Am in folosinta de 3 saptamini acest 124. Absolut superb. Primul Mercedes pe care il conduc. Sint deja fan al marcii si imi voi lua unul, dotat cu motorul de 2.500 cmc turbo si cutie automata. Neaparat aer conditionat si piele, conform recomandarilor membrilor forumului. Dar despre asta mai tirziu.
Motorul masinii a fost refacut in vara, eu luind masina cu un rodaj de aprox. 300 km, facind deja aproape 5.000 km.
La prima pornire, dimineata, turatia variaza intre 500 - 700 rot/min, timp de mai putin de un minut. De citeva zile, nu mai porneste decit la a doua cheie, la prima cheie functionind maxim 10 secunde, dupa care moare.
Mecanicul care a facut reparatia capitala a motorului a spus ca dupa 5.000 km urmeaza sa faca reglarea avansului injectiei si inca citeva chestii.
Pe parcursul celor 5.000 km, am schimbat un furtun de legatura intre radiator si cutia automata, defect descoperit din postarile voastre pe acest forum.
Masina prezinta o deficienta la instalatia electrica, ca si cum ar avea un bec de semnalizare ars, releul functionind foarte repede. In plus, este aprins in bord, martorul luminos ce indica arderea unui bec de la luminile exterioare. Declansarea lui se face la citeva minute de la plecarea de pe loc sau cind este umezeala afara, ceva mai repede. Inca nu am ajuns cu masina la un electrician pentru eliminarea acestei deficiente. Poate ajuta la ceva, am cumparat pentru masina o baterie Varta de 105 A, la solicitarea mecanicului.
Cum aflu codul bobinei de la demaror pentru a o inlocui si de unde cumpar alta bobina ?
Eu fiind din Craiova, de unde recomandati sa cumpar piese pentru intretinerea / repararea masinii ?
Motorul masinii a fost refacut in vara, eu luind masina cu un rodaj de aprox. 300 km, facind deja aproape 5.000 km.
La prima pornire, dimineata, turatia variaza intre 500 - 700 rot/min, timp de mai putin de un minut. De citeva zile, nu mai porneste decit la a doua cheie, la prima cheie functionind maxim 10 secunde, dupa care moare.
Mecanicul care a facut reparatia capitala a motorului a spus ca dupa 5.000 km urmeaza sa faca reglarea avansului injectiei si inca citeva chestii.
Pe parcursul celor 5.000 km, am schimbat un furtun de legatura intre radiator si cutia automata, defect descoperit din postarile voastre pe acest forum.
Masina prezinta o deficienta la instalatia electrica, ca si cum ar avea un bec de semnalizare ars, releul functionind foarte repede. In plus, este aprins in bord, martorul luminos ce indica arderea unui bec de la luminile exterioare. Declansarea lui se face la citeva minute de la plecarea de pe loc sau cind este umezeala afara, ceva mai repede. Inca nu am ajuns cu masina la un electrician pentru eliminarea acestei deficiente. Poate ajuta la ceva, am cumparat pentru masina o baterie Varta de 105 A, la solicitarea mecanicului.
Cum aflu codul bobinei de la demaror pentru a o inlocui si de unde cumpar alta bobina ?
Eu fiind din Craiova, de unde recomandati sa cumpar piese pentru intretinerea / repararea masinii ?
Comment