Salutare am și eu o problemă cu mercedesul meu este un 124 cu motor de 250 D, la origini a fost 200 D ideea e ca in momentul cand schimb vitezele indiferent dacă e în treaptă superioară sau în treaptă inferioară și ridic ambreiajul se aude un scârțăit, o altă simptomă ar fi că la o viteză de 90km/h în trepta a 4-a de viteză trepidează de te scoate afar din mașină dacă schimb viteza și îi dau a 5-a nu mai trepidează numai când accelerez f brusc sau cand trece de 130km/h. Recent am observat ca trepidează și în momentul când este f încărcată. Odată cu începerea anotimpului rece am observat că dacă nu o las în prima treaptă de viteză când e motorul cald risc ca dimineața când tre să plec la muncă să plec cu a 3-a de pe loc că nu intră nici în prima treaptă de viteză nici în a doua. Ajutați-mă vă rog că nu știu ce să fac. Dacă este din grup aș dori dacă se poate ce serii sunt pe grupul cu abs pentru un motor diesel de 2500 cmc și 66kw tipul motorului este 602912. Vă mulțumesc
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme la cutie sau la grup?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Trepidatia este de la una dintre flansele de la cardan (cea de la cutie, sau de la grup, sau chiar ambele), care s-a rupt. Pe rampa se vad daca sunt rupte sau nu, dar astea sunt simptomele. Costa in jur de 100 ron bucata. Iar cu intratul in viteze, nu stiu ce saq zic. posibil sa nu ai ulei suficient in cutie, posibil sa fie prea gros si fiind rece nu mai intra in viteze, posibil sa fie pompa de ambreiaj, posibil placa de presiune, deci ar putea fi mai multe probleme. Mergi la un service si vezi si parerea unui mecanic si apoi posteaza aici, ca pot fi mai multe probleme. Iar frupul merge de la orice w124, cu abs, nu stiu daca difera grupul de benzinar cu cel de diesel, dar din cate stiu eu, nu difera, deci poti pune cam orice grup. dar totusi eu cred ca e ceva la cutie. Inca ceva, scoate presul si mocheta de la sofer si vezi daca e lichid de frana pe acolo. Pierzi cumva lichid de frana? (ambreiajul fiind hidraulic si merge pe acelasi lichid de frana, este alimentat din vasul de lichid de frana)Last edited by paunionutz; 01-05-2009, 13:56 PM.
-
Salut. Am sacelasi agregat ca tine.Cum s-a spus si mai sus trepedatiile sunt de obicei de la flansele la cardan sau de la rulmentul intermediar-asta a fost la mine-desi eu nu am gasit sub 250 Ron.Daca sunt duse si ai circulat mult timp cu ele asa s-ar putea sa fie duse si tampoanele de la motor sau de la cutie-te-as sfatui sa le verifici(sa nu patesti ca mine-poveste lunga...).Nu cred ca trepedatiile pot fi de la cutie sau de la grup.Referitor la intratul in viteze-si la mine intra mai greu in viteza in anotimpul rece-motivul....s-a scris si mai sus de colegul paunionutz eu unul nu mi-am batut capul prea mult cu aspectul asta desi detin masina de aproape 3 ani. Posteaza daca ai remediat si cum.Succes.
Last edited by dog; 01-07-2009, 15:48 PM.Stefan
Comment
-
Buna!am si eu o problema cred ca legata de grup si aceea ar fi ca daca sunt in treapta a-IV-a la viteza mica undeva pe la 50-60km-h,imi intra parca toata caroseria in rezonanta,pana la viteza de 75-80,dupaia numai ruleaza normal,un prieten de-al meu are tot w124,20OD,defapt cam aceeasi masina si daca merge cu a-IV-a la 60 nu intra in rezonanta daca o calci brusc sau treptat!
Va rog daca ati avut problema asta ajutati-ma !
Multumesc!
Comment
-
Originally posted by Soryn View PostBuna!am si eu o problema cred ca legata de grup si aceea ar fi ca daca sunt in treapta a-IV-a la viteza mica undeva pe la 50-60km-h,imi intra parca toata caroseria in rezonanta,pana la viteza de 75-80,dupaia numai ruleaza normal,un prieten de-al meu are tot w124,20OD,defapt cam aceeasi masina si daca merge cu a-IV-a la 60 nu intra in rezonanta daca o calci brusc sau treptat!
Va rog daca ati avut problema asta ajutati-ma !
Multumesc!
Comment
-
Sal
Va trebui sa verific cuplajele la cardan și cutie dar cuplajul de vibratii este aproape nou l-am schimbat in primavara la fel și rulmentul intermediar de la cardan. Referitor la intratul in viteza cineva mi-a zis ca s-ar fi putut deregla din timonerie acu tre doar sa verific dar sa ma lase putin vremea.
Comment
-
Si eu am schimbat o flansa, iar apoi a cazut cealalta, am schimbat-o si pe aia si a cazut rulmentul intermediar. Si nu cred ca este dereglat din timonerie. Timoneria nu se deregleaza singura, decat daca lobesti cumva o tija si se stramba, dar atunci nu-ti mai intra in viteze nici la rece si nici la cald.
Comment
-
Din punctul meu de vedere problema ar fi in felul urmator si nu este foarte simpla.Masina a fost echipata cu un anumit tip de cutie respectiv diferential iar dupa transplantul de motoare nu s-a mai tinut cont de ele si ar fi trebuit.Motorul de 2500 dupa septembrie 1989 avea in dotare volanta dubla (zweimassenschwungrad,pe scurt ZMS) si cutia in 5 trepte cu seria 717413 cu priza scurta sau la alegere automatica.Motorul inainte de 1989 avea volanta simpla si cutia 717411 cu priza normala.Diferentialul are raportul de 3.64.Eu ma indoiesc ca cine a inlocuit motorul a facut si operatiunea de a inlocui cutia si diferentialul.Presupun ca la subturatii face ca toti dracii in masina.Eu la a mea pot sa dau linistit a 4-a la 40 km/h ca nu scoate nici o trepidatie.Sfatul meu ar fi sa te uiti pe cutie sa vezi tipul cutiei (seria se afla pe partea cu pistonasul de ambreiaj) si raportul diferentialului (se afla pe coltul din stanga jos a carcasei cum stai in spatele masinii) iar pe urma sa ni le comunici, doar prin eliminare poti remedia astfel de probleme.Daca uleiul din cutie este neadecvat la temperaturi joase el devine vascos si posibil sa nu permita introducerea in anumite trepte de viteza, in tipul acesta de cutii se baga ulei ATF in cantitate de 1.5 litri, nicidecum ulei 85w90.Sa ne tii la curent.Succes
!! Aceeasi problema poate sa fie si la tine Soryn (verifica si tu seriile si raportul si vei afla)!!Last edited by avlad89; 01-11-2009, 04:02 AM."Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"
Comment
-
Dar la 190-ul tau motorul este pe benzina si nu dezvolta trepidatiile unui diesel.Eu sunt patit cu chestia asta.Eu zic sa verifice inainte seriile si raportul de la grup sa nu bage bani in flanse sau alte chestii."Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"
Comment
-
Sal. Am verificat seria de pe cutie si este următoarea:717411, iar la grup nu am gasit raportul in schim am găsit o serie sper sa o fi citit corect pentru ca era prea plin de unsoare shi nu am reusit sa curat prea bine seria era ceva de genul (2012521) sper sa o fi citit corect. Intrebarea este: motorul de 2500cmc cu care este echipat masina are anul de fabricatie in 89 shi avea volanta dubla iar fi trebuit o cutie cu seria (717413) este vreo problema daca are alt tip de cutie care era pentru motoarele de până în 89 cea pe care o am și eu pe mașină (717411), pentru că modelul ăsta de cutie este pentru motoarele cu volantă simplă.
Comment
-
Originally posted by danyel View PostSalutare am și eu o problemă cu mercedesul meu este un 124 cu motor de 250 D, la origini a fost 200 D ideea e ca in momentul cand schimb vitezele indiferent dacă e în treaptă superioară sau în treaptă inferioară și ridic ambreiajul se aude un scârțăit, o altă simptomă ar fi că la o viteză de 90km/h în trepta a 4-a de viteză trepidează de te scoate afar din mașină dacă schimb viteza și îi dau a 5-a nu mai trepidează numai când accelerez f brusc sau cand trece de 130km/h. Recent am observat ca trepidează și în momentul când este f încărcată. Odată cu începerea anotimpului rece am observat că dacă nu o las în prima treaptă de viteză când e motorul cald risc ca dimineața când tre să plec la muncă să plec cu a 3-a de pe loc că nu intră nici în prima treaptă de viteză nici în a doua. Ajutați-mă vă rog că nu știu ce să fac. Dacă este din grup aș dori dacă se poate ce serii sunt pe grupul cu abs pentru un motor diesel de 2500 cmc și 66kw tipul motorului este 602912. Vă mulțumesc
Acum rog ce-i ce stiu despre ce vorbesc (tehnic si practic) sa-mi "dea peste bot" daca vorbesc sa nu adorm. Iar cu chimbatu vitezelor daca are uleiul recomandat in cutie odata ce motorul are 40-50 de grade schimbatul nu trebuie sa fie o problema indiferent ce modificari ar fii suferit masina, dar daca cumva in loc de ulei ar avea ceva gen T90 scuza-ma dar...Last edited by Andreas; 02-09-2009, 18:20 PM.
Comment
-
Exact cu problema asta m-am confruntat si eu.Cand s-a stricat cutia cu multi ani in urma (pe atunci masina nu era a mea ci a tatalui meu) un "savant" de mecanic care se batea cu pumnii in piept ca el e mare mecanic Mercedes a dat jos volanta dubla si cutia defecta si a inlocuit cu o volanta simpla si cutia 717411 care o am acum in garaj.In concluzie ai nevoie de o cutie cu priza scurta (717413) aprox.250 euro second hand; volanta dubla aprox. 200 euro second hand si un kit de ambreiaj (preferabil nou) pt. volanta aferenta deoarece nu se potrivesc kit-urile de ambreiaj de la o volanta la alta.Raportul la diferential se afla pe coltul din stanga jos al diferentialului cum te uiti din spatele masinii.El trebuie sa fie 3.64 la motorul de 2.5 diesel cu cutie in 5 trepte, un diferential costa in jur de 500 ron.Succes"Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"
Comment
Comment