Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Siguranta arsa...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Siguranta arsa...

    Salut!!
    Am un w124 din 1994 200 D si ieri cand am aprins farurile din senin s-au stins toate luminile din masina becurile din butoane tot tot,inafara de alea din plafon.Am gasit problema era o siguranta arsa.Am schimbat-o dar cand am aprins farurile s-au ars iar.Ma gandesc ca undeva face scurt circuit,dar unde,nu stiu.Ajutati-ma care stiti si ati mai patit,suneti-mi ce sa fac unde sa ma uit...Multumesc.
    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

  • #2
    Verifica firele ce duc la faruri sa nu fie oxidate.

    Comment


    • #3
      Si daca-s oxidate se poate sa faca scurt si sa arda siguranta???? Unde as mai putea sa ma uit?

      Ma exaspereaza siguranta aia ca nu am lumini noaptea in bord.Azi am motat leduri in butoane si am scos consola afara crezand ca pe acolo e ceva scurt am tot miscat de fire,nimic,am ars vreo 5 sigurante incercand sa-mi dau seama unde este acel scurt circuit...Nimeni nu a mai patit ca mine ???
      Last edited by florineasca; 04-11-2009, 18:57 PM.
      God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

      Comment


      • #4
        Pai ai respectat amperajul sigurantei? In al doilea rand tot montand leduri care au mai mult sau mai putin de a face cu masina ta s-ar putea sa nu mai reziste nici o siguranta. Ma gandesc ca si distractia asta a ta cu ledurile la un moment dat s-ar putea sa suprasolicite instalatia electrica si sa se intample cam ce ai patit deja. Si asta e un caz fericit totusi. Ma intreb ce te-ai fi facut daca parleai instalatia electrica?

        Am mai citit din postarile tale si vad ca ai o dambla deja cu aceste leduri. Tinand cont ca totusi nu e pom de Craciun aceasta masina, iti recomand sa inlocuiesti componentele cu unele care respecta watt-jul si amperajul celor defecte. Si daca sunt de maxima siguranta si alea. Ca daca-s niste amarate de beculete de pe la nu stiu ce buton mai degraba il lasi asa decat sa suprasoliciti inutil instalatia electrica a masinii.

        Comment


        • #5
          Am mai avut sigurante arse,dar le-am schimbat tot cu sigurante din astea deci nu ar trebui sa fie din sigurante.
          Treaba cu ledurile...Da am o dambla cu ledurile,vreau sa pun in limita bunului simt nu ca la Dacie.Problema nu a aparut imediat ce am pus ledurile ci dupa vreo 3 saptamani dupa ce am montat primul led.Ma gandesc ca daca ar fi din cauza ledurilor s-ar fi ars siguranta imediat dupa ce am montat primul led.Eu cred ca eu un scurt circuit dar nu imi dau seama unde.Ledurile nu au cum sa suprasolicite instalatia pentru ca au rezistente,deci ledul pus de mine + rezistenta = un bec de 12 watzi,asta gandesc eu.Azi am pus leduri in butoane si cand am pus la lovc butoanele am aprins farurile sa vad rezultatul,nu s-a ars instantaneu siguranta ci dupa vreun minut,dar ledurile din butoane nici macar nu s-au aprins.Nu stiu ce sa zic....Multumesc oricum pentru sfaturi.
          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

          Comment


          • #6
            Originally posted by sebastian04 View Post
            deci ledul pus de mine + rezistenta = un bec de 12 watzi,asta gandesc eu.
            Una e ce crezi tu alta e sa masori. Si mie mi se pare ca 2,71 la patrat ar da aproape 6 iar el da 7,3441. Ca fapt divers cand am avut 124-le aveam probleme cu un bec de pozitie pe spate. Tot ce puneam se ardea dupa vreo 5 minute de functionare. Pana am descoperit ca trebuia un bec de alt watt-aj si facut prin alte tari decat a noastra.

            Comment


            • #7
              Nu te prea juca cu instalatia electrica.Si eu tot asa ziceam ca e doar 12 volti.Am vrut sa leg de la baterie un neon si statia pt subw.Am dat drumul la muzica si la neon si sa vezi cum a inceput sa iasa fum din cabluri dupa 1 minut.De atunci sta neonul in masina nelegat si neaprins,si subwoofer-u l-am pus pe cursa.

              Ai mai putea incerca si cu o siguranta mai mare dar sa nu faci alceva.Sau scoate cateva leduri mai accesibile, aprinzi farurile si incepi sa montezi leduri si cand se arde siguranta ai gasit circuitul problema.
              Sau scoate mufele de la becuri faruri sa vezi daca asa stau ledurile aprinse mai mult timp.

              Comment


              • #8
                Siguranta s-a ars inainte sa pun ledurile in butoane(adica azi),asta am uitat sa spun.Cred ca pe masurate e cel mai bine.Buna ideea ta sa scot ledurile si sa le montez unu cate unu,dar cand gasesc circuitul cu probleme ce ar trebui sa fac.
                God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                Comment


                • #9
                  Ar fii mai bine sa nu fie un scurt pe vreun circuit pt ca nu cred ca se pot schimba firele,doar anula si tras altele.Intai ar trebui sa scoti mufele de la becuri faruri si sa aprinzi luminile(si se aprind ledurile).Daca siguranta va rezista inseamna ca e prea mare cunsumul de curent si cu faruri si leduri si ai nevoie doar de o siguranta mai mare.Problema va fii sa nu arzi dupaia vreun circuit sau chiar ceva mai rau.Un electrician auto bun ti-ar putea prezenta cea mai buna solutie.

                  Daca e vreun scurt, siguranta ar tebui sa se arda in cateva secunde.

                  Comment


                  • #10
                    Am sa merg la un electrician sa imi spuna exact unde e buba.Si am sa cumpar si un set de sigurante mai mari sa vad eu daca din ele este problema.Exista si varianta ca doua fire sa nu fie bine izolate si sa se ating undeva,si atunci e scurt circuit.Electricianul ma va lamuri.
                    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sebastian04 View Post
                      Am sa merg la un electrician sa imi spuna exact unde e buba.Si am sa cumpar si un set de sigurante mai mari sa vad eu daca din ele este problema.Exista si varianta ca doua fire sa nu fie bine izolate si sa se ating undeva,si atunci e scurt circuit.Electricianul ma va lamuri.
                      Dar prin Sibiu-Alba-Valcea-Brasov cunoasteti vreun electrician bun?

                      Comment


                      • #12
                        Pe vremea cand am avut si eu ceva probleme cu o siguranta la W202, un electrician in care am toata increderea mi-a recomandat sa nu pun nici o data siguranta mai mare decat cea indicata. Nu ma pricep prea bine la electrice dar din ce stiu eu siguranta este menita sa fie cel mia slab element dintr-un circuit electric. In momentul in care tensiunea curentului creste peste valoarea prescrisa ea se arde. Punand o siguranta mai mare, risti sa arzi unul din consumatorii din circuit. Practic rolul sigurantei de a proteja aparatele din circuit este anulat. Judecati si voi daca asta e normal.
                        Pe de alta parte un led consuma mult mai putin decat un bec. Parerea mea e ca-ti face undeva un scurt pe circuitul de lumini. Ala trebuie remediat si nu siguranta marita.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Tensiune mai mare de 12-14 V nu are cum sa treaca prin siguranta. Ea se arde cand cererea de curent (amperaj) este mai mare decat s-a prevazut in proiectarea circuitului electric. Intr-adevar, cauza este data de un scurt-circuit dar arderea sigurantei ar trebui sa fie teoretic instantanee. Daca se arde ulterior, inseamna ca ceva suge prea mult curent.
                          Din schema de sigurante, ce siguranta se arde, ce echipamente se alimenteaza "prin" ea?

                          Puterea se masoara in W. Puterea W maxima ce trece prin siguranta aia e produsul dintre 12 si numarul de amperi scris pe ea.
                          Daca suma puterilor adunate prin insumarea ledurilor si rezistentelor depaseste produsul de mai sus, ai prea multi consumatori.
                          Ca sa stii cati consumatori ai (sau cata rezistenta se opune trecerii curentului electric) imparte 12V la numaru scris pe siguranta si afli valoarea rezistentelor pe care ai voie sa le pui tu pe langa leduri.

                          Mai are importanta cum ai montat rezistentele ledurilor (daca ai mai multe) - le-ai pus in serie, in paralel? Conteaza enorm.
                          Unless I'm very much mistaken...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF