Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bec aprins in bord

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bec aprins in bord

    Salut tuturor forumistilor!Am si eu o intrebare legata de un MB,W124,E220,motor M111.960.Dupa ce a fost schimbata bateria la el,se aprinde becul pe care eu l-am incadrat in poza intr-un patrat rosu:e becul care se afla intre abs si martorul de la spalator parbriz.Pornesc motorul,toate becurile din bord se sting,iar la prima apasare a franei se aprinde becul asta care nu stiu ce e si aprins ramane pana opresc motorul.Va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine ce reprezinta el!Va multumesc
    Attached Files
    W124 E220 din 95

  • #2
    Martorul ala te atentioneaza ca ti s-a ars un bec din blocul optic. Sistemul te atentioneaza numai dupa ce actionezi acel bec. De asta pana nu calci frana nu se aprinde martorul. In momentul in care calci frana si becul nu se aprinde martorul e actionat si sta aprins pana opresti motorul. Cam asta ar trebui sa fie.
    Ala incadrat cu negru e de la lichidul de racire...se aprinde daca nivelul scade cam cu un litru (cel putin asa e la W202)
    Last edited by adidc; 03-02-2009, 12:34 PM.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Adidc,iti multumesc pentru raspuns!Ma gandeam ca o fi vre-un "check engine",ceva...Apropo,modelul asta de masina nu are martor de "check engine" cum au marea majoritate a masinilor pe injectie?
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Pai nu cred ca ai martor de chek engine dar il ai pe cel de ulei la care ai si presiunea. Mie mi se para asa o treaba de marketing asta cu check engine...ce sa check la el? Vorba aia doar nu e motoras de ventilator. Ce nu-i merge...nu are ulei sau nu functioneaza ceva sistem electric sau, sau. Check engine suna parca tradus: du masina la service sa-ti luam banii (asta pentru ca la noi se iau banii nu se repara masina).
        Cum spuneam: ai control asupra uleiului si a temperaturii lichidului de racire. Nu stiu daca ai srs pe masina dar daca e problema se aprinde martorul. Din cate sunt date ai sub control masina dintr-o privire. Daca se aprinde unul sti unde intervi.
        Si daca nu ai forumul asta...unii de p-aici iti repara masina fara sa o vada si noaptea in somn.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Inca o precizare si din partea mea: posibil ca becul sa nu fie de tensiune potrivita - am patit si eu asa - deci la o verificare optica cu toate luminile aprinse sa nu-ti dai seama ce este defect! ( s-a mai vorbit despre asta pe forum aici http://www.clubmercedes.ro/ce-semnal...bec-t6066.html )

          Daca nu pare nici un bec ars verifica daca ai toate becurile potrivite!
          Last edited by dan500se; 03-02-2009, 13:57 PM.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Verifica becurile de pozitie din spate. Trebuie sa aiba anumite valori becurile, valorile le citesti pe placa in care intra becurile.

            Comment


            • #7
              Multumesc mult pentru sfaturi!O sa va tin la curent cu ce se mai intampla
              W124 E220 din 95

              Comment


              • #8
                Originally posted by adidc View Post
                ...unii de p-aici iti repara masina fara sa o vada si noaptea in somn.
                Posibil... mare vorba. Off-topic.

                Comment


                • #9
                  Dok, cand ai visat ultima data cu W124? tot Off-topic
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by crystyy 300e View Post
                    Verifica becurile de pozitie din spate. Trebuie sa aiba anumite valori becurile, valorile le citesti pe placa in care intra becurile.
                    Colegul spunea ca i se aprinde martorul cand apasa frana. Ma gandesc ca daca erau probleme cu becurile de la pozitii i se aprindea martorul in momentul in care aprindea pozitiile. De asta spuneam eu ca ar fi problema la becul/becurile de pe stopul de frana.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      De curiozitate dan12101983 , abs functioneaza dupa ce se aprinde becu? Ma gandesc sa nu fie inversate firele intre becuri si problema ta sa fie din abs.

                      Comment


                      • #12
                        Da,merge abs-ul.N-as prea crede sa fie firele inversate,mai ales ca dupa umila mea cunostiinta,in spate la ceasuri sunt placute cu circuite trasate.Cred ca daca era abs-ul,trebuia sa se aprinda imediat dupa de puneam rotile in miscare,pe cand becul asta se aprinde fara sa misc masina un milimetru.As crede totusi ca au fost schimbate becurile stop pe frana inainte si poate nu sunt de valorile care trebuiesc.O sa verific si va zic!
                        P.S:Ma gandesc sa scot un bec de pozitie si pe urma sa aprind pozitiile si daca becul ala se aprinde inseamna ca e legat bine...
                        Last edited by dan12101983; 03-04-2009, 17:27 PM.
                        W124 E220 din 95

                        Comment


                        • #13
                          Salut!Daca tot e deschis topicul asta,puteti sami spuneti si mie ce face becu incadrat cu rosu in poza.Nu sta aprins da pentru cultura mea generala ce arata?Multumesc anticipat.
                          Attached Files
                          God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                          Comment


                          • #14
                            Becu incadrat in rosu, te atentioneaza cand placutele de frana se consuma. asta daca ai senzori de placute.

                            Comment


                            • #15
                              Gata,am rezolvat-o!Am gasit la stopul din stanga un bec cu 2 filamente unde trebuia sa fie unul cu un singur filament..Am pus un bec cu un filament si nu se mai aprinde martorul din bord!Numai bine va doresc!Se poate inchide!
                              W124 E220 din 95

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF