Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tremura motorul cateodata!Care e cauza?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tremura motorul cateodata!Care e cauza?

    O mica problema la W124 E220,motor M111.960:Cateodata,cu motorul cald incepe sa tremure si chiar se opreste la relanti.Il apuca tremuratul doar la relanti si destul de rar.Bujiile sun schimbate de curand,dar tot asa facea si cu cele vechi.Cateodata trece si o saptamana si mere perfect,altadata il apuca de 3 ori pe zi.Impresia este ca ramane fara benzina,dar benzina e in rezervor.De pornit porneste la prima cheie.Cat motorul e rece ,se tureaza putin sinur,apoi scade la loc..Fluctueaza turatia cat e rece.E normal sa faca asa?Va rog sa ma ajutati cu un sfat!Tremuratul la cald de unde poate fi?
    W124 E220 din 95

  • #2
    Originally posted by dan12101983 View Post
    O mica problema la W124 E220,motor M111.960:Cateodata,cu motorul cald incepe sa tremure si chiar se opreste la relanti.Il apuca tremuratul doar la relanti si destul de rar.Bujiile sun schimbate de curand,dar tot asa facea si cu cele vechi.Cateodata trece si o saptamana si mere perfect,altadata il apuca de 3 ori pe zi.Impresia este ca ramane fara benzina,dar benzina e in rezervor.De pornit porneste la prima cheie.Cat motorul e rece ,se tureaza putin sinur,apoi scade la loc..Fluctueaza turatia cat e rece.E normal sa faca asa?Va rog sa ma ajutati cu un sfat!Tremuratul la cald de unde poate fi?
    Salut Incearca ,sa bagi adeziv de curatare in benzina , poate ai mizerie in rezervor , sau apÄ . Controleaza filtrul de benzina , care trebuie schimbat, la un anumit numar de km . Fa un control la fisele de bujii , poate este vreuna puscata si face figuri motorul sau poate sa fie vreo masa inperfecta, Bafta cu remedierea problemei ,

    Comment


    • #3
      amg,mersi pentru raspuns!Intr-adevar filtrul de benzina nu a fost schimbat de 4 ani,acu mi-am dat seama...O sa-l schimb si o sa bag solutie de-aia in benzina.Sa vedem ce-o iesi!Numa' bine!
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Daca ai bagat solutie de curatat tot rahatu care sa adunat prin conducte faci o mare greseala. Te alegi ori cu pompa dupa ori alte magarii. Las-o asa cum e ea acu in privinta curateniei.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Eventual nu ar strica "sa dai" rezervorul jos si sa il cureti. Am scris intre ghilimele pentru ca nu este musai sa il dai, ci doar sa inclini masina intr-o parte, iar cu un furtun sa tragi tot, co o carpa foarte curata sa cureti sa sa lasi sa se usuce. De preferat sa faci operatiunea pe timp cald.

          Comment


          • #6
            In ordine,verifica fise aprindere,apoi curata temeinic actuatorul de minim.....prin demontare

            Comment


            • #7
              Unde se afla acuatorul de minim la motorul M111.960?O poza ar fi foarte explicita!
              W124 E220 din 95

              Comment


              • #8
                Originally posted by DMIHNEA View Post
                In ordine,verifica fise aprindere,apoi curata temeinic actuatorul de minim.....prin demontare
                Poate vrei sa zici "corpul clapeta", ca actuator de minim din sula lu' Hector la M111...

                Comment


                • #9
                  Incearca sa schimbi tampoanele dintre motor si caroserie, alea in timp se uzeaza si freaca fier pe fier ceea ce duce la vibratii.
                  Last edited by florineasca; 05-05-2009, 10:18 AM.
                  das Auto ist ein Teil von Ihnen, das ist, warum Sie ihm immer vertrauen sollten

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru raspunsuri.Si eu banuiam ca nu are acuator de minim(parca doar alea cu injectie mecanica au asa ceva),dar am crezut ca sunt pe aratura cu stiinta mea!Sanatate multa!
                    W124 E220 din 95

                    Comment


                    • #11
                      Dupa ce am schimbat filtrul de benzina,am scapat de tremuratul ala,dar de cand au venit caldurile,intampin alta problema.Atunci cand masina sta in soare(sa zic de pe o zi pe alta)nu porneste decat daca apas acceleratia la maxim.Cu pedala calcata la blana,porneste si se balbaie(merge subturata rau) cateva secunde,apoi se turaza singura pana la 2000 de ture,apoi isi revine si merge perfect.Daca o pornesc seara sau noaptea,porneste super din prima si fara acceleratie calcata!Oare are legatura cu tremuratul ala care l-am avut sau o fi alta problema?Va rog sa-mi dati o idee,ca nu mai inteleg de ce face chestia asta..
                      W124 E220 din 95

                      Comment


                      • #12
                        Mi-ar fi si mie de mare ajutor un raspuns la ultimul post al colegului Dan(si multe cifre),masina mea procedand la fel in conditiile de vara.W124 din 86 2300 cmc.
                        Doua masini:
                        W 124 230E 1986 full
                        W 124 250D 1987
                        Si o:
                        Alfa Romeo 155 TS 1998

                        Comment


                        • #13
                          Mufac,si eu mai astept vreun raspuns de la colegii nostrii de pe forum mai experimentati in motoarele de Mercedes.Problema nu cred ca e grava,atat timp cat motorul merge super dupa figurile pe care le face cand ii dai cheie..Am impresia ca tu ai injectie mecanica pe motorul de 2300,nu?Toata treaba asta e deranjanta cand la o frumusete de limuzina dai la cheie mai rau ca la o dacie innecata din 1970..Ma gandeam ca poate fi senzorul de temperatura care informeaza ecu de temperatura motorului,dar nu vreau sa cumpar o mie de piese pana gasesc defectiunea!Dragi colegi,ajutati doi muritori de rand,va rugam!!!
                          P.S Cifrele alea de la nick reprezinta data nefasta in care am venit pe lume!
                          Last edited by dan12101983; 05-28-2009, 03:01 AM.
                          W124 E220 din 95

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by amg_0001 View Post
                            ... Incearca ,sa bagi adeziv ...
                            Fereasca Sfantu` ! ( ai vrut sa scrii ADITIV)


                            In principiu trebuie sa verifici alimentarea, bujiile, filtrele ( am avut si eu problema asta).

                            Am schimbat si eu suportii de motor degeaba, dar nu e total exclus sa fie de acolo!

                            Spor la lucru si ai grija ce bagi in rezervor!


                            Cta despre problema asta noua ce o ai am si eu!

                            E pornirea la cald! Un fel de soc automat! Trebuie sa schimbi ( si eu) o "chestie" (nu-mi aduc acum minte cum ii zice) ca un senzor!

                            Orvo si Dok pot furniza amanunte!


                            Succes!
                            Last edited by dan500se; 05-28-2009, 07:32 AM.
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              Ceau Dane,
                              Cand am vorbit atunci, ma refeream la senzorul de temperatura, care e un element important al KE-Jetronic-ului. Prin imbatranire ajunge sa transmita valori false/deformate. Eu l-as schimba indiferent daca e defect sau nu, pentru ca dupa un anumit numar de kilometrii sau ani nu mai reda aceleasi valori pentru care a fost gandit.

                              La M103.981 acest senzor arata asa:

                              Codul lui este A006 542 77 17 / Bosch 0 280 130 044 si costa 260,00 Lei.
                              Dar si pentru M103 exista 2 variante: una cu 2 poli (la mine/poza) si una cu 4 poli (modelul nou care este si mai ieftin de altfel).

                              Asa ca atentie la orice comandati - doar cu seria de caroserie ! Eu am patit-o deja de 3 ori, odata cu setul de garnituri de la injectoare, odata cu suportul rotorului de la aprindere si odata cu conectorul de vacuum, cel in forma de paianjan cu 5 picioare. Toate erau pentru M103.981, dar numere diferite ale motorului ....

                              @dan12101983: Daca imi dai seria de caroserie iti pot da codul corect pentru senzorul tau de temperatura si un pret estimativ.

                              Toate cele bune !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF