Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Infrarosii impotente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Infrarosii impotente

    Ori masina, ori telecomanda fac pe mortul. Pana de curand, singura problema cu telecomanda era ca halea baterii ca un pensionar pastilele de colesterol. O data la doua saptamani, trebuia sa le schimb (aveam torpedoul plin de baterii de rezerva).

    De curand, insa, telecomanda nu mai colaboreaza de loc cu masina. Oricate baterii am schimbat, oricat de tare am apasat, oricat de aproape o tineam de senzorul de pe masina ... nada, bupkis, rahat pe bat. Am si desfacut telecomanda, dar nu se vede niciun contact desfacut cu ochiul liber.

    Problema este ca masina sta degeaba acum, ca s-a sesizat imobilizatorul. Problema si mai mare este ca, pana acum, daca desfaceam cu cheia, motorul nu pornea dar puteam sa folosesc electricele, asa ca macar stiam ca masina e in regula, dar acum nici astea nu mai reactioneaza. In orice pozitie pun cheia, nu se intampla nimic.

    Asa ca acum nu stiu daca s-a stricat telecomanda sau e ceva in neregula cu senzorul de pe masina, ca ambele tac malc... iar pe masina se aduna gainatul de cateva zile.
    Last edited by mihai_sirbu; 04-02-2009, 21:04 PM.

  • #2
    Dupa ce am cercetat pe la profilul tau, am dedus ca este vorba de un w124, la care ai o alarma, sau inchidere aftermarket. Prin urmare, ca sa te plimbi cu masina si sa nu o mai ti de pomana, desfa capacul de sub volan, care e prins cu ceva suruburi si o sa gasesti acolo alarma, o gramada de fire si ceva casetute mici, negre. Trebuie sa aibe 2 sigurante, una pt inchidere si alta pentru alarma. Ori scoti cele 2 sigurante, ori scoti mufele din casete, ori deconectezi firele rosii, de unde sunt legate si ar trebuii sa porneasca masina. Daca nu mai face nimic, inseamna ca nu mai ai nici baterie |(la masina, nu la telecomanda), care se verifica prin faruri, claxoane sau casetofon dat la maxim. Incearca ce ti-am zis si vezi daca merge.
    LE: si dupa ce porneste masina, mergi la un centru care monteaza alarme,sa vada ce e cu a ta!
    Last edited by paunionutz; 04-02-2009, 22:16 PM.

    Comment


    • #3
      Asa e, troaca e un E200 din '95. Nu stiu daca sistemul de inchidere cu telecomanda e original (daca se vindea masina asa) sau e instalat dupa aceea. Telecomanda nu pare prea originala, nu are nici o stea pe ea.
      Last edited by mihai_sirbu; 04-03-2009, 08:28 AM.

      Comment


      • #4
        Am desfacut bordul, am gasit 1-2 casetute (in dreapta), le-am deconectat dar tot nu am reusit sa pornesc nimic. Am deconectat tot ce am prins pe acolo dar nimic, le-am pus la loc... tot nimic.

        Se poate sa fi murit bateria, desi pare putin probabil. Nu am avut nici o problema cu ea pana acum, masina fusese folosita inclusiv in ziua dinainte si nu cred ca am lasat farurile pornite peste noapte (sa zici ca s-a golit bateria). Pe de alta parte, in orice pozitie a cheii, nimic nu merge (pozitii, faruri, radio...).

        Tot ce am putut sa fac a fost sa deschid capota si sa verific ca nu s-au desprins firele de pe baterie. Mai mult de-atat nu m-am priceput...

        Comment


        • #5
          Originally posted by mihai_sirbu View Post
          Am desfacut bordul, am gasit 1-2 casetute (in dreapta), le-am deconectat dar tot nu am reusit sa pornesc nimic. Am deconectat tot ce am prins pe acolo dar nimic, le-am pus la loc... tot nimic.

          Se poate sa fi murit bateria, desi pare putin probabil. Nu am avut nici o problema cu ea pana acum, masina fusese folosita inclusiv in ziua dinainte si nu cred ca am lasat farurile pornite peste noapte (sa zici ca s-a golit bateria). Pe de alta parte, in orice pozitie a cheii, nimic nu merge (pozitii, faruri, radio...).

          Tot ce am putut sa fac a fost sa deschid capota si sa verific ca nu s-au desprins firele de pe baterie. Mai mult de-atat nu m-am priceput...
          Pai daca nu a mers nimic, inseamna ca nu mai ai baterie. Fa rost de o baterie de undeva, pune-o pe masina si daca nu porneste, scoate mufele, din casetute si ar trebui sa porneasca masina.

          Comment


          • #6
            Mersi de sfat. Asta incercasem deja si a mers - am pus bateria de la altcineva, ca nu aveam cabluri sa conectez bateria mea la alta masina - si a pornit. Asa ca, lamurindu-ma care era problema, am facut rost mai tarziu de cabluri sa-mi pornesc rasnita si sa incarc bateria.

            Oricum, o sa trebuiasca sa ma duc la un service la care se stie si ceva electronica sa vada ce are telecomanda de consuma bateriile ca pe tic-tac.

            Comment


            • #7
              Cea mai rapida metoda de a verifica daca o telecomanda cu infrarosu functioneaza e sa o indrepti catre obiectivul unei camere de luat vederi sau mobil cu camera de luat vederi. Uitandu-te pe ecranul camerei vei observa daca palpaie ledul cu infrarosu al telecomenzii in momentul actionarii oricarui buton. Daca da telecomanda e nevinovata. Mai verifica si pozitia senzorului care receptioneaza semnalul de la telecomanda. Bafta!

              Comment


              • #8
                Originally posted by paratraznet View Post
                Cea mai rapida metoda de a verifica daca o telecomanda cu infrarosu functioneaza e sa o indrepti catre obiectivul unei camere de luat vederi sau mobil cu camera de luat vederi. Uitandu-te pe ecranul camerei vei observa daca palpaie ledul cu infrarosu al telecomenzii in momentul actionarii oricarui buton. Daca da telecomanda e nevinovata. Mai verifica si pozitia senzorului care receptioneaza semnalul de la telecomanda. Bafta!
                Salutare!Am observat ca de mult nu s-a mai postat in thread-ul asta,dar decat sa deschid altul mai bine il revigorez pe asta.Am si eu o mica problema cu telecomanda mea,adica masina se deschide numai cand sunt chiar langa ea si apas pe buton.Bateria am schimbat-o de mai multe ori si tot asa face.Cand am luat masina deschideam masina si de la aprox 100m.Am tot schimbat si pozitia antenei de la alarma dar nimic. Alarma este after-market.Multumesc.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by pintea paul View Post
                  Salutare!Am observat ca de mult nu s-a mai postat in thread-ul asta,dar decat sa deschid altul mai bine il revigorez pe asta.Am si eu o mica problema cu telecomanda mea,adica masina se deschide numai cand sunt chiar langa ea si apas pe buton.Bateria am schimbat-o de mai multe ori si tot asa face.Cand am luat masina deschideam masina si de la aprox 100m.Am tot schimbat si pozitia antenei de la alarma dar nimic. Alarma este after-market.Multumesc.
                  Salutare. Daca spui ca ai umblat la antena alarmei si ai mutat-o fara vreun rezultat notabil iar bateria de la telecomanda e ok si verificata, inseamna ca telecomanda a luat cam multe trante si s-a decalibrat, adica e un pic decalat amplif-ul de rf din ea. Sau mai simplu trebuie demontata si vazut daca are urme de lichid in ea. In cazul in care e curata...ai o problema... Daca telecomanda are reglaj intern adica are un trimer reglabil in interior merge facuta cu o surubelnita din plastic si foarte multa rabdare (dureaza 5-7 minute).Daca nu are reglaj trebuie inlocuita ,nu mai pierde timpul cu ea. Toate cele bune.

                  Comment


                  • #10
                    Asa arata in interiorul telecomenzii.Intradevar socuri a luat destule ca a fost jucaria preferata a copilului meu.Cred ca trimerul la care te referi este piesa de culoare albastra.Ai putea sa-mi spui si in ce parte sa invart ca sa pot remedia problema mea?Ati mai spus sa nu imi mai pierd timpul cu ea, adica, sa o schimb cu alta daca da ,unde gasesc alta,sau sa imi schimb alarma cu totul? Multumesc.
                    Attached Files
                    Last edited by pintea paul; 06-20-2011, 11:45 AM.
                    CJ-20-AMN.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by pintea paul View Post
                      Asa arata in interiorul telecomenzii.Intradevar socuri a luat destule ca a fost jucaria preferata a copilului meu.Cred ca trimerul la care te referi este piesa de culoare albastra.Ai putea sa-mi spui si in ce parte sa invart ca sa pot remedia problema mea?Ati mai spus sa nu imi mai pierd timpul cu ea, adica, sa o schimb cu alta daca da ,unde gasesc alta,sau sa imi schimb alarma cu totul? Multumesc.
                      Salutari.Din ce vad in foto este o telecomanda obisnuita lucrata pe sistemul mai vechiut(reparabila ). Intr-adevar acela e trimerul la care trebuie sa umbli, insa, inainte de asta itzi recomand sa faci o curatzare interna fiindca vad urme de lichid pe acolo,adica, unele lipituri sunt oxidate si exista o punte de oxid de plumb in dreapta push-butonului de sus de trebuie indepartata neaparat. Vad ca nu sunt elemente mai sensibile mecanic pe acolo asa ca treaba asta o potzi face si cu o periutza de dintzi (nu neaparat noua dar curata) iar daca ai si putzin alcool tehnic ar fi nemaipomenit. Mai trebuie (din cate cad)sa refaci lipiturile de la lamelele bateriei cu bateria scoasa evident fiindca au tendintza sa cedeze in timp.Daca se poate foloseste o lupa pentru a vedea alte eventuale"pete" de oxid ce trebuie indepartate.dupa uscarea temeinica a placii daca s-a folosit alcool mai faci un test pentru a vedea daca s-a schimbat ceva, dupa care se trece la pasul urmator cel cu reglajul(daca tot functioneza prost). Pentru operatzia asta ai nevoie de o surubelnitza minus( -) facuta di ntr-un material nemetalic, plastic ,lemn orice...asta in cazul in care nu gasesti la cineva o ustensila specializata. in fine ideea e ca dupa ce o vei confectiona sa intre in orificiul acela sa simtzi la mana ca misca cursorul , memorezi asa orientativ pozitia initiala fiindca nu treb miscat mult de el si o iei metodic: rotesti intro directie putzin apoi apesi pe un buton sa vezi rezultatul ;daca e mai bine, continui rotirea in sensul ala pina scoti tot ce se poate din telecomanda;apoi faci teste la distante mai mari de masina. Atentie la probe sa nu atingi cu degetele de piesele din apropiere, eventual pui o batista in palma ,montajelul pe batista si cu cealalta mana reglezi. Stiu ca e munca de chinez(mie mi se pare simplu) dar costa 0 lei si 30-40 de minute cu tot cu confectionat surubelnita.Din pacate nu am unde sa te indrum , daca vrei sa o inlocuiesti alarma macar du-te la cineva de incredere . Toate cele bune.

                      Comment


                      • #12
                        Am reusit! Am facut pas cu pas ce mi-ai zis si am reusit sa o aduc din nou in mintile ei .Am confectionat o surubelnita din plastic ,si am inceput sa invart f f fin in sensul acelor de ceasornic.Timp de lucru si reglaje aprox. 20 de minute.Multumesc.
                        CJ-20-AMN.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by pintea paul View Post
                          Am reusit! Am facut pas cu pas ce mi-ai zis si am reusit sa o aduc din nou in mintile ei .Am confectionat o surubelnita din plastic ,si am inceput sa invart f f fin in sensul acelor de ceasornic.Timp de lucru si reglaje aprox. 20 de minute.Multumesc.
                          Sa fii sanatos maestre. Ce sens are sa aruncam banii pe fereastra când avem rezolvarea la indemâna noastra?

                          Comment


                          • #14
                            Am si eu o problema,eu am o telecomanda originala de la mercedes pe care deschid si inchid masina,dar haleste bateriile ca trebuie sa le schimb de 2 ori pe saptamana,si se deschide si se inchide numai daca stau langa usa masinii!!!ce poate avea?unde pot umbla sa remediez problema?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF