Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire grea la rece, motor 111940

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire grea la rece, motor 111940

    Am achizitionat recent un W124 cu motor de 2000 cmc, cu GPL .
    Merge perfect, motorul suna bine.
    Are toate mufele de la GPL scoase, deci nu influenteaza pornirea.
    La prima cheie, se aude pompa care baga, dar invarte si atat. Porneste la a 4-a cheie, dar balbait si cu fum inecacios, de zici ca-i diesel.
    DACA bag un puf de spray de pornire, porneste la sfert.

    Intrebare : ce problema are?
    1. Injector de pornire la rece defect?- are asa ceva?
    2. Pompa de benzina pierde presiunea? - numai prima pornire dimineata e grea.

    Alt lucru deranjant : in timpul mersului, se aude un bazait continuu - poate fi pompa de benzina sau are altceva in habitaclu care zumzaie ?

  • #2
    Azi am citit toate posturile de probleme w124 - chiar si cele de prin 2012.
    La altii ori pornea ori nu. La mine porneste, dar nu vreau sa omor electromotorul.

    Am gasit cateva idei unde sa verific, sper sa gasesc hiba.

    Comment


    • #3
      Salut ! M111 nu are injector de pornire la rece . Pompa de benzina daca face zgomot este din cauza GPL ului , mersul in gol pe rezerva de obicei nu le face bine . Verifica izolatia instalatiei , cred ca nu iti lucreaza clapeta de acceleratie , motorul nu are nici o hiba mecanica cu exceptia instalatiei.
      Last edited by Kay; 10-11-2016, 23:13 PM.
      Honda.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kay View Post
        Salut ! M111 nu are injector de pornire la rece . Pompa de benzina daca face zgomot este din cauza GPL ului , mersul in gol pe rezerva de obicei nu le face bine . Verifica izolatia instalatiei , cred ca nu iti lucreaza clapeta de acceleratie , motorul nu are nici o hiba mecanica cu exceptia instalatiei.
        Ms de raspuns; am mai citit despre izolatia instalatiei ca ar fi coapta sau intrerupta, dar chiar ma intrebam de unde sa incep.
        E vorba de firele care duc la sonde si protejate de capacul cu eticheta "high voltage" sau toata instalatia ?
        Clapeta de acceleratie asigura pornirea la rece ?- banuiesc ca nu inchide aerul si de asta nu porneste dimineata. Dupa pornire, nu mai am treaba ; atat ca la 4000 ture in gol se plafoneaza - intra vreo protectie, sau are treaba cu altceva ?
        Asta e motorul meu - proaspat spalat ca ma duc la RAR cu el; apropo, unde e seria batuta pe motor ? in spate spre cutie am vazut parca ceva .
        Attached Files

        Comment


        • #5
          4000 rpm

          Salut! Din ce stiu, M111 este cumva limitat ca la relanti sa nu se accelereze la mai mult de 4000 RPM. Problema cu pornirea la rece, nu o au doar motoarele M111 ci si M102-urile. Daca ai putina rabdare o sa ii dai de cap. Chiar acum cateva zile am avut si eu probleme cu a mea. La mine se intampla de la senzorul de aer, care nu mai face treaba din "cauza de murdarie". O intrebare: Masina nu porneste nici cand este data pe benzina?! Da ceva mai multe detalii ca sa ne putem da seama cu ce situatie te confrunti exact.

          Comment


          • #6
            Masina merge NUMAI pe benzina. mufele de la gaz sunt scoase. Am cumparat masina recent si nu m-am plimbat cu ea ca nu am asigurare. Pe parcurs mai vad ce are.
            Deci, senzorul de aer de verificat . Unde ar fi la M111 ?

            Comment


            • #7
              Originally posted by altho View Post
              Ms de raspuns; am mai citit despre izolatia instalatiei ca ar fi coapta sau intrerupta, dar chiar ma intrebam de unde sa incep.
              E vorba de firele care duc la sonde si protejate de capacul cu eticheta "high voltage" sau toata instalatia ?
              Clapeta de acceleratie asigura pornirea la rece ?- banuiesc ca nu inchide aerul si de asta nu porneste dimineata. Dupa pornire, nu mai am treaba ; atat ca la 4000 ture in gol se plafoneaza - intra vreo protectie, sau are treaba cu altceva ?
              Asta e motorul meu - proaspat spalat ca ma duc la RAR cu el; apropo, unde e seria batuta pe motor ? in spate spre cutie am vazut parca ceva .
              E vorba cam de toata instalatia de la motor inclusiv firele care pleaca din ecu spre aprinderea de pe contraripa stanga .

              Clapeta ajuta la fiecare pornire ,motor rece sau cald doar ca la rece sta ~1100 rpm . Daca dupa ce i dai cu spray de pornire sta singura la 1100 rpm cu motoru rece inseamna ca iti lucreaza clapeta si o poti scoate din calcul .
              Honda.

              Comment


              • #8
                Nu sta la 1100 , sta pe la 800-900 .
                Am cautat pe net si am vazut o instalatie completa cum arata.
                Am de treaba, noroc ca ploua afara...

                Vazand cum arata instalatia, am avut o revelatie - am o mana de fire cu mufele aferente care atarna pe motor ;am crezut ca sunt de la gaz. Gata, deseara intru in garaj si stau calare pe instalatie.
                Attached Files
                Last edited by altho; 10-12-2016, 13:59 PM.

                Comment


                • #9
                  Nu te grabi daca nu vrei sa muncesti de 2 ori .Ti am incercuit in poza mufa de la aprindere , are 2 suruburi si se poate desface pentru a izola complet pana in pini . Mufa tata de la clapeta cea de sub admisie e recomandat sa o cumperi noua OEM pentru ca nu o poti desface, sau sa o anulezi legi firele direct .

                  Spor la treaba !
                  Attached Files
                  Honda.

                  Comment


                  • #10
                    Cineva s-a mai jucat la firele astea inainte. Sunt izolate proaspat si fixate la capat cu colier de plastic. Am izolat niste fire care erau dezvelite si intrau intr-o mufa de pe galeria de admisie. Am gasit "ceva" care intra in filtru de aer - are o chestie de sarma ca o siguranta .
                    Cred ca aia se incalzeste si da aer cald la pornire. Am pus contactul dar nu am vazut daca se incalzeste sau sa faca ceva.
                    Pun poze maine ca nu am cablul de transfer acum.
                    Am mers putin cu masina, si am observat ca la relanti sta in 600-700 turatii cand e la 60 grade, dar fluctueaza turatia pana la 1000, apoi revine, fara sa-i fac nimic.

                    Am spalat motorul cand am cumparat-o, dar nu stiu daca facea la fel si inainte de spalare.Am suflat cu aer atunci pe la bujii, fise dar nu stiu unde ar mai trebui; are delcou, bobina ca la alea mai vechi ?
                    Era prea noapte sa mai caut unde se duc fisele - undeva sub galeria de admisie am vazut.

                    Comment


                    • #11
                      In locul delcoului este aprinderea de pe contraripa si sub admisie sunt 2 bobine . Poti sa incerci si cu o alta clapeta merge si de la 1.8 (w202) si 2.2 sunt identice .
                      Honda.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by altho View Post
                        Cineva s-a mai jucat la firele astea inainte. Sunt izolate proaspat si fixate la capat cu colier de plastic. Am izolat niste fire care erau dezvelite si intrau intr-o mufa de pe galeria de admisie. Am gasit "ceva" care intra in filtru de aer - are o chestie de sarma ca o siguranta .
                        Cred ca aia se incalzeste si da aer cald la pornire. Am pus contactul dar nu am vazut daca se incalzeste sau sa faca ceva.
                        Pun poze maine ca nu am cablul de transfer acum.
                        Am mers putin cu masina, si am observat ca la relanti sta in 600-700 turatii cand e la 60 grade, dar fluctueaza turatia pana la 1000, apoi revine, fara sa-i fac nimic.

                        Am spalat motorul cand am cumparat-o, dar nu stiu daca facea la fel si inainte de spalare.Am suflat cu aer atunci pe la bujii, fise dar nu stiu unde ar mai trebui; are delcou, bobina ca la alea mai vechi ?
                        Era prea noapte sa mai caut unde se duc fisele - undeva sub galeria de admisie am vazut.
                        Pozele de aseara :
                        1. Mufa din filtru de aer
                        2. fire dezizolate
                        3. Mufa cu firele dezizolate. Ce stie sa faca ?
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by altho View Post
                          1. Mufa din filtru de aer
                          Aparent ai descoperit singur! Spray de contact pe el, pus contactul la masina si lasat putin. 1 minut pe contact ar trebui sa faca treaba. De asemenea, mai verifica si filtrul de combustibil pentru ca de cele mai multe ori, e cauza multor probleme. Am intalnit baieti (nu neaparat proprietari de Mercedes) care au schimbat pompe de benzina/motorina la spusele "marilor specialisti in domeniul automobilistic" si de fapt problema reala era filtrul care era imbacsit! BTW! Ca tot ai si 102.982 (sper sa nu ai nevoie de informatie pe viitor, dar e bine sa o stii) la capacul de la filtrul de aer sunt 2 senzori:
                          1) Primul intra direct in carcasa filtrului
                          2) Celalalt este fix sub carcasa, acolo unde este clapeta de acceleratie. Acest "nemernic" este dreptunghiular si se face aproape invizibil la cat de linistit e. (Asta ca si paranteza)

                          Comment


                          • #14
                            Ce stie sa faca mufa incercuita cu rosu in instalatie ?
                            Cea care avea firele dezizolate la mine ? Poate a facut scurt pe undeva, sa stiu ce caut?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Nu sunt sigur dar parca merge la senzorul de pe volanta . Tin minte cu mufa aia scoasa nu pornea masina .
                              Honda.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF