Salutare tuturor!
Ma confrunt cu urmatoarea probema: detin un C124 cu motor M102 de 2,3 litri din 1991, injectie KE-Jetronic care nu mai porneste. Totul a inceput ieri cand am vrut sa verific niste fise si un capac delcou de care am facut rost, probandu-le pe masina. Dupa ce le-am probat, am pus fisele si delcoul initiale la loc (curatand contactele de depuneri cu smirghel fin si cu alcool), insa surpriza, masina nu mai porneste. M-am asigurat sa pun fisele si delcoul in pozitiile initiale (am facut poze care cum vin). Cu cateva ore inainte masina mergea normal, fara nici un fel de problema. Am dat la automat pana mi-a murit bateria, si tot nu a pornit. Am verificat releul OVP si sigurantele lui, e ok, benzina baga (bujiile sunt ude), scanteie da, am scos bujiile si le-am verificat. Cu releul de benzina scos motorul se invarte ok, fara zgomote ciudate, insa cand leg totul incep problemele. Cand da motorul sa porneasca, se aude un zgomot metalic, un clanc, iar motorul se blocheaza, apoi incepe sa se invarta din nou. Totodata, in momentul clanc-ului, iasa fum pe la furtunul de aerisire ce intra in filtrul de aer, pe la cantarul de injectie si pe la butonul care regleza inaltimea farurilor. Este un fum ca de tigara, care miroase foarte usor a carburant, ulei si a fir ars. De asemenea, se aude in acel moment un pufait ca de vacuum. Am verificat toate furtunurile, benzina am, am masurat la modulul de aprindere valorile senzorului de volanta, si mi-a dat la rece vreo 850 ohmi. Am incercat inclusiv un alt modul de aprindere si face la fel. Ma gandeam sa fi sarit distributia sau sa fi pus fisele gresit, insa cu cateva minute inainte masina mersese ok - facusem vreo 30 de km prin oras. Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, ce as putea sa verific cu sculele din gospodarie (multimetru si tester de erori facut de mine), la mine in oras nu se baga nimeni, am sunat o gramada de mecanici si au dat din umeri. Nici macar platforme nu am gasit sa ma tracteze pana acasa.
Va multumesc anticipat!
Ma confrunt cu urmatoarea probema: detin un C124 cu motor M102 de 2,3 litri din 1991, injectie KE-Jetronic care nu mai porneste. Totul a inceput ieri cand am vrut sa verific niste fise si un capac delcou de care am facut rost, probandu-le pe masina. Dupa ce le-am probat, am pus fisele si delcoul initiale la loc (curatand contactele de depuneri cu smirghel fin si cu alcool), insa surpriza, masina nu mai porneste. M-am asigurat sa pun fisele si delcoul in pozitiile initiale (am facut poze care cum vin). Cu cateva ore inainte masina mergea normal, fara nici un fel de problema. Am dat la automat pana mi-a murit bateria, si tot nu a pornit. Am verificat releul OVP si sigurantele lui, e ok, benzina baga (bujiile sunt ude), scanteie da, am scos bujiile si le-am verificat. Cu releul de benzina scos motorul se invarte ok, fara zgomote ciudate, insa cand leg totul incep problemele. Cand da motorul sa porneasca, se aude un zgomot metalic, un clanc, iar motorul se blocheaza, apoi incepe sa se invarta din nou. Totodata, in momentul clanc-ului, iasa fum pe la furtunul de aerisire ce intra in filtrul de aer, pe la cantarul de injectie si pe la butonul care regleza inaltimea farurilor. Este un fum ca de tigara, care miroase foarte usor a carburant, ulei si a fir ars. De asemenea, se aude in acel moment un pufait ca de vacuum. Am verificat toate furtunurile, benzina am, am masurat la modulul de aprindere valorile senzorului de volanta, si mi-a dat la rece vreo 850 ohmi. Am incercat inclusiv un alt modul de aprindere si face la fel. Ma gandeam sa fi sarit distributia sau sa fi pus fisele gresit, insa cu cateva minute inainte masina mersese ok - facusem vreo 30 de km prin oras. Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, ce as putea sa verific cu sculele din gospodarie (multimetru si tester de erori facut de mine), la mine in oras nu se baga nimeni, am sunat o gramada de mecanici si au dat din umeri. Nici macar platforme nu am gasit sa ma tracteze pana acasa.
Va multumesc anticipat!
Comment