Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Documentatie W124/1991

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Documentatie W124/1991

    Am o noua jucarie w124 coupe, motor 2000 cmc, benzina.
    Motor M102963, injectie mecanica, K jetronic ( sau KE jetronic ?)
    Masina a fost pe la multi meseriasi din zona P.Neamt, si am luat-o pachet .

    Probleme :
    - nu sta la relanti
    - nu functioneaza aeroterma ; are curent in mufa, dar nu invarte, indiferent de treapta.
    - Am gasit cateva fire imbinate, taiate si as vrea o poza cu motorul fara filtru sa ghicesc unde duc firele, poate le nimeresc - sau o schema electrica.

    Vacumul de la delcou,unde se infinge ? In filtru de aer ?

    Multumesc
    Attached Files

  • #2
    KE Jetronik ii... Ai EHA (actuatorul electro-hidraulic) pe capul de injectie vizibil intr-o poza (nu prea mai e injectie mecanica... in principiu).
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Am reusit sa refac o parte din instalatie cu ajutorul unor poze trimise pe fb.
      Acum porneste, sta la relanti, se accelereaza.
      Aeroterma nu functiona ca era gripata - am rezolvat prb cu Wd40 + schimbarea carbunilor ca erau aproape gata.
      Acum... firul negru incercuit din poza 2 de mai sus vine de la ventilator. Cu ajutorul pozelor primite pe fb, am gasit 2 fire aceeasi culoare ( negru/ros/alb) care duc undeva ???
      Din ce am inteles ar duce la siguranta 7 si probabil la vreun senzor care actioneaza ventilatorul atunci cand e nevoie - peste 80 gr.
      Daca pun + direct pe firul negru, se cupleaza ventilatorul, adica se misca odata cu pompa de apa, nu aleatoriu ca acum.
      Stie cineva unde duc cele 2 fire negru/rosu/alb ?
      Attached Files

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF