Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Indicator presiune ulei pe maxim inca d ela introducerea cheiei in contact

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indicator presiune ulei pe maxim inca d ela introducerea cheiei in contact

    Buna seara.Detin un w124 de 126 cp si la indicatorul de la presiunea de la ulei este pe maxim inca de la introducera cheiei in contact. am dat jos bordul si am schimbat cu altul si tot la fel face . Ce ma sfatuiti sa fac?
    VA MULTUMESC ANTICIPAT

  • #2
    Originally posted by noidoi View Post
    Buna seara.Detin un w124 de 126 cp si la indicatorul de la presiunea de la ulei este pe maxim inca de la introducera cheiei in contact. am dat jos bordul si am schimbat cu altul si tot la fel face . Ce ma sfatuiti sa fac?
    VA MULTUMESC ANTICIPAT
    Ne e devina bordul, problema e la sonda de presiune ulei, sau la firul ce duce la sonda!
    Last edited by nino; 01-19-2018, 18:14 PM.

    Comment


    • #3
      Voi verifica si revin .Multumesc

      Comment


      • #4
        Pentru a verifica firul e nevoie sa dau iar jos bordul ?E tare greu...

        Comment


        • #5
          Este o mufa pe langa panoul de sigurante cu 3 pini unul ce merge la sonda de presiune ulei, unul ce merge la sonda de nivel ulei, si unul la elctromotor. Am mai intalnit sa fie intrerupt firul de la mufa pana la sonda. Dar mai mult ca sigur sonda e de vina. Fac maine niste poze la mufa respective.

          Comment


          • #6
            Va multumesc tare mult, ar fi de mare ajutor

            Comment


            • #7
              Buna . Care este modalitatea cea mai simpla si usoara ?Tin sa precizez ca de zi am scos mufa la punera contactului tot pe maxim sta, cred ca este de la cablu ,daca ma puteti ajuta cu ceva a foto ar fi perfect . Multumesc anticipat

              Comment


              • #8
                Sau, daca firul ala e OK, vezi in continuare pana la mufa din bord, aia cu 15 pini.



                Mufa cu 15 pini din bord explicata 1.JPG



                Dragos

                Comment


                • #9
                  In primul rand iti Multumesc domnule HEAVY .Am schimbat placa de bord ce tine de presiunea ulei și tot la fel face,prin urmare din fir ar fi problema ,am scos și firul și am pus am pus cheia in contact pe poziția de pornire și tot la fel face este pe maxim presiunea iar ce nu înțeleg este -care este capatul firului de la presiune 15,1 sau 2? Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    La mufa cu 15 pini nu stiu care este pinul aferent sondei de presiune ulei, ca nu am sapat pe problema asta. In poza postata, cifrele 1,2 si 15 pur si simplu indica o ordine de numerotare, in acest caz, pinul 1 fiind la ora 12 si numerotarea facandu-se in sensul acelor de ceasornic, pana la 15.


                    Daca ai bordul in brate, trebuie doar sa te duci pe traseele de cablaj de la ceasul de presiune inapoi catre mufa si ai identifcat pinul corect.


                    Niciunde nu ai scris daca ai schimbat sonda, deci daca e proasta, tot la maxim o sa ai ceasul indiferent cate borduri vei pune si cate eventuale fire vei schimba...





                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc încã o data pentru sfaturi și opinii pe întelesul tuturor.Ce vroiam sa precizez este ca am scos mufa de la sonda și am pus cheia in contact pe poziția pornit iar cu mufa scoasã el indica maxim la presiune Nu imi rãmâne altceva de fãcut decât sa verific firele.Iti Multumesc încã o data domnule Dragos

                      Comment


                      • #12
                        Conform ideii precum ca oricine cere primeste si cine cauta gaseste, am cautat si gasit ceva. Se pare ca semnalul de la sonda nu ajunge in bord prin mufa cu 15 pini, ci prin conectorul negru cu patru pini, inpatratit de mine cu rosu in imaginea de mai jos:



                        Mufa cu 15 pini din bord explicata 3.JPG



                        Si daca e sa dam crezare celor scrise de cineva pe imagine, pinul cu pricina este cel de sus din dreapta.






                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc ,asa voi face si voi posta rezultatul sfaturilor tale. Numai bine

                          Comment


                          • #14
                            Verifica firul care vine din sonda de ulei sa nu faca masa pe undeva.daca ai un multimetru la indemana cu buzzer,scoate firul din sonda de presiune ulei,verificai continuitatea cu masa masinii si verifica si sonda(tot pe buzzer ;nu trebuie sa aiba continuitate cu motorul oprit)

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF