Salutare la toata lumea! Temperatura lichidului de racire la MBul meu variaza destul de mult, in functie de regimul de mers (urban- extraurban). Daca in afara orasului scade bine sub 80 de grade, in oras urca peste 80 de grade, daca nu e aglomerat scade la 80. Asta nu e tot: temperatura urca tare greu dimineata (stau la aproximativ 5 km de oras) si nu sare de 50 decat atunci cand ajung in oras. in week-end am fost la Bucuresti, si la venire, dupa ce am ajuns acasa si am parcat-o, am observat balta sub masina, lichid de racire scurs de undeva de pe marginea radiatoruli, partea stanga cum privesti din spate in fata, exact in margine (temperatura cand am ajuns acasa sarise bine de 80). Cand am desfacut capacul la vasul de expansiune, au iesit aburi sub presiune. din cate stiu eu, motorul er trebui sa functioneze numai la temperatura sa optima (nu am cunostinta care este aceasta). Ventilatorul nu este electric, este alt tip ( nu cunosc), dar cupleaza. Nu am verificat termostatul, fiindca nu stiu unde se afla. Daca se poate sa ma ajutati cu o idee!
Am uitat: motor 230, 102982 din 1986
Am uitat: motor 230, 102982 din 1986
Comment