sta pe la 80 si putin sub 80 de grade, dar face la fel daca merg 90, 100, 110 sau in sarcina in panta. am verificat nivelul apei si este ok, am curatat radiatul si intern si extern. mentionez ca daca e foarte card motorul si ajunge pe la 90 sau putin peste si vreau sa deschid busonul de la vasul de expansiune se aude ca si cum ar fi presiune pe instalatie. furtunul care vine de sus de la radiator si merge in motor este moale si pot apasa pe el. mai mentionez ca, cateodata radiatorul este foarte card jos iar in partea de sus este rece sau cacaliu. de asemenea acum dupa ce am scos termostatul afara si se incalzeste motorul nu mai am incalzire deloc in masina, adica ajunge temperatura pe la 90 de grade si cand dau drumu la incalzire baga tot aer rece. (incalzirea functiona perfect inainte sa scot termostatul afara)

    stiti cumva ce ar putea fi? e grav?

    multumesc mult de tot

  • #2
    E semigrav daca vrei sa cataloghezi cumva problema. Cumpara un termostat nou si pune-l. Curata bine de tot radiatorul si la interior...pentru informatii cum sa faci asta cauta pe forum. Ca exemplu http://www.clubmercedes.ro/probleme-...e-t6508p2.html (pagina a doua).
    Instalatia este sub presiune, anume 1.4 bari, presiune la care temperatura de fierbere creste pana pe la 120 de grade. Cu alte cuvinte probabil ca radiatorul e cam infundat motiv pentru care nu asigura racirea apei atunci cand motorul urca in turatii. Chiar si in conditiile date apa e departe de a fierbe.
    Incearca sa scri cu litera mare dupa punct - regulament.
    Last edited by adidc; 04-15-2009, 14:38 PM.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Multumesc. Mentionez ca treaba asta am incercat-o deja, adica am spalat exterior interior radiatorul pana a iesit doar apa curata. Altceva??

      Comment


      • #4
        Temperatura optimă de funcţionare a unui motor este undeva la pctul. de deschidere a termostatului , adică vreo 88 grade-90.
        Scoaterea termostatului te poate ajuta să identifici cauza încălzirii , dar nu este recomandat să circului fără.
        Cum zici că este radiatorul , câteodată cald alteori nu, cam pe acolo ar fi problema.
        Sau buşonul de la vasul de expansiune.
        Altă variantă , senzorul de temperatură.
        Sau ceasul de la bord indică aiurea.
        Verifică pe rând fiecare lucru.

        Comment


        • #5
          Sau... mai fa ceva: uita-te la vasul de expansiune. Vei observa la busonul lui doua garnituri de cauciuc: una pusa pe talerul cu arc (cel care presurizeaza de fapt circuitul) si alta care etanseaza pe marginea superioara a busonului. Intre cele doua este un furtun de cauciuc (de "prea-plin"). Iei acest furtun si-l introduci intr-o sticla cu apa apoi, cu motorul mergind (de preferat atunci cind e el la temperatura cea mai mare), ti astupata marginea de sus a busonului de la vas. Incearca sa ti insa cit mai etans. Eu am mai facut asta si cu podul palmei, dar te poti frige, asa ca atentie! In mod normal ar trebui sa vezi cate o bula de aer la interval de cateva secunde (cu cit mai mare intervalul, cu atit mai bine), sau deloc (ideal). Daca insa vezi ca de pe furtun apar bule una dupa alta, e semn rau. Mai popular asta se cheama ca "baga compresia in circuit". Chestia ar putea avea legatura cu o garnitura de chiulasa neetansa sau chiar cu vreo fisura in chiulasa. Asta
          este o metoda f simpla de punere in evidenta a acestei defectiuni (care e de luat in calcul cind ai asemenea probleme). Daca nu observi nimic suspect pe acel furtun, inseamna ca nu e nimic grav la chiulasa si poti "scotoci" linistit pe cararea radiator-termostat, sau electrocupla (cu sonda aferenta). Succes si ai grija cind desfaci busonul de la vas cind e incins: sa porti manusi si eliberezi presiunea putin cite putin (niciodata brusc!), pina constati ca il poti ridica fara probleme. PERICOL DE ARSURI !

          Comment


          • #6
            La w124 200 D elicea ce raceste radiatorul are un electromagnet ce este actionat de o termocupla ce se afla in capul chiulase (dupa cate imi amintesc) ,aceasta ,termocupla ,lasa curentul sa treaca prin electromagnet in momentul in care temperatura apei ajunge la cat scrie pe ea 80 si ceva de grade si "lipeste" elicea imprimandu-i turatia curelei de transmisie racind apa din radiator .Verifica acel electromagnet si eventual schimba termocupla !Mai exista o solutie si anume sa dai jos elicea iar intre electromangnet si elice sa pui o bucata de cauciuc subtire astfel elicea va fi actionata continuu si singurul lucru care iti va mentine temperatura apei va fi termostatul !
            Daca radiatorul nu este cald pe toata suprafata in momentul in care apa iti arata peste 90 grade si mai ales fara termostat atunci este infundat !
            Last edited by Mercedes-Benz; 04-15-2009, 21:15 PM.
            Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
            Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
            ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

            Comment


            • #7
              Shtiu ce are voma ta. Dar prima postare imi face sila de raspuns. Nu sintem obligatzi sa itzi citim hieroglifele. Asta a fost ce vrei matale, atac la persoana sau warn. Eu zic ca e a doua...

              Si uite cum pierzi tzinta exacta, adica bull's eye, de la prima postare... Si matale bijbii, iar eu ma amuz, ca sa vezi chestie... Spor in depistari.

              La urmatorul post ca primul, te dau afara. Altfel, sint un baiat de zahar. Si daca te dau, si daca nu...
              Last edited by doktor4carz; 04-16-2009, 10:56 AM.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF