Este vorba de w124 combi an fabricatie 1991 motor m111940
2l benzina.
De cand a inceput sezonul rece moare motorul, pornește merge normal șocul își face treaba, sta la relanti 750-800 ture, ajung la semafor sau in intersecție și când sa plec de pe loc moare motorul, se intampla atat cu motorul cald cât și cu motorul rece. Plec de pe loc la fel cum plecam si inainte nu bruschez acceleratia nu plec prea încet, dar tot moare.
Ca sa ajung la serviciu am de coborât un drum aproximativ un km drum care la un moment dat se coteste in curbă de 90 grade unde sunt nevoit sa incetinesc la 20-30 km/h, la fel cand incetinesc moare motorul
Pana acum am facut următoarele:
- schimbat clapeta de accelerație cu una probata pe alt motor
- schimbat releu ovp din spatele acumulatorului cu unul functional
- instalație electrică de la motor ă fost recondiționată acum un an
- am verificat furtunasele de vacum
Sambata urmeaza sa schimb filtrul de benzina care a fost schimbat cu 2 luni in urma, vreau sa schimb cupla de alarmă cu sita înăuntru cea care se află înainte de injecție, si sita din rezervor.
Stiu ca ar fi indicat sa fac o diagnoza dar nu am găsit pe nimeni in zona cu tester cu pini.
Dacă are cineva idee care ar fi problema, simt ca imi pierd răbdarea deja ma bate gândul să îi pun diesel.
Multumesc anticipat !!!
2l benzina.
De cand a inceput sezonul rece moare motorul, pornește merge normal șocul își face treaba, sta la relanti 750-800 ture, ajung la semafor sau in intersecție și când sa plec de pe loc moare motorul, se intampla atat cu motorul cald cât și cu motorul rece. Plec de pe loc la fel cum plecam si inainte nu bruschez acceleratia nu plec prea încet, dar tot moare.
Ca sa ajung la serviciu am de coborât un drum aproximativ un km drum care la un moment dat se coteste in curbă de 90 grade unde sunt nevoit sa incetinesc la 20-30 km/h, la fel cand incetinesc moare motorul
Pana acum am facut următoarele:
- schimbat clapeta de accelerație cu una probata pe alt motor
- schimbat releu ovp din spatele acumulatorului cu unul functional
- instalație electrică de la motor ă fost recondiționată acum un an
- am verificat furtunasele de vacum
Sambata urmeaza sa schimb filtrul de benzina care a fost schimbat cu 2 luni in urma, vreau sa schimb cupla de alarmă cu sita înăuntru cea care se află înainte de injecție, si sita din rezervor.
Stiu ca ar fi indicat sa fac o diagnoza dar nu am găsit pe nimeni in zona cu tester cu pini.
Dacă are cineva idee care ar fi problema, simt ca imi pierd răbdarea deja ma bate gândul să îi pun diesel.
Multumesc anticipat !!!
Comment