Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu temperatura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu temperatura

    La un 124,3000 benzina,89,pana ajunge la 80 de grade,motorul merge doar atunci cand este scoasa din viteza,cand o bag in viteza si dau sa plec de pe loc,se opreste,trebuie turata mult si cand ajunge la 80 de grade nu mai are nici o problema,are cineva idee ce se intampla?V-as fi recunoscator.
    Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita !!!!
    BENZ4LIFE
    Dezmembrez:w124,w163,w168,w202,w203,w209,w210,w211 ,w220,Vito,Sprinter TEL:0784165165

    http://www.youtube.com/watch?v=bnhSykTCbfk 4Mercedes-Benz FANS!

  • #2
    Originally posted by Luchian View Post
    La un 124,3000 benzina,89,pana ajunge la 80 de grade,motorul merge doar atunci cand este scoasa din viteza,cand o bag in viteza si dau sa plec de pe loc,se opreste,trebuie turata mult si cand ajunge la 80 de grade nu mai are nici o problema,are cineva idee ce se intampla?V-as fi recunoscator.
    Salut socul automat functioneaza ? bujiile leai controlat? sau poate fi senzorul de temperatura, care este pentru pompa de injectie.+cuplajele de la furtunurile de vacum . Pentru a putea fi ajutat, ar fi bine sa dai mai multe detalii despre comportarea motorului tau ,de la pornire ,pina cind ajunge la temperatura de 80 de grade. Bafta cu remedierea problemei.

    Comment


    • #3
      Am avut si eu o asemenea problema. O porneam si trebuia sa stau pana ajungea apa pe la 60 de grade ca sa pot porni de pe loc intr-o maniera convenabila, fara s-o turez asa tare. Daca porneam asa, cu motorul rece, trebuia s-o turez tare si cu simt, adica, treptat, ca altfel murea motorul.A schimbat mecanicul un senzor de temperatura, cred ca cel despre care zice amg_0001 si problema s-a remediat total.Bafta!
      1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

      Comment


      • #4
        99.99% de vina este senzorul cu 4 pini. Aceiasi problema am avut si eu si am rezolvat-o saptamana asta . Pret senzor 55 lei . Bafta

        Comment


        • #5
          Originally posted by serifu View Post
          Am avut si eu o asemenea problema. O porneam si trebuia sa stau pana ajungea apa pe la 60 de grade ca sa pot porni de pe loc intr-o maniera convenabila, fara s-o turez asa tare. Daca porneam asa, cu motorul rece, trebuia s-o turez tare si cu simt, adica, treptat, ca altfel murea motorul.A schimbat mecanicul un senzor de temperatura, cred ca cel despre care zice amg_0001 si problema s-a remediat total.Bafta!
          Aceleasi simptome ca si la tine,mai intai asa mi-a facut si mie,tot pana la 60 de grade,dar acum a ajuns la 80...Va multumesc frumos,o sa schimb senzorul asta si o sa va anunt.
          Va multumesc frumos!

          Originally posted by amg_0001 View Post
          Salut socul automat functioneaza ? bujiile leai controlat? sau poate fi senzorul de temperatura, care este pentru pompa de injectie.+cuplajele de la furtunurile de vacum . Pentru a putea fi ajutat, ar fi bine sa dai mai multe detalii despre comportarea motorului tau ,de la pornire ,pina cind ajunge la temperatura de 80 de grade. Bafta cu remedierea problemei.
          Bujiile le-am schimbat,socul cred ca merge,o sa skimb senzorul asta si furtunele de vacuum,sa vedem ce zice.
          Last edited by doktor4carz; 12-20-2008, 20:23 PM.
          Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita !!!!
          BENZ4LIFE
          Dezmembrez:w124,w163,w168,w202,w203,w209,w210,w211 ,w220,Vito,Sprinter TEL:0784165165

          http://www.youtube.com/watch?v=bnhSykTCbfk 4Mercedes-Benz FANS!

          Comment


          • #6
            Salutare din nou!

            Am schimbat tot ce tine de partea electrica,toti senzorii,bujiile,distribuitorul,tot tot tot,nu pot sa ii dau de cap...daca mai are cineva vreo idee v-as fi recunoscator...LA MULTI ANI!
            Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita !!!!
            BENZ4LIFE
            Dezmembrez:w124,w163,w168,w202,w203,w209,w210,w211 ,w220,Vito,Sprinter TEL:0784165165

            http://www.youtube.com/watch?v=bnhSykTCbfk 4Mercedes-Benz FANS!

            Comment


            • #7
              Carameaua cu doi pini de pe capul de injectzie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by doktor4carz View Post
                Carameaua cu doi pini de pe capul de injectzie.
                Nu i-am mai dat de cap...masina a ajuns la dezmembrari,pacat...dar avea peste 700.000 de km...deci si-a facut treaba,o sa va anunt cand o sa urmeze viitorul w124.
                Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita !!!!
                BENZ4LIFE
                Dezmembrez:w124,w163,w168,w202,w203,w209,w210,w211 ,w220,Vito,Sprinter TEL:0784165165

                http://www.youtube.com/watch?v=bnhSykTCbfk 4Mercedes-Benz FANS!

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF