Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare punte spate

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare punte spate

    Va salut!Am procurat de curand o punte de spate completa,si dat fiind faptul ca am toate bucsile cam obosite,precum si amortizoarele,m-am hotarat sa o schimb cu totul.Mentionez ca puntea este de pe o masina identica cu a mea(MB 124 230E automatic)Deoarece nu am mai facut niciodata o asemenea operatie si ca un oarecare orgoliu sunt hotarat sa o fac singur,mi-ar prinde bine ceva sfaturi:
    -puncte de fixare de caroserie
    -cum se desface cardanul din grup
    -daca in afara de cardan si etrieri mai e ceva care ramane pe caroserie
    Va multumesc!
    Doua masini:
    W 124 230E 1986 full
    W 124 250D 1987
    Si o:
    Alfa Romeo 155 TS 1998

  • #2
    Originally posted by MUFAC View Post
    Va salut!Am procurat de curand o punte de spate completa,si dat fiind faptul ca am toate bucsile cam obosite,precum si amortizoarele,m-am hotarat sa o schimb cu totul.Mentionez ca puntea este de pe o masina identica cu a mea(MB 124 230E automatic)Deoarece nu am mai facut niciodata o asemenea operatie si ca un oarecare orgoliu sunt hotarat sa o fac singur,mi-ar prinde bine ceva sfaturi:
    -puncte de fixare de caroserie
    -cum se desface cardanul din grup
    -daca in afara de cardan si etrieri mai e ceva care ramane pe caroserie
    Va multumesc!
    Salve Pentru desfacerea cardanului ,trebuie sa desfaci suruburile care tin cardanul de grup . Dupaaceea il impingi afara de pe ax ,cu ajutorul unei surubelnite mecanice. Pentru a schimba puntea , eu teas sfatui sa mergi la un mecanic , pentru ca este mai usor ,daca ai un elivator. Sint bucse care trebuiesc presate ------ ai nevoie de presa hidraulica. Conductele de la frinele pe spate trebuiesc desfacute , telescoapele, Daca te vei uita cu atentie vei gasi toate punctelen de prindere a puntii din spate , daca faci aceasta operatie, este bine sa faci si un control la rulmentii de la rotile din spate .Asa ca sint multe de scris , dar mai usor este intrun atelier , decit in curte sau parcare. Eu iti urez bafta , si nervi de otel .

    Comment


    • #3
      Puntea pe care vreau sa o pun e complet echipata respectiv are grup,amortizoare,planetare fuzete de aceea cred ca nu trebuie presata nici o bucsa.Am la dispozitie prin bunavointa unui prieten un atelier destul de bine utilat.In aceasta situatie cam ce ar fi de desfacut?Eu am presupus ca ar fi punctele de prindere fata de caroserie,etrierii si cardanul!Mai e altceva?
      Doua masini:
      W 124 230E 1986 full
      W 124 250D 1987
      Si o:
      Alfa Romeo 155 TS 1998

      Comment


      • #4
        Toata instalatia de franare mai ales ca ai abs. Acolo e ceva de lucru ca sa montezi totul frumos la loc. Sa aerisesti totul din cate stiu ti-ar prinde bine o pompa si eventual sa sti ce lichid de frana ai in ea. Plus pe langa banuiesc ca ai ceva senzori p-acolo desi recunosc ca nu stiu exact cati sau unde. Spun asta in ideea sa nu ti se aprinda becuri prin bord.
        Poate nu ar fi rau sa cauti si niste scheme inainte sa te apuci ca sa ai dupa ce sa pui totul la loc. Poate e stupid dar eu la un moment dat pe la inceputurile mele intr-ale masinilor am facut poze cand a trebuit sa demontez unele piese. Le-am tras in poza si cand a trebuit sa remontez mi-au prina bine.
        In rest iti urez mult spor la treaba si tot respectul pentru ca iti doresti sa faci tu treaba.
        Iti recomand sa te documentezi bine inainte.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Multumesc pt incurajari.Astazi ma apuc de treaba.O sa va tin la curent.
          Doua masini:
          W 124 230E 1986 full
          W 124 250D 1987
          Si o:
          Alfa Romeo 155 TS 1998

          Comment


          • #6
            Salutare!Imi cer scuze pt intarziere dar am avut niste probleme de sanatate.
            Am efectuat operatia mai sus mentionata ceea ce a durat o zi de dimineata pana pe la ora 17.In ajutorul celor care intentioneaza sa purceada la asa ceva am urmatoarele observatii:
            1.Nu trebuiesc demontate conducte de frana,este suficient sa se desfaca etrierii de pe fuzete si eventual suspendati cu ajutorul unor sarme pentru a nu incomoda in timpul operatiei
            2.Rezervorul nu poate fi scos pana nu se desfileteaza(din rezervor) furtunul care duce la pompa
            3.Puntea are 4 puncte de prindere dintre care doua au niste ghidaje din antimoniu care in situatia mea au fost destul de bine intepenite(oxidate)
            4.La montare am prins prima data puntea in amortizoare dupa care cu ajutorul unui cric am ridicat-o pana a intrat pe ghidaje.
            Pentru cineva cu experienta apreciez ca toata operatia se poate face in cca 4-5 ore.
            Rezultatul e mai mult decat satisfacator:rotile din spate s-au indreptat(stateau un pic "cracanate"),masina e foarte stabila pe spate iar distanta dintre roata si aripa a crescut cu cel putin 4-5 cm.Imi cer scuze daca am folosit cuvinte mai putin tehnice dar atat stiu.
            Doua masini:
            W 124 230E 1986 full
            W 124 250D 1987
            Si o:
            Alfa Romeo 155 TS 1998

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF