Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire 300 D, cutie automata, 1985

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire 300 D, cutie automata, 1985

    Am in folosinta de 3 saptamini acest 124. Absolut superb. Primul Mercedes pe care il conduc. Sint deja fan al marcii si imi voi lua unul, dotat cu motorul de 2.500 cmc turbo si cutie automata. Neaparat aer conditionat si piele, conform recomandarilor membrilor forumului. Dar despre asta mai tirziu.
    Motorul masinii a fost refacut in vara, eu luind masina cu un rodaj de aprox. 300 km, facind deja aproape 5.000 km.
    La prima pornire, dimineata, turatia variaza intre 500 - 700 rot/min, timp de mai putin de un minut. De citeva zile, nu mai porneste decit la a doua cheie, la prima cheie functionind maxim 10 secunde, dupa care moare.
    Mecanicul care a facut reparatia capitala a motorului a spus ca dupa 5.000 km urmeaza sa faca reglarea avansului injectiei si inca citeva chestii.
    Pe parcursul celor 5.000 km, am schimbat un furtun de legatura intre radiator si cutia automata, defect descoperit din postarile voastre pe acest forum.
    Masina prezinta o deficienta la instalatia electrica, ca si cum ar avea un bec de semnalizare ars, releul functionind foarte repede. In plus, este aprins in bord, martorul luminos ce indica arderea unui bec de la luminile exterioare. Declansarea lui se face la citeva minute de la plecarea de pe loc sau cind este umezeala afara, ceva mai repede. Inca nu am ajuns cu masina la un electrician pentru eliminarea acestei deficiente. Poate ajuta la ceva, am cumparat pentru masina o baterie Varta de 105 A, la solicitarea mecanicului.
    Cum aflu codul bobinei de la demaror pentru a o inlocui si de unde cumpar alta bobina ?
    Eu fiind din Craiova, de unde recomandati sa cumpar piese pentru intretinerea / repararea masinii ?
    Attached Files

  • #2
    Tati... ia-le frumushel pe rind, ca oamenii, ca ai facut aici o ciorba, de nu mai pricepe nici dracu... Avarie lumini, pornire... mortzii mamii ei de mashina, ca n-are nimic una cu alta... Metodic, da ? Hai ca se poate...

    Comment


    • #3
      Scuze, doctore, incerc sa fiu mai logic in expunere.
      1. De doua ori masina nu a pornit la cheie. Fiind in Craiova, mecanicul a venit imediat, a dat jos filtrul de aer si a facut un scurt, cu o cheie de 15, intre doua suruburi de la alimentarea demarorului. M-a pus sa pornesc motorul si a pornit imediat. Mi-a spus ca bobina demarorului face figuri si este indicat sa cumpar alta, dar dupa demontarea lui si identificarea cu exactitate a problemei. Cind voiam sa pornesc motorul se auzea un clichet metalic la demaror, dar demarorul nu cupla. Vreau sa il scutesc pe mecanic de efort si sa cumpar bobina. De asta am intrebat de codul bobinei.
      2. La prima pornire, dimineata, turatia variaza intre 500 - 700 rot/min, timp de mai putin de un minut. De citeva zile, nu mai porneste decit la a doua cheie, la prima cheie functionind maxim 10 secunde, dupa care moare. Acest simptom se manifesta la fiecare pornire la rece a motorului. Este distinct de cel de la punctul 1. Logic.
      3. Masina prezinta o deficienta la instalatia electrica, ca si cum ar avea un bec de semnalizare ars, releul functionind foarte repede. In plus, este aprins in bord, martorul luminos ce indica arderea unui bec de la luminile exterioare. Declansarea lui se face la citeva minute de la plecarea de pe loc sau cind este umezeala afara, ceva mai repede. Inca nu am ajuns cu masina la un electrician pentru eliminarea acestei deficiente. Poate ajuta la ceva, am cumparat pentru masina o baterie Varta de 105 A, la solicitarea mecanicului. Nu are nici o legatura cu pornirea acest al treilea defect. Am incercat sa dau toate amanuntele. Sper sa nu-mi iau vreun ban.
      4. Chiar daca sint oltean, sint patit cu haiducii de aici. Din acest motiv vreau sa stiu cit mai multi furnizori de piese.
      5. Modelul asta de Mercedes m-a imbolnavit si sint hotarit sa-mi cumpar unul, in configuratia mentionata. Momentan studiez variante de achizitie, dar este cam greu sa gasesc ce imi place. Planul este ca in doua luni sa cumpar unul si apoi sa-l adaptez la gusturile mele.

      Masina aceasta este a unui prieten, bolnav dupa vechituri, si vreau sa o mentin in parametrii functionali cit mai buni. Mi-a dat-o cu inima deschisa.

      In orice caz doctore, atrage-mi atentia daca n-am fost metodic in expunere.
      Aprecieri pentru promptitudine.

      Comment


      • #4
        1. Da-i drumul la magazin si ceri bobina starter pentru electromotor Bosch de W124 diesel. Scurt. Si eventual si un set de carbuni si de bucshi, daca tot se umbla acolo...
        2. Neetansheitate la sistemul de alimentare de joasa presiune. Adica trage aer fals pe undeva. De verificat daca pe tzevile transparente de dinaintea pompei de injectzie sint bule de aer.
        3. Releul de semnal varza, daca toate becurile merg pe mashina, sau de verificat daca vreun bec de semnal e altceva decit 12V, 21 W. Martorul de avarie lumini se aprinde cind vreun bec de pozitzie, stop pe frina, faza scurta sau lunga, semnal respectiv marche-arriere este ars sau neconform cu standardul de putere prevazut. Deci daca trebuie de 10 watzi si s-a pus de 5, se aprinde. De studiat...inclusiv lampile de numar...
        4. Eu nu sint. Furnizori de piese la Craiova... de unde dracu sa shtiu...
        5. Nu te mai faci bine curind, nici cu hapuri americane. Studiaza... Cumpara-tzi...


        La final, imi pare rau sa aud ca amicul tau e bolnav. Sper ca se face bine curind... Si zi-i din partea mea sa ishi inchida mai repede inima, sa nu il traga curentul...

        Ar mai fi o curiozitate... daca yala aia suplimentara de la portbagaj mai presteaza, adicatelea daca ii mai functzioneaza alarma de fabrica...

        Comment


        • #5
          Danke.

          1. Asa voi face. Dupa reparatiea demarorului revin cu comentarii.
          2. Maine fac verificarea sa vad daca ma duce capul sa gasesc neetanseitatea.
          3. Verific becurile si releul si revin cu amanunte.
          4. Mai caut.
          5. Deja am vazut pe net un interior de piele verde petrol.

          Maxime in tot ce faci.

          Comment


          • #6
            "Futare, non futare, laba necesarum est" Asta ar fi o maxima... Iar "futare, non futare, vremea pulii trece" ar fi o... minima... off-topic. Ashteptam...

            Comment


            • #7
              Raspuns intirziat

              Doctore, ai avut o curiozitate:
              "Ar mai fi o curiozitate... daca yala aia suplimentara de la portbagaj mai presteaza, adicatelea daca ii mai functzioneaza alarma de fabrica..."

              Am bagat cheia in yala si am rotit stinga - dreapta, yala functioneaza. Ce ar trebui sa se intimple ca nu stiu despre ce este vorba.
              La ora actuala masina are o alarma Bosh care declanseaza de la aprox. 400 m - verificarea a facut-o un pusti care se juca cu cheile masinii. Maiine ii fac poze alarmei si le pun pe forum.

              Mai bine spune-mi ce trebuie sa fac la masina, daca te intereseaza ceva sau eventual cind trec prin Bucuresti vin la tine sa o vezi, numai sa-mi spui unde te gasesc.

              Ieri am fost la un magazin in Craiova sa cumpar bobina, carbunii si bucsele - le aduc saptamina viitoare.

              Conform indicatiilor tale de la pct. 3 am verificat becurile si am gasit montat in partea din spate a masinii niste vome cu leduri curgatoare care se aprind cind este actionata frina, nici nu stiam ca exista si nici proprietarul masinii nu stia, credea ca am chef de caterinca. Zilele astea le scot din functiune si vad ce se intimpla.

              Neetanseitatea semnalata de tine la pct. 2 o voi verifica maine si pun rezultatele pe forum. O sa fac si niste poze ale tevilor transparente inainte de verificare.

              Comment


              • #8
                Primele rezultate

                1. Am cumparat bobina starter, bucsi si carbuni, conform specificatiei Dok.
                Schimbat de catre mecanic si facut proba functionala a demarorului pe banc. Totul OK. Mecanicul a avut obiectii asupra calitatii bobinei starter, chiar daca scria Bosch pe ea.
                Montat cu mina mea demarorul pe masina - o incintare sa lucrezi la Mercedes. Dupa doua zile bobina starter s-a ars. Aceasta constatare a fost facuta dupa demontarea demarorului de pe masina. Prezenta urme de carbonizare sumara de la interior spre exterior. Am comandat alta, conform specificatiilor mecanicului. Mecanicul a fost mirat de pocnirea bobinei starter, a zis ca este defect ciudat.
                La demontarea carcasei filtrului de aer, am avut o problema cu o piulita de 10, intepenita, care a trebuit scoasa cu tot cu prezon, cu dalta si ciocanul. Asta a durat vreo doua ore. Eu am vrut sa retez prezonul dar mecanicul a refuzat sa faca asa ceva. Piulita prindea partea inferioara a carcasei filtrului de aer de galeria de admisie, inspre habitaclu. A fost chin, dar distractiv.
                Am montat un alt demaror, luat cu imprumut de la mecanic, pina vine bobina. Acesta invirte foarte repede volanta, cu certitudine este de alt tip, chiar daca are aceleasi dimensiuni exterioare.

                2. Am schimbat un furtun de cauciuc de aproximativ 15 cm, care permitea absorbtia aerului, intrucit nu era bine strins colierul. Furtunul intra in piesa 252 fuel pump din imaginea a doua din link-ul de mai jos:

                Cred ca mai am cam doua furtunuri de schimbat, insa am spalat motorul si astept sa vad de unde mai apare motorina.
                Unde as putea sa ma uit de bulele alea de aer ?
                Exista un filtru mic, transparent, ca de benzina, montat pe circuitul de motorina, inainte de intrarea in pompa. Acolo se vad cam tot timpul bule mici de aer, care nu se deplaseaza inspre pompa.
                " tzevile transparente de dinaintea pompei de injectzie " sint cele matuite ? Unde intra in pompa de injectie ?
                O chestie nasoala am gasit, se scurgea motorina din spatiul dintre pompa de injectie si blocul motor, picura cam o picatura la 40 secunde, am cronometrat. Cind motorul este pornit, motorina nu mai picura. Mecanicul este indisponibil, probleme datorate virstei. Asa ca nu stiu ce o sa fac. Maine plec la Miercurea Ciuc si sper sa nu am probleme.
                O sa fac poze cu furtunele in week-end si o sa le postez.

                3. Tot in week-end mi-am propus sa rezolv si problema cu semnalizarea, pentru ca nu am stiut sa dau jos stopurile. In orice caz, blocurile spate fac lumina mai puternica decit la alte Mercedes W 124. Am facut verificarea cu alte doua masini.

                Comment


                • #9
                  Remediaza absolut toate pierderile de motorina, si mai vezi dupaia...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF