Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Termocupla

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Termocupla

    Cu putin timp in urma mi sa spart rulmentul de la ventilatorul radiatorului (motor 200D ,tip.601.912),asa ca pentru moment am renuntat la ventilatorul original si am montat pe radiator un electroventilator mare care il aveam pe acasa.Acum as vrea sa stiu daca am undeva pe motor un loc unde sa montez o termocupla care sa imi porneasca electroventilatorul.
    Din cate imi amintesc eu motorul de 2000 cc,pe benzina este cu electroventilator din fabrica.
    W124.E200D
    Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

  • #2
    Originally posted by mirel View Post
    Cu putin timp in urma mi sa spart rulmentul de la ventilatorul radiatorului (motor 200D ,tip.601.912),asa ca pentru moment am renuntat la ventilatorul original si am montat pe radiator un electroventilator mare care il aveam pe acasa.Acum as vrea sa stiu daca am undeva pe motor un loc unde sa montez o termocupla care sa imi porneasca electroventilatorul.
    Din cate imi amintesc eu motorul de 2000 cc,pe benzina este cu electroventilator din fabrica.
    Salut Mirel Parerea mea este ,sa incerci sa montezi la loc ventilatorul original . Fiind si eu de origine banatean ,eu stiu ce calduri sint vara in jud timis , asa ca, este mai sigur sa ai ventilatorul original . Riscul este mare ,ca motorul tau sa fiarba la vara ,si atunci se duce garnitura de la chiuloasa , si vor fi costuri mult mai mari. Ventilatoarele de care ai amintit tu , sint la masinile cu aer conditionat , sau ai vazut vreo masina transformata tip romineste , improvizatii de tot felu.

    Comment


    • #3
      Scoate rulmentul spart , încearcă să vezi codul scris pe el , şi caută altul identic.
      Cel puţin în Sibiu , ştiu sigur că există o firmă care aduce orice fel de rulment.
      Eventual dacă îmi spui un cod aş putea întreba eu.

      Comment


      • #4
        Originally posted by mircea13 View Post
        Scoate rulmentul spart , încearcă să vezi codul scris pe el , şi caută altul identic.
        Cel puţin în Sibiu , ştiu sigur că există o firmă care aduce orice fel de rulment.
        Eventual dacă îmi spui un cod aş putea întreba eu.
        Rulment inapoi nu are rost sa mai pun,pentru ca o data cu el a curs afara si tot lichidul din el,trebuie sa cumpar tot „vascocuplajul„
        Attached Files
        Last edited by mirel; 02-14-2009, 15:28 PM.
        W124.E200D
        Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

        Comment


        • #5
          A schimbat fratemiu la W124 250 D, si l-a costat 350 lei noua.Merge brici.Vorba lu' AMG, pune original, te tine mai mult, si sigur merge si mai bine.Succes

          Comment


          • #6
            Cineva a facut o inginerie acolo. Motorul 601 nu vine cu viscocuplaj. Ci cu ventilator electromagnetic. Daca ai de unde gasi sistemul original, asta e recomandarea mea. Probabil ca cineva a adaptat sistemul de pe un motor 602.

            Comment


            • #7
              Nu se vad urme de adaptare,dar ori-ce e posibil.Ventilator electromagnetic suna bine ,dar nu am vazut nici o data ,si nici nu ii stiu principiul de functionare.
              Banuiesc ca si lui ii trebuie undeva un senzor:
              W124.E200D
              Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

              Comment


              • #8
                Pe chiulosa are o termocupla. verifica daca firele fac contact cum trebuie sau sa nu fie in scurt.

                Comment


                • #9
                  Original asa cum spunea si Dok, pe pompa de apa intre axul pompei si ventilator exista un electro-magnet ce cupla ventilatorul in momentul cand primea curent de la termo-cupla (sonda) de pe chiulasa. Acea termo-cupla ii da plusul iar minusul electro-magnetului fiind dat printr-un alt fir la masa. In rest ventilatorul se invarte prin inertzie (potzi sa il tzii in loc cu mana). La masina mea cel ce a avut-o inainte in loc sa schimbe sonda care era arsa a facut el o tziganie a pus termostatul curmezis ca sa fie sigur ca nu se incinge motorul si suplimentar a pus un buton ce cupla la mana electro-magnetul ventilatorului, de a trebuit sa refac totul in urma lui. Asa se intampla cand umbla neavizatul cu improvizatzii.

                  Comment


                  • #10
                    Eu la w124 200D am pus un cauciuc la electromagnet ca sa fie cuplat continu si sa nu mai am surprize ,nu stiu daca e chiar indicat dar masina a mers asa vreo 30 000 km dupa care am vandut-o tot asa ca ma inebunise sondele turcesti si grija sa stau cu ochii pe indicatorul de apa .
                    Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                    Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                    ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF