Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema pompa ambreiaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema pompa ambreiaj

    Salut.De cateva saptamani am sesizat ca mai ales in oras cand se incalzeste bine motorul,ambreiajul tinea mult mai jos dar isi revenea dupa cateva pedale la rece.Azi am plecat putin,si m-am trezit fara abreiaj,pedala a ramas blocata jos si frana abia mai avea la fund.Nivelul lichidului de frana era jos,desi ieri era bine,am completat,am dat pedale pana am innebunit,dar degeaba.Acum ce ramane de facut?Sa schimb pompa cu una noua facuta cine stie pe unde,sau un sh original,ori sa gasesc un kit de reparatie poate reusesc sa o fac pe asta.Masina este un w124 2300 benzina din 1992.Astept orice sugestie,multumesc.

  • #2
    Revin cu o precizare.Am desfacut pompa,si am gasit in ea ceva care cred ca ar fi depuneri.E posibil sa fie depunerile problema,si daca o curat temeinic sa mai fie buna de ceva ?

    Comment


    • #3
      Originally posted by Phaze2Starts View Post
      Revin cu o precizare.Am desfacut pompa,si am gasit in ea ceva care cred ca ar fi depuneri.E posibil sa fie depunerile problema,si daca o curat temeinic sa mai fie buna de ceva ?
      Salut Pe cutia de viteza ai un ventil hidraulic, care iti actioneaza ambreajul .Controleaza acolo si vei vedea ca acolo ai scurgerile de lichid de frina. Bafta si spor la treaba

      Comment


      • #4
        Am desfacut,cilindrul receptor.pe acolo am impresia ca pierde.Acum ma chinui sa l desfac,am scos suruburile care il tineau de cutie,dar e mai greu de desfacut conducta

        Comment


        • #5
          Io conducta am desfacuto la capatul celalalt ca era mai usor,si am scoso cu tot cu pompa.
          Cilindrul receptor lam schimbat cu unul nou (100 ron),ca cel vechi dupa desfacere am vazut ca avea uzuri mari si nu cred ca rezolvam nimic schimband doar garnitura.
          W124.E200D
          Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

          Comment


          • #6
            Maine ma duc si cumpar un cilindru receptor de la Diesel Technic.Pret 160 ron,nu mai tin minte numele,fabricatie Germania.

            Comment


            • #7
              Il pui sus,il aerisesti,si ai ambreaj.Eu saptamana trecuta am patit la fel.
              W124.E200D
              Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

              Comment


              • #8
                Si eu am ramas fara ambreiaj ... arc rupt in pompa ,am schimbat-o si mere dar nu aveam scurgeri.
                Schimba ,verifica ambele si pompa si cilindru pentru ca face parte si frana tot din acelasi rezervor asa ca ...atentie !!
                Spor la treaba numai eu stiu cat mam chinuit prin spatiile alea mici de dabia bagam cheia Bafta.

                Comment


                • #9
                  Stiu..toata ziua doar atat am facut,am stat cu ghiarele in sus sub masina.Maine sper sa scap

                  Comment


                  • #10
                    Eu zic ca te-ai grabit putin... sa nu fii pierdut pe la vreo garnitura daca nu aveai succes cu kit-ul reparatie apoi sa fii schimbat pompa.

                    Comment


                    • #11
                      Pompa e buna.Cilindrul receptor e problema.Pierde lichid si e clar ca nu se mai poate face nimic decat schimbat

                      Comment


                      • #12
                        Estem set reparatzie ptr cilindrul emitor si ptr cel receptor.....dar cine are bani schimba pompa cu totul...

                        Comment


                        • #13
                          Am reusit sa montez azi tot.Pedale pana ma ia dracu' si sper sa fie totul bine.Si cam cat ar costa un set pentru receptor,sa-l repar si sa-l vand sau sa-l pastrez poate cine stie?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Phaze2Starts View Post
                            Am reusit sa montez azi tot.Pedale pana ma ia dracu' si sper sa fie totul bine.Si cam cat ar costa un set pentru receptor,sa-l repar si sa-l vand sau sa-l pastrez poate cine stie?
                            Salut Pentru ati usura munca ,poti sa desfaci cele 4 suruburi care tin tamponul cutiei de viteze din spate.Apoi iei un cric ,si ridici motorul in partea din fata si facind aceasta operatie vei obtine loc mai mult pentru a desface cilindru receptor +conducta hidraulica o vei putea trece mai usor pe deasupra cutiei .Asa procedam noi aici , si in cazul cind trebuie schimbat discul de ambreaj ,facem aceeasi operatie .sa inclinam putin motorul ca sa obtinem un spatiu mai mare pentru a desface suruburile de la cutie.si va fi mai usor si in cazul cind schimbi cilindru receptor.+trebuie sai faci o aerisire perfecta ca sa-ti functioneze ambreajul perfect. Bafta si spor la treaba

                            Comment


                            • #15
                              Am reusit sa fac totul bine zic eu,am aerisit vreo 2 ore la ea si acum merge normal.Astept un drum mai lung prin aglomeratie sa vad cum se comporta.Multumesc pt sfaturi

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF