Salutare,
Sa incep cu inceputul.Am un 230 E,benzina,1990, cumparat in febr 2008 din DE .Masina a fost impecabila si a functionat la fel de impecabil pana (aprox.40.000 km in 10 luni),are acum 300.000 km la bord.Nimic nu a trebuit schimbat sau reglat in acest timp.
Acum vreo luna de zile in urma cand au fost acele temperaturi f.scazute am pornit-o de proba mai mult, sa vad daca bateria e ok.A pornit la sfert de cheie,a stat la relanti normal(poate chiar mai jos ca turatie un pic dar am dat vina pe gerul de afara) dar dupa vreo 3-5 min de functionare pe loc,deodata s-a oprit ca si cum cineva i-a luat contactul.Fara zgomote suspecte,batai,etc.Am incercat sa o repornesc dar zadarnic.Nici un semn nu mai dadea de pornire.Invartea f bine cu electromotorul dar nimic altceva.Dupa cateva incercari repetate am lasat-o in pace de mila bateriei.Am pus bateria la incarcat si am revenit dupa o zi cu incercarile de pornire.NIMIC. Nici un semn de pornire.Doar un mic miros de benzina ca si cum s-ar fi innecat.Apoi deja am trecut la desfacut!
-Bujiile:curate ca noi,fara zgura,calamina dar f. putin umede de benzina,mai mult miros.
-capac delco: impecabil,fara crapaturi,murdarie,condens,etc.
-filtrul de aer: la fel impecabil,curat,nimic suspect.
-Pompa de benzina: nu am desfacut-o dar dupa sunet pare a functiona normal cu zumzetul specific de cateva secunde cand pui contactul,etc.
Am miscat toate mufele posibile si imposibile.
Am montat totul la loc si aceleasi simptome. NU da nici un semn de pornire.Invarte frumos dar nimic.Intra-adevar ce nu am verificat a fost scanteia la bujii.
A mai patit cineva asa ceva sau asemanator?
Va multumesc anticipat pentru orice sfat care ma poate scoate din incurcatura!
Sa incep cu inceputul.Am un 230 E,benzina,1990, cumparat in febr 2008 din DE .Masina a fost impecabila si a functionat la fel de impecabil pana (aprox.40.000 km in 10 luni),are acum 300.000 km la bord.Nimic nu a trebuit schimbat sau reglat in acest timp.
Acum vreo luna de zile in urma cand au fost acele temperaturi f.scazute am pornit-o de proba mai mult, sa vad daca bateria e ok.A pornit la sfert de cheie,a stat la relanti normal(poate chiar mai jos ca turatie un pic dar am dat vina pe gerul de afara) dar dupa vreo 3-5 min de functionare pe loc,deodata s-a oprit ca si cum cineva i-a luat contactul.Fara zgomote suspecte,batai,etc.Am incercat sa o repornesc dar zadarnic.Nici un semn nu mai dadea de pornire.Invartea f bine cu electromotorul dar nimic altceva.Dupa cateva incercari repetate am lasat-o in pace de mila bateriei.Am pus bateria la incarcat si am revenit dupa o zi cu incercarile de pornire.NIMIC. Nici un semn de pornire.Doar un mic miros de benzina ca si cum s-ar fi innecat.Apoi deja am trecut la desfacut!
-Bujiile:curate ca noi,fara zgura,calamina dar f. putin umede de benzina,mai mult miros.
-capac delco: impecabil,fara crapaturi,murdarie,condens,etc.
-filtrul de aer: la fel impecabil,curat,nimic suspect.
-Pompa de benzina: nu am desfacut-o dar dupa sunet pare a functiona normal cu zumzetul specific de cateva secunde cand pui contactul,etc.
Am miscat toate mufele posibile si imposibile.
Am montat totul la loc si aceleasi simptome. NU da nici un semn de pornire.Invarte frumos dar nimic.Intra-adevar ce nu am verificat a fost scanteia la bujii.
A mai patit cineva asa ceva sau asemanator?
Va multumesc anticipat pentru orice sfat care ma poate scoate din incurcatura!
Comment