Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

fum alb la capacul de alimentare cu ulei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fum alb la capacul de alimentare cu ulei

    Buna ziua. Am achizitionat de curand un w124 2,5 td . Motorul merge rotund insa cand am ajuns acasa am schimbat uleiul si filtrele dupa care am observat ca scoate un fum alb deschis iar pe la capacul de la ulei doar in relanti scoate un fum alb,cand o turez nu mai scoate deloc iar la joja nu scoate deloc .Mentioinez ca am pus ulei 10w40 . Ce parere aveti ?SUNT DUSI SEGMENTII ?

  • #2
    Daca iese fum pe la capacut de ulei in mod constant... poate o supapa e ciupita si scapa. Daca erau segmentii dusi iti ardea ulei si scotea fum albastru.
    E fum sau abur?
    Fumul alb deobicei apare prin arderea antigel-ului - deci o pb cu chiulasa - un prieten a patit cu o masina abia cumparata cand a inlocuit apa cu antigel. Cu apa nu se observa nimic iar cu antigel scotea un nor alb - era crapata chiulasa

    Comment


    • #3
      VA multumesc tare mult de raspuns. Cand am cumparat masina nu era apa in rezervor si domnul a adugat antigel . Scoate un fum alb doar la relanti iar in turatii nu mai scoate deloc .Cum imi pot da seama daca este crapata ?
      Va multumesc tuturor pentru sprijin si sfaturi ....

      Comment


      • #4
        Pai urmarind nivelul lichidului de racire se poate observa: daca nivelul scade si nu apare scurgere nicaieri ... Nu are si un miros "ciudat" aburul ala?

        Comment


        • #5
          Cum a zis colegul, urmareste nivelul din rezervor, urmareste daca apar si urme de ulei in rezervorul de antigel, urmareste la capacul de pe motor pe unde pui ulei daca se creaza o mizga galbuie, urmareste daca consuma ulei.
          Urmareste daca cu bolboroseste in rezervorul de antigel cu capacul deschis
          Mirosul de antigel ars e dulceag si innecacios - se deosebeste usor de fumul de la carburant

          Comment


          • #6
            BUNA . Va multumesc de ajutor .Am observat ca in primele 10 minute dupa pornirea la rece nu scoate deloc insa dupa incepe sa scoate un fum alb iar daca o turez peste 1000 de turatii nu mai scoate deloc .Nu am mai circulat deloc cu ea si nici nu am mai pornit-o .Ce parere aveti ?

            Comment


            • #7
              Daca are o buba, nu o strici daca mergi asa cu ea vre-o cateva zeci/sute de km. Poate scapi ieftin si e doar abur de la ulei. Oricum urmareste nivelul uleiului si antigelului. Doar ca vezi un fum nu e motiv sa desfaci motorul inca

              Comment


              • #8
                Cert este ca am pus ulei 10w40 -EUROLUBE adus de mine personal din Germania. M-am uitat la nivelui de la apa si a scazut cu 3 cm ,am adaugat apa pana la nivel si am sa fac 100 de Km sa vad ce se intampla. Sper sa nu fie probleme ....In caz
                ca e de la garnitura de la chiluloasa ce anume trebuie sa fac ?Va mai iesi ca din fabrica ?

                Comment


                • #9
                  Stie mecanicul ce trebuie facut. Despre iesitul ca din fabrica depinde de cine face reparatia si cu ce piese. Bun pui, bun iese... Asta incluzand mecanicul.
                  Last edited by Dethave; 04-02-2016, 23:01 PM.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF