Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W 124 cu probleme de alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes W 124 cu probleme de alimentare

    Salutare inca o data si sarbatori fericite tuturor.

    Mercedesul meu W 124 260 E nu mai porneste. Initial am crezut ca este vorba de o problema la sistemul de aprindere (bujiile, in special). Dupa ce am schimbat bujiile, fisele si am instalat si o baterie noua am realizat -cu ajutorul unui vecin electrician auto- ca problema este mai degraba de alimentare.
    Eu nu am nici cea mai vaga idee despre motoare (spre rusinea mea) asa ca m-am bazat exclusiv pe ceea ce mi-a spus vecinul. Am observat totusi ca expertiza lui este limitata. Dupa ce am cautat amandoi pompa de benzina in rezervor, sub bancheta din spate, etc., el a clamat ca modelul meu nu are, probabil, pompa de benzina. Am descoperit, cautand pe net, ca exista pompa de benzina si este imersata in rezervor.
    Oricum, omul mi-a fost de un real folos intrucat a masurat toate componentele electronice/electrice care s-a dovedit ca functionau foarte bine. Am constatat ca de vina este, cel mai probabil, injectia monopunct (nu sunt foarte sigur aici, omul mi-a spus ca ar fi o combinatie de carburator cu injector, ulterior, tot pe net, am descoperit ca nu se poate vorbi de carburatie, fiind vorba de un sistem incipient de injectie, KE-Jetronic, probabil).
    Date despre motor:
    -tipul: M 103 940;
    -cilindree: 2597cmc;
    -putere:125kw.
    Am fost pe la cateva service-uri auto, evident pe jos, dar toti mecanicii cu care am vorbit si-au declinat competenta in domeniul injectiei monopunct.
    La unele magazine de piese auto mi s-a sugerat ca ar fi vorba de clapeta de acceleratie sau de un senzor cu nu stiu cati pini (ECU, din alte surse).
    As aprecia orice mic ajutor in aceasta directie. Am utilizat functia "search" cat se poate de minutios, dar nu am descoperit nici cel mai mic indiciu care sa clarifice problema mea.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Da mai multe detalii. Masina a mers si brusc s-a oprit? A pornit mai greu in ultimul timp? Motorul mergea rotund? Cum a ajuns in starea asta?

    Comment


    • #3
      Salut. In primul rand din ce an este masina ta? Eu unul nu cred ca are injectie monopunct. Prima data incearca sa vezi daca ajunge benzina la injectoare(slabesti un injector si apoi dai un pic la automat) iar apoi daca da, vezi daca are presiune(trebuie sa aiba). Pompa de benzina (din cate stiu eu) se afla sub masina in dreapta in dreptul banchetei din spate-este acoperita cu o tabla parca din aluminiu.Succes si sarbatori fericite.

      Comment


      • #4
        probleme teh..

        Originally posted by sabmardob68 View Post
        Salutare inca o data si sarbatori fericite tuturor.

        Mercedesul meu W 124 260 E nu mai porneste. Initial am crezut ca este vorba de o problema la sistemul de aprindere (bujiile, in special). Dupa ce am schimbat bujiile, fisele si am instalat si o baterie noua am realizat -cu ajutorul unui vecin electrician auto- ca problema este mai degraba de alimentare.
        Eu nu am nici cea mai vaga idee despre motoare (spre rusinea mea) asa ca m-am bazat exclusiv pe ceea ce mi-a spus vecinul. Am observat totusi ca expertiza lui este limitata. Dupa ce am cautat amandoi pompa de benzina in rezervor, sub bancheta din spate, etc., el a clamat ca modelul meu nu are, probabil, pompa de benzina. Am descoperit, cautand pe net, ca exista pompa de benzina si este imersata in rezervor.
        Oricum, omul mi-a fost de un real folos intrucat a masurat toate componentele electronice/electrice care s-a dovedit ca functionau foarte bine. Am constatat ca de vina este, cel mai probabil, injectia monopunct (nu sunt foarte sigur aici, omul mi-a spus ca ar fi o combinatie de carburator cu injector, ulterior, tot pe net, am descoperit ca nu se poate vorbi de carburatie, fiind vorba de un sistem incipient de injectie, KE-Jetronic, probabil).
        Date despre motor:
        -tipul: M 103 940;
        -cilindree: 2597cmc;
        -putere:125kw.
        Am fost pe la cateva service-uri auto, evident pe jos, dar toti mecanicii cu care am vorbit si-au declinat competenta in domeniul injectiei monopunct.
        La unele magazine de piese auto mi s-a sugerat ca ar fi vorba de clapeta de acceleratie sau de un senzor cu nu stiu cati pini (ECU, din alte surse).
        As aprecia orice mic ajutor in aceasta directie. Am utilizat functia "search" cat se poate de minutios, dar nu am descoperit nici cel mai mic indiciu care sa clarifice problema mea.
        Multumesc anticipat.
        Cred ca s-ar cuveni sa scoti pompa de benzina s-o pui la 12 v sa vezi daca trage benzina dintr-o galeata si functioneaza linistit.Daca merge ,langa ea trebuie sa ai si un pressure damper (acumulator de presiune )care are o membrana sparta.Suplimentar e necesar sa schimbi si filtrul de benzina .

        Steen

        Comment


        • #5
          multumiri

          Multumesc foarte mult pentru promptitudine. Nu cred, totusi, ca este vorba de pompa de benzina, pe care nu am gasit-o, de altfel.
          Masina este din 1990, am cautat pe net si de acolo am dedus ca este vorba de o pompa imersata, dare seste posibil sa ma insel.
          In ceea ce priveste comportamentul masinii>
          -s-a oprit in mers in cateva randuri, problema pe care am pus-o, de fiecare data, pe seama lipsei de benzina (senzorul de la bord nu functioneaza tocmai precis, ceea ce a avut darul sa ma insele de 2-3 ori);
          -ultima data a pornit foarte greu, dupa ce am dat de 9-10 ori la automat; s-a auzit un gen de troznet dedesubtul masinii (rateu?), dupa care, in momentul pornirii, am observat o degajare de fum negru, dens, pe teava de esapament, ca si cum esapamentul ar fi fost infundat;
          -am pus si acest din urma simptom pe seama combustibilului.
          In ceea ce priveste verificarea pompei de benzina, am mentionat ca benzina ajunge la corpul injector (dar nu la injector); eu credeam ca prin cadere, dar probabil m-am inselat si pompa functioneaza.
          Precizez, de asemenea, ca motorul pierde ulei, se observa usor pe peretele din stanga al blocului motor, sub conductele de evacuare. Nu este chiar de natura sa ma ingrijoreze, cam 1l la 500 km. Va intreb totusi, are legatura cu ceea ce v-am prezentat?
          Scuze pentru eventualele inadvertente in ceea ce priveste termenii folositi.

          Comment


          • #6
            Normal, pompa de benzina, trebuie sa se auda cand pui contactul. Mai ales daca are uzura, bazaie destul de tare. Daca nu are uzura, trebuie sa se auda, daca asculti mai atent. Sau poate sa fie moarta, daca nu se aude de loc. Dar daca spui ca vine benzna la injectoare, inseamna ca merge, poate nu in parametrii normali, dar merge. Daca ai injectoare, inseamna ca nu e injectie monopunct. Din cate stiu eu, injectia monopunct este un fel de carburator, cu un singur injector. Mai verifica odata, daca ai scanteie la bujii, verifica bujiile (scoate una, o pui in fisa si dai la automat. Vezi daca da scanteie sau nu). Desfa un injector si vezi daca arunca benzina si mai verifica odata toate firele, mufele si masele la care ai acces, ca a patit-o un prieten la o Vectra, de la o masa nestransa, nu deschideau injectoarele. Vorba aia: Scanteieste, benzineste, trebuie sa porneste. Tine-ne la curent! Succes.

            Comment


            • #7
              Sa nu fie chiar o problema cu injectoarele. Parca s-a mai discutat ceva asemanator iar cauza principala pana la urma era proasta functionare a injectoarelor. Date jos si curatate pot imbunatati mersul masinii. Cauta cu atentie pe forum si vei gasi subiectul in cauza.


              L.E. La aceasta discutie faceam referire. Chiar daca e vorba de un 202 sper sa gasesti suficienta informatie aici care sa-ti fie de folos.
              Last edited by florineasca; 12-23-2008, 22:12 PM.

              Comment


              • #8
                Multumesc mult. Am citit postarea respectiva; diferenta ar fi ca in cazul mentionat de Pullman porneste, totusi, iar la mine nimic...Pe de alta parte, cand pun contactul se aude zgomotul acela specific, iar ulterior nu se mai aude...inteleg, tot din cele spuse de Pullman ca pompa functioneaza corect.
                Daca presupunem ca pompa nu functioneaza, cum ajunge totusi benzina la corpul injector atunci cand pun contactul?

                Comment


                • #9
                  Pai fara pompa nu prea vad cum sa ajunga benzina la capul injector. Daca acolo vine benzina inseamna pompa baga. Daca mai ai si scanteie ar trebui sa si porneasca.

                  In legatura cu pierderea de ulei eu zic ca ar trebui sa iei masuri. Macar sa vezi daca e prelingere sau uleiul pur si simplu tasneste pe undeva din cauza vreunui segment coxat sau piston spart, datorita compresiei care scapa in baia de ulei. Aceasta ultima remarca ar putea fi o posibila cauza pt defectiunea ta. Putin probabil sa ai vreun segment coxat sau piston spart dar vorbesc din experienta. Partea buna e ca o astfel de experienta am trait-o cu o Dacie si nu cu un Mercedes. Ideea e ca pornea destul de greu, mergea ce-i drept cam in 3 cum se zice dar motorul era plin de ulei pe la toate incheieturile si consuma. Pana n-am facut motorul n-am banuit ca am segment rupt si piston spart. Banuiam fise, platina, benzina proasta etc. Si mai tragea saraca si remorca dupa ea si se incapatana sa mearga.... De atunci un motor imbacsit de ulei si care consuma destul de mult (1 litru la 500 de km e foarte mult) ma duce cu gandul la Daciuta mea care a trecut prin asa ceva.
                  Sper sa nu fie cazul la tine. Poate vreo fisa, vreun releu, vreo bujie nedescoperita. Sper sa nu te fi speriat prea tare...
                  Last edited by florineasca; 12-23-2008, 23:28 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Imi cer scuze inca odata, probabil nu m-am facut inteles prea bine. Nu am spus ca benzina ajunge la injector (singurul) ci la corpul acela care seamana destul de mult cu un carburator si pe care eu l-am denumit "corp injector". Din acest corp o conducta duce la injector dar pe aceasta nu vine benzina.
                    Am vazut pe alt forum dezbateri privind o problema similara la o Dacia Nova 1600. Cineva facea referire la acest sistem ca fiind "corp-clapeta injector" (?!).

                    Denumirea in engleza ar fi "throttle body fuel injection system".

                    (de pe http://auto.howstuffworks.com/fuel-injection1.htm - At first, carburetors were replaced with throttle body fuel injection systems (also known as single point or central fuel injection systems) that incorporated electrically controlled fuel-injector valves into the throttle body. These were almost a bolt-in replacement for the carburetor, so the automakers didn't have to make any drastic changes to their engine designs.)

                    Multumesc si pentru sfatul privind consumul de ulei, sper sa nu fie atat de grav.

                    Comment


                    • #11
                      Topicul asta m-a pus pe ginduri...

                      Se iau doi inshi. Unul paralel cu problema, celalalt perpendicular... Si se apuca ei doi sa repare mashina. Scrie pe forumul asta in cinshpe locuri unde e pompa de benzina, ei nu o gasesc... Scrie tot aici pe forum in shaptishpe locuri jumate ca motorul de 6 are KE-Jetronic, adica injectzie mecanica multipunct. Dar nu mai conteaza... In schimb, romanii ii dau bataie cu treaba lor, in loc sa puna mina sa intrebe inainte sa umble... Si uite asha, vecinul plapumar cine shtie ce dracu strica, tot incercind el sa faca ceva, si dupaia sa vezi chiorlau si plinsete ca-s piesele scumpe la mashina...

                      Este exact ca si cum mi-ash duce televizorul la reparat la atelierul de vopsitorie haine de piele... Am mai zis-o odata, o repet, copita neavizata in general cauzeaza dezastre. Solutziile tehnice oferite pe forum (asta pentru cine se oboseshte sa citeasca...) sint cu adevarat utile celor care mai au ceva legatura cu mashinile astea. Pentru restul, ramin cu titlu informativ. Cum dracu sa-l las pe unu' sa-mi umble la mashina, eu fiind total pe linga subiect, cind ala nu-mi gaseshte panarama de pompa, care mai e si cit casa de mare, sub mashina linga roata ? Nu e mai normal sa pun mina sa caut pe cineva care shtie cu ce se maninca ?

                      Dupa cele citite, sa ma apuc sa detaliez functzionarea sistemului devine munca inutila... Adica vorbesc ca prostu', ca de priceput oricum nu pricepe nici dracu'... Va las in continuare sa analizatzi similitudinile dintre motorul de nova si cel de Mercedes. Si poate citeshte cineva ce am scris si invatza ceva...

                      Comment


                      • #12
                        Ai mare dreptate Doktore, de altfel mi-am cerut scuze de mai multe ori pentru ca, intr-adevar, sunt paralel, asa cum ai spus.
                        In ceea ce il priveste pe vecin, doar am apreciat intentia lui de a ma ajuta. Intre timp am luat legatura cu un mecanic care a mai desfacut asa ceva si mi-a spus sa trec pe la sfarsitul lunii ianuarie cu masina pentru a o conecta la un laptop (tester) si a gasi adevarata cauza. Greseala este a mea pentru ca am crezut ca voi reusi sa gasesc singur solutiile, chiar si teoretice la acesata problema.
                        Promit sa utilizez functia "search" cu mai multa atentie, probabil nu am cautat unde trebuia. Mii de scuze inca o data.

                        Comment


                        • #13
                          Daca mecanicul asta are tester pentru motorul 103, atunci transmite-i respectele mele, ar fi primul din Bucureshti care are. Daca n-are, inseamna ca ingroasha rindurile clantzailor care vorbesc fara macar sa shtie despre ce e vorba si nu face nici cit o ceapa degerata.

                          Comment


                          • #14
                            Doktore, promit sa iti spun dupa ce iau legatura cu el in ianuarie, omul se numeste Corcoz si are un atelier pe undeva prin Militari. Deocamdata l-am contactat doar telefonic, i-a rezolvat unui prieten o problema asemanatoare.

                            Comment


                            • #15
                              Ramine de vazut ce-i poate pielea... ashteptam rezultate...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF