Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot ciudat la motor.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot ciudat la motor.

    Salut!
    Am o mare problema, am un MB w 124 200D din 1985 care scoate aer pe langa injectorul al treilea, daca ma puteti ajuta cu orice fel de informatii in privinta cu repararea, multumesc.

  • #2
    Aer n-are cum sa scoata, da-l dracu, ca nu-i minge de fotbal... Poate vrei sa zici ca scapa compresie pe linga un injector. Si detaliaza nitzel pe unde scapa exact, ca nu moare nimeni...

    Comment


    • #3
      Scapa compresie pe langa injector respectiv camasa cu care se prinde injectorul de motor(toate injectoarele au la camasa lor cate o fisura si pe acolo iese compresie si la mine), nu scapa pe la filet, sorry pentru lipsa detaliilor mai devreme.

      Comment


      • #4
        Cred ca vrei sa spui ca scapa pe la carcasa injectorului, dar nu gaseshti cuvintul in limba romana... Ca sa dezvolt nitzel, corpul injectorului se compune din doua partzi, inferioara, care se infileteaza in chiulasa, si superioara, in care se prinde tzava. Iar astea doua partzi se infileteaza una intr-alta. Iar tzie itzi vomita exact pe la imbinare.

        Comment


        • #5
          Salut.Am avut aceeasi problema dar la injectorul nr 5 imi scapa compresie pe linga el.Am fost la un ''pompangiu'' de asta, si a dat jos anticamera la injector cu o cheie speciala zintata(atentie-pt a da jos anticamera la injector trebuie scoasa bujia incandescenta mai intai)a pus snur de asbest pe corpul anticamerei si a pus totul la loc-problema rezolvata.
          Nu stiu daca aceasta abordare a defectiunii este cea mai buna, dar eu va spun ce s-a facut la mine.
          Last edited by dog; 11-20-2008, 14:54 PM.
          Stefan

          Comment


          • #6
            Ok, Doktor ai dreptate, inca imi lipsesc o gramada de termeni tehnici din exprimare si multumesc pentru lectia de mecanica.
            O sa incerc si eu Dog ceea ce a facut pentru tine "pompagiul" sa vad daca are un efect, dar ceea ce nu stiu este de unde o sa fac rost de o cheie pentru carcasa de la injector, ma poate ajuta cineva?
            Multumesc mult pentru ajutor.

            Comment


            • #7
              Tot nu shtim pe unde behaie... pe la carcasa... pe la antecamera... mister total... parca sintem in filmu cu Hercule Poirot in chilu meu...

              Comment


              • #8
                Scuze de misterul creat Doktor, credema ca nu mi-am dat seama cand ai spus mai devreme de partea inferioara si partea superiora, scapa presiune pe langa chiuloasa si camasa in care se infileteaza injectorul, din nou sunt neatent, cred ca e posibil sa fie cum a spus Dog pentru ca aerul care iese nu contine motorina ci mai degraba noxe, nu stiu o sa incerc sa fac cum a spus el.
                Multumesc inca odata pentru tot.

                Comment


                • #9
                  Deci antecamera... Gata, a murit Poirot, si s-a dus si Sherlock in mortzii lui... Injector afara, piulitza la antecamera afara, antecamera depresata, curatzenie perfecta la locul de munca, apoi remontare si nitzica pasta de etanshare adaugata la suprafetze, pentru a evita surprizele... De obicei, dupa ce se curatza toata calamina de pe suprafetzele de contact, problema dispare, dar e utila nishte pasta de etanshare, acolo... Se poate face si in fatza blocului, cu scule adecvate, dar sa te vad cum depresezi antecamera... Cum s-a zis, atentzie la bujia incandescenta cind zboara afara antecamera.... Cam asta e tot.

                  Comment


                  • #10
                    Mltumesc mult Doktor pentru tot, o sa incerc imediat ce fac rost de cheie pentru piulita de la antecamera, dar care-i treaba cu depresarea antecamerei daca binevoiesti sa imi explici te rog ca la asta sunt complet fara stiinta, inca o intrebare e buna pasta gri pentru etansarii de apa si ulei? Din nou intreb unde pot gasi o cheie pentru piulita?
                    Multe multumiri, spor la treaba la toata lumea.

                    Comment


                    • #11
                      N-o sa potzi depresa antecamera, trebuie presa speciala, care nu creshte prin pomi... La fel si cheia pentru piulitza antecamerei, care se gaseshte doar la atelierele specializate in reparatzii diesel.

                      Comment


                      • #12
                        Am inteles Doktor, deci singurul mod in care as putea remedia problema este sa merg la un service, multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Roaga-te de nenea DOK sa ti-o rezolve ca dupa service nu o sa mai scoata presiune pe la "nesimtitul" ala de injector ci o sa "partzaie" in adevaratul sens al cuvantului.
                          PS: Sunteti amandoi din Bucuresti... cum face 90% din "Oldtimer-urile" din tara se indura sa te ajute si pe tine.

                          Comment


                          • #14
                            Cheia pentru anticamera mi s-a spus ca ar costa cam 250 lei si e destul de greu de gasit. Asa ca mai bine cauti un Dok-tor cu cheie inclus. Mult succes.
                            Stefan

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF