Salutare inca o data si sarbatori fericite tuturor.
Mercedesul meu W 124 260 E nu mai porneste. Initial am crezut ca este vorba de o problema la sistemul de aprindere (bujiile, in special). Dupa ce am schimbat bujiile, fisele si am instalat si o baterie noua am realizat -cu ajutorul unui vecin electrician auto- ca problema este mai degraba de alimentare.
Eu nu am nici cea mai vaga idee despre motoare (spre rusinea mea) asa ca m-am bazat exclusiv pe ceea ce mi-a spus vecinul. Am observat totusi ca expertiza lui este limitata. Dupa ce am cautat amandoi pompa de benzina in rezervor, sub bancheta din spate, etc., el a clamat ca modelul meu nu are, probabil, pompa de benzina. Am descoperit, cautand pe net, ca exista pompa de benzina si este imersata in rezervor.
Oricum, omul mi-a fost de un real folos intrucat a masurat toate componentele electronice/electrice care s-a dovedit ca functionau foarte bine. Am constatat ca de vina este, cel mai probabil, injectia monopunct (nu sunt foarte sigur aici, omul mi-a spus ca ar fi o combinatie de carburator cu injector, ulterior, tot pe net, am descoperit ca nu se poate vorbi de carburatie, fiind vorba de un sistem incipient de injectie, KE-Jetronic, probabil).
Date despre motor:
-tipul: M 103 940;
-cilindree: 2597cmc;
-putere:125kw.
Am fost pe la cateva service-uri auto, evident pe jos, dar toti mecanicii cu care am vorbit si-au declinat competenta in domeniul injectiei monopunct.
La unele magazine de piese auto mi s-a sugerat ca ar fi vorba de clapeta de acceleratie sau de un senzor cu nu stiu cati pini (ECU, din alte surse).
As aprecia orice mic ajutor in aceasta directie. Am utilizat functia "search" cat se poate de minutios, dar nu am descoperit nici cel mai mic indiciu care sa clarifice problema mea.
Multumesc anticipat.
Mercedesul meu W 124 260 E nu mai porneste. Initial am crezut ca este vorba de o problema la sistemul de aprindere (bujiile, in special). Dupa ce am schimbat bujiile, fisele si am instalat si o baterie noua am realizat -cu ajutorul unui vecin electrician auto- ca problema este mai degraba de alimentare.
Eu nu am nici cea mai vaga idee despre motoare (spre rusinea mea) asa ca m-am bazat exclusiv pe ceea ce mi-a spus vecinul. Am observat totusi ca expertiza lui este limitata. Dupa ce am cautat amandoi pompa de benzina in rezervor, sub bancheta din spate, etc., el a clamat ca modelul meu nu are, probabil, pompa de benzina. Am descoperit, cautand pe net, ca exista pompa de benzina si este imersata in rezervor.
Oricum, omul mi-a fost de un real folos intrucat a masurat toate componentele electronice/electrice care s-a dovedit ca functionau foarte bine. Am constatat ca de vina este, cel mai probabil, injectia monopunct (nu sunt foarte sigur aici, omul mi-a spus ca ar fi o combinatie de carburator cu injector, ulterior, tot pe net, am descoperit ca nu se poate vorbi de carburatie, fiind vorba de un sistem incipient de injectie, KE-Jetronic, probabil).
Date despre motor:
-tipul: M 103 940;
-cilindree: 2597cmc;
-putere:125kw.
Am fost pe la cateva service-uri auto, evident pe jos, dar toti mecanicii cu care am vorbit si-au declinat competenta in domeniul injectiei monopunct.
La unele magazine de piese auto mi s-a sugerat ca ar fi vorba de clapeta de acceleratie sau de un senzor cu nu stiu cati pini (ECU, din alte surse).
As aprecia orice mic ajutor in aceasta directie. Am utilizat functia "search" cat se poate de minutios, dar nu am descoperit nici cel mai mic indiciu care sa clarifice problema mea.
Multumesc anticipat.
Comment