Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire grea la rece, motor 111940

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Acum am intrat in casa, ca sunt grade mici afara. Am reusit sa pornesc motorul fara spray. Mai vad maine dimineata daca mai porneste.
    Smecheria a constat intr-o siguranta pe care am scos-o de pe firul care alimenta atat injectorul 4 cat si INSTALATIA de gaz. Adica masina era facuta sa porneasca din prima pe gaz, fara sa mearga pe benzina - de asta si pompa bazaie ciudat, ca a stat numai pe uscat.
    Am la bord o cutiuta de la gaz care indica ca e pornit gazul si ma deranja vizual. Cautand firul de curent ce alimenta cutiuta, mi-a picat fisa ca trebuie sa fie treaba cu pornit/mers permanent pe gaz.
    Dupa ce am facut turul orasului de bucurie, la intoarcere a inceput sa se tureze de nebuna, ba 700 ture ba 3000. Am verificat sondele si firele instalatiei ce alimenteaza sondele din fata motorului. VARZA toate, fara izolatie pe ele, se atingeau una pe alta.
    Am izolat firele pana acum, dar cred ca sunt bulite sondele, cu toate ca indica temperatura corect ; 60-80 grade.
    In continuare relantiul zboara de la 700-2000.
    Cum ating pedala de acceleratie, isi revine la normal, apoi iar innebuneste.
    Maine schimb clapeta de acceleratie de pe una care a fost ok, zice vanzatorul.
    Alte idei ? Parca citisem pe undeva de fluctuatiile astea de relanti, si era ceva simplu.

    Comment


    • #17
      A pornit din prima azi dimineata, dar relantiul mare = 1500 ture. Noroc ca nu-i automata, si o calmez din viteza.
      Schimb clapeta de acceleratie si mai vad .

      Comment


      • #18
        Aseara am constatat ca tinand apasat tija acceleratiei in jos, relantiul ramane stabil - 700 ture. Cum iau mana de pe tija, zboara relantiul in 1500.
        Deci clapeta de acceleratie trebuie schimbata, ptr moment.

        Comment


        • #19
          Salut!Eu cred ca nu are nimic clapeta de acceleratie,incearca sa detensionezi cablul de acceleratie care poate fi prea strans.Motorul nu se spala decat cu ECU de pe aripa demontat, altfel risti sa-l arzi si e destul de scump, la mana a doua este 250e.Cat priveste instalatia electrica,e cam varza,exista un user pe OLX,Valy din Brasov care vinde si dezmembreaza W124 Ii duci instalatia ta veche si-ti da alta buna reconditionata la 650 Ron. Bafta!

          Comment


          • #20
            Azi am schimbat clapeta de acceleratie... Functioneaza perfect deocamdata. Vad eu dimineata cum se comporta. In rest totul perfect, inclusiv RAR trecut cu brio , chiar daca m-a lasat sa tin relantiul prin apasarea tijei de acceleratie.
            Am vazut instalatia de la Vali... Ptr banii aia o fac singur.- am facut cateva instalatii electrice dupa schema la broaste ( Vw) .
            Am reglat si tija de acceleratie si cablul cu ocazia schimbarii clapetei.
            Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi - eu fiind mai familiarizat cu modele din 1970/1980, fara multa electronica.

            Comment


            • #21
              Bravo. Astfel de intamplari prezentate detaliat pot ajuta pe viitor pe cei ce se vor confrunta cu astfel de probleme, asta bineinteles daca vor cauta si citi.... Sa ne spui exact daca si cum ai rezolvat problema.
              P.S. Mai posteaza si tu cate ceva pe topicul de C123, ca e pacat sa stea anonima cupeaua.
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • #22
                Bravo!

                Acum am citit si eu vestile bune si nu pot sa zic decat FELICITARI! Ai scapat in sfarsit de telefoane! ))))

                Comment


                • #23
                  Victorie maxima, m-am dat cu ea tot weekendul si functioneaza in parametri.
                  Dimineata am vrut sa plec cu ea la servici, si...... toata masina incuiata cu cheile in ea. Bineinteles ca nu am cheie/telecomanda de rezerva, asa ca studiez alte metode de deschidere a usii, fara sa folosesc ciocanul la geam.

                  Comment


                  • #24
                    Am deschis-o cu telecomanda... de la poarta. Recunosc ca am umblat la frecventa, dar a mers.

                    Comment


                    • #25
                      Nu mai deschid alt post, ca tot de tigaia mea e vorba.
                      La relanti imi scade presiunea de ulei pe ceas. Pana in 80 grade, presiunea sta in 1,5-2 ; peste 80 grade cade sub 1, chiar 0. Credeti ca e senzorul de presiune sau ceasul din bord?
                      Abia am schimbat uleiul si filtrul, ca la fel facea de cand am cumparat masina.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by altho View Post
                        Nu mai deschid alt post, ca tot de tigaia mea e vorba.
                        La relanti imi scade presiunea de ulei pe ceas. Pana in 80 grade, presiunea sta in 1,5-2 ; peste 80 grade cade sub 1, chiar 0. Credeti ca e senzorul de presiune sau ceasul din bord?
                        Abia am schimbat uleiul si filtrul, ca la fel facea de cand am cumparat masina.
                        Completare : am scos mufa din senzor si cand am pus contactul, a zburat acul in 3 atm. si acolo ramane .

                        Comment


                        • #27
                          Este senzorul dus , merge si de la diesel . Normal presiunea trebuie sa stea sus la 3 bari , cand se incalzeste bine motorul coboara f putin sub 3 bari .
                          Honda.

                          Comment


                          • #28
                            Ok, multumesc. Am comandat senzorul si am sa-l schimb.
                            Din cauza instalatiei coapte s-ar parea ca s-au dus senzorii de pe motor, ca am schimbat si pe cei de apa de pe chiulasa.

                            Comment


                            • #29
                              Dupa jumate de ora petrecuta sub motor - senzorul e ascuns bine de tot, abia am reusit sa bag cheia de 17 - am schimbat sonda, si acum sta presiunea in 2,5-3 la 90 grade in relanti. Verificand alte fire, am gasit si firul de excitatie de la electromotor copt -se dezintegra invelisul. Jos cu el, schimbat si.... acum parca invarte mai repede electromotorul .
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Off topic: BAGA BENZINA DANEE!! )))

                                On topic: Si la mine sta presiunea scazuta la relanti. Credeam ca e ok sa stea mai jos din moment ce e la relanti. "In timpul relantiului" sta la 1.5 - 2 bari. Cum am pus putin piciorul pe acceleratie, zboara imediat la 3 bari. Aparent nu cred ca ar avea o problema. Oare?!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF